Voteaza:
3 voturi | 9 comentarii

Cum s-a descurcat Dacia Jogger la testul elanului

Spaniolii de la km77.com au supus noua Dacia Jogger la testul elanului, una dintre cele mai mari provocări pentru o mașină. Află cum s-a descurcat în clipul video de mai sus.

Comentarii (9)

  • Bă oaie
    la 13.05.2022, 15:45
    Decent pentru preț/dimensiuni/dotări.
    -35
  • Nicu
    la 13.05.2022, 16:47
    De cand tot astept testul spaniolilor, ma bucur sa-l vad azi in sfarsit.

    S-a comportat chiar foarte bine, avand in vedere urmatoarele:
    - suspensia moale si cu cursa lunga (difera fata de Sandero Stepway si Logan), orientata spre confort
    - garda la sol mare, de 20 cm!!
    - inaltimea generala a caroseriei (1,63 m) si gabaritul total
    - ampatamentul urias raportat la lungimea masinii, ceea ce ii mai scade din manevrabilitate
    - si poate cel mai important aspect, pneurile Conti EcoContact cu profil relativ inalt (/60) mai putin rigide si care permit o deformare mai mare in viraje [exact pe gustul meu, daca ma intrebati] cu rezistenta mica la rulare pentru economie de carburant, dar cu aderenta implicit mai redusa.

    Masina a ramas usor de controlat, fara reactii surprinzatoare, nu a topait salbatic, cum faceau odinioara Sandero Stepway sau vechiul Duster.
    Masina e usoara, probabil cu ceva incarcare si pe puntea spate ca sa faca ESP-ul sa agate mai bine asfaltul in vederea stabilizarii pe trasa si incaltata cu niste gume Michelin, rezultatul ar fi fost mult mai bun. Varianta hibrida pe care o astept eu in 2023, cu un surplus de masa pe puntea spate de circa 40 kg de la bateria amplasata undeva intre randurile 2 si 3 de scaune sunt convins ca va performa mai bine, chiar si pastrand gumele actuale. Sper ca la anul sa avem test si cu varianta hibrida.

    Pentru mine rezultatul este foarte bun si ma asteptam sa fie asa, pentru ca sasiul la noile modele Dacia, bazate pe platforma CMF a lui Renault este bine pus la punct.

    Urmeaza sa apara imediat si carcotasii de serviciu, dar daca avem pretentia ca Jogger sa se comporte ca Porsche, ca BMW sau Audi, clar nu avem tangenta cu realitatea. Asa si Jogger la multe capitole reuseste lucruri pe care ceilalti nu le pot face.
    -31
  • idic
    la 13.05.2022, 17:51
    Când n-ai nicio protecție, control ce-ți mai trebuie?
    Dar prețul e bun. :)
    +21
  • nume
    la 14.05.2022, 11:02
    @Nicu,
    Mare dreptate ai, Nicule. Plus ca in Romania nici macar nu traiesc elani, complet inutil testul asta.
    -23
  • prenume
    la 15.05.2022, 14:12
    În România poate fi vacă, groapă, căruță, rural îmbibat în alcool. Orice ar fi, sigur trebuie să-l ocolești pe contrasens și să te reîncradezi pe bandă, complet, de dragul supraviețurii.

    La infrastructura din România n-ai ce face cu o mașină slabă la testul elanului. :) Dar de asta România e pe primul loc în UE la nr de piftii.
    +18
  • Radu
    la 16.05.2022, 09:24
    Salutare, cu toate criticile aduse la acest model si nu numai, ei isi vad de treaba si vand asa de bine incat au depasit ori ce fel de asteptari. Vad ca si in Germania unde este cea mai dezvoltata piata din Europa, au un succes neasteptat. La noi drumurile, comportamentul in trafic, numarul de permise luate pe cu totul alte criteri, aduc un nefericit loc negativ. Spor la treaba celor de la Dacia.)
    -9
  • xxx
    la 16.05.2022, 11:28
    Salut Nicu, am mers cu motorul TCe 110. Suspensia nu este moale. Pe drum sta mult mai bine ca Stepway 3 (normal datoria ampatamentului, oricum noua generație este un pas înainte ) dar vechiul MCV era mai bun, normal pt ca înălțimea mașinii, garda la sol si dimensiunile roților sunt mai mici
    Motorul suficient pentru un om normal si se simte diferența de cuplu fata de cealaltă motorizare. Consumul depinde mult de șofer, in zona București/Ilfov 8,6-9,3 cu mașina încărcata cam la 80-85% ( 6 persoane + trusa de scule 30kg) din capacitate ei. Sunt conduse de mai mulți șoferi, nu face nimeni economie!
    Spațiul pentru pasagerii de pe ultimul rând, parca o idee mai bine decât MCV1 care oricum era bine, mult peste Lodgy.
    Lipsa ușilor spate batante este un minus importat din punctul nostru de vedere.
    Ce sa zic, la consum nu poate egala MCV1 diesel, trecem peste aspectul acesta, timpurile ne obliga sa renunțăm, dar este o varianta onorabila pentru cine are nevoie de 7 locuri
    -9
  • Nicu
    la 16.05.2022, 14:44
    Multumesc frumos @xxx, sper sa fiti multumiti de ele si sa va ajute la treaba, chiar asteptam vesti de la tine :)

    Eu inca nu am fost la test, adica am fost sa o vad la dealer, am intrat in ea (aveau doar versiunea cu 7 locuri in echipare Extreme, mie imi trebuie cu 5 locuri), totul ok, dar cum doar hibrida ma intereseaza, nu avea rost sa le consum oamenilor benzina si timpul la un test, mai am rabdare.

    Din ce spui, consumul nu e deloc de speriat, ba e chiar foarte bun, adica 6 oameni adulti si ceva bagaj, in traficul asta sufocat de zi cu zi si conduse sa recunoastem, neglijent, sa ai in medie 9 litri consum e chiar nesperat de bine.

    Apropo, cu o aspirata de 1,6 de putere si masa egale (110 cai dar doar 152Nm la peste 4000 rpm) eu nu scadeam in traficul normal de oras sub 9,3-9,5 litri vara, condusa foarte econom si singur sau doar cu 1 pasager, AC oprit, geamuri deschise. (AC folosesc doar extraurban) Daca era plina si vremea rece aveam 12-13 litri si probabil 15-16 daca as fi mers sportiv, dar noroc ca pe mine nu ma prinde stilul asta smuls-smucit pagubos la buzunar.

    Ca o mica "dezamagire", adica sub asteptarile mele a fost spatiul de la picioare pe randul 2. Peste tot in rest este spatiu din belsug, dar acolo, la picioare pe randul 2, este doar suficient, ma asteptam sincer sa fie mai mare, avand in vedere cat de lung e ampatamentul. Ma asteptam sa se apropie de Skoda Superb, dar probabil nu s-au intins prea mult, ca sa pastreze spatiu bun si pentru randul 3. Ma intreb oare daca la varianta cu 5 locuri randul 2 o fi oare tras un pic in spate (cel mai probabil nu) sau punctele de fixare ale banchetei raman pe aceeasi pozitie indiferent de configuratie 5/7 locuri??
    -12
  • la 16.05.2022, 17:22
    Nicu, la primele MCV-uri nu era diferență și nu m-aștept să fie nici acum.
    Și chiar fără diesel, 1.0 TCe GPL bate dieselul la costurile de rulare. Mai ales la prețurile actuale...
    -14

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru