Comentarii (18)

  • la 15.05.2012, 10:43
    da ma cum sa nu ... asta ar trebui sa ne invete cum ca, pana la aparitia lui Lodgy, nici un "capitalist vestic posesor de nevasta si patru copii" nu a stiut ca nu trebuie sa isi cumpere un coupe sportiv pentru a-si lua familia la drum ... mda, amuzant ..

    .. as zice penibil...
    -23
  • la 15.05.2012, 12:24
    opel zafira.........ford galaxy si multe altele fac cam acelasi lucru de 10 ani
    stiu ca nu se compara la categoria 'preturi' insa..........hai sa nu comparam Dacia cu sefii segmentului.........
    Lodgy este o masina ieftina(am zice)pt. ca arata ieftin.........
    Dacia pe afara e masina saracului.........se va cumpara in draci........insa nar trebui sa ne mandrim cu asta.........
    -22
  • LSM
    la 15.05.2012, 12:38
    Sunt de acord ca reclama este fortata si Lodgy nu se compara cu alte masini din segment, dar eu cred ca trebuie sa ne mandrim, de ce sa lasam capul in pamant ? Daca se va vinde bine inseamna ca ei au nevoie de o astfel de masina si noi le-am oferit-o
    +5
  • Stef
    la 15.05.2012, 13:44
    Suuuuper logica! Ceva de genul: Dacia Lodgy consuma mai putin decat Bugatti Veyron, sau Sandero se parcheaza mai usor decat un Boeing 747, sau Cu Loganul ajungi mai repede la gara decat cu o furculitza...
    -11
  • leo
    la 15.05.2012, 17:29
    e super comentariul tau "Stef" deci ma lasat fara cuvinte.Super tareeee
    -14
  • Norbert
    la 15.05.2012, 17:59
    Mie nu imi place cum arata exteriorul. O masina urata.
    -17
  • gicu
    la 15.05.2012, 18:46
    aha, amuzant si inteligent
    sigur, as zice stupid si neinspirat, asa cum in lodgy incap de 10 ori mai multe lucruri si intr-un transporter incap de 100 de ori mai mai multe decat intr-un tvr, sau si tvr e de 10 ori mai rapid decat lodgy.
    asteptam comparatia cu o matura zburatoare
    ca aia sunt terminati si fac reclama aia e una, dar ca voi sa spuneti ca e amuzanta si inteligenta......
    -12
  • la 15.05.2012, 21:20
    :))) amuzant. sper sa aiba acelasi succes precum modelele anterioare:)
    +12
  • Roko
    la 15.05.2012, 21:52
    Succesul se masoara in unitati vandute.Ce conteaza mai mult ? O firma ce are cel mai tare mpv din lume ,dar vinde 2000 bucati pe an,sau alta firma ce vinde un mpv de om modest fiabila,ieftina in 200.000 de exemplare pe an ?Consider ca mai mult vor avea de lucru angajatii unei companii care vinde cele 200.000 de exemplare ,compania va alimenta bugetul tarii cu bani din taxe si impozite.
    +17
  • ics
    la 15.05.2012, 22:09
    Cand a aparut Logan multi ziceau ca nu are design si ca nu o sa se vanda. S-a vandut ca painea calda, chiar in vest. Cand a aparut Duster, aceeasi poveste- succes. Acum multi zic ca Lodgy e varza, ca nu are design etc. Sincer daca vroiau sa faca design, faceau. O masina de buget ar arata aiurea cu o caroserie gen DS5 sau altele.
    Eu cred ca a fost facut sa fie vandut, nu neaparat sa intorci capul dupa ea pe strada.
    Si nu pot sa nu remarc pasiunea romanului de a-si critica tot si in permanenta nemultumit...
    +19
  • la 16.05.2012, 10:09
    buna asta cu vandutul "ca painea calda in vest"

    .. ia spune .. romania este "granarul europei" nu?

    ... sau "scoala romaneasca este de top"

    ... si cate si mai cate fraze invatate de la televizor...

    Dragii mei, Dacia nu poate vinde "la numar" cat vinde un producator premium (nici nu comparam cu unul de volum). Singurii cu care se "bate" Dacia, in materie de procente de piata, sunt Lexus si cinestie ce MP4-12C ... dar se vinde "ca painea calda" intr-o stire de prin vre-un "tabloid" si gata tot romanu stie ca loganu' ie mare succes international ...

    Fiti seriosi, cu 1milion de masini in 8 ani de zile nu ai o mega-masina ... Mercedes S vinde mai multe .. si nu costa decat de 20 de ori mai mult.
    -18
  • Dacia
    la 16.05.2012, 11:10
    @unckle
    Ti-a trecut vreodata prin mintea aia a ta prapadita ca Dacia are un numar restrans de modele in gama, ca se vinde in principal doar pe piata europeana si cateva tari musulmane sau ca e inca o marca tanara? Nu, nu ti-a trecut pentru ca nu te duce capul mai mult.
    +18
  • la 16.05.2012, 15:20
    tie ti-a trecut prin mintea prapadita ca de fapt am dreptate? si ca vanzari de cateva zeci de mii de masini intr-un an sunt fix 0 (zero) in realitate.

    In tarile care nu au auzit de Dacia se pune marca Renault pe bord.. sau Nissan .. ca sa nu fie asa mare problema "tineretea" marcii
    -15
  • io
    la 16.05.2012, 16:42
    N-are treaba ca se vinde si sub sigla Renault, iar Nissan e doar in imaginatia ta. Nu exista si nu va exista un model Dacia rebranduit Nissan. Nici macar Daihatsu nu va avea ceva in comun cu Dacia, dupa cum au declarat oficialii aliantei.
    Marci premium precum Mercedes, Lexus etc vand din SUA pana in Japonia, din China pana-n Australia, au sute de piete pe care vand si nenumarate modele/versiuni in gama. Dacia+modelele rebranduite Renault pe de alta parte nu se comercializeaza nici pe jumatate din pietele lor. Iti lipseste imaginea de ansamblu.
    +4
  • im
    la 16.05.2012, 17:26
    Nu zau? Ia cauta putin sa vezi cum arata nissan aprio si cu ce seamana
    +1
  • la 16.05.2012, 19:14
    @unckle ........cum ai facut tu comparatia asta pe volum /productie .........cate fabrici are Mercedes ???? cate fabrici are Dacia???
    +5
  • la 17.05.2012, 09:23
    antonny .. daca eu ma apuc maine sa fac ..orice... si o sa am 20 de fabrici de facut acel "orice" nu am nici o garantie ca "orice-ul" meu se va vinde mai mult decat "orice-ul" vecinului care are doar o fabrica. Ceea ce subliniam este ca minunata coada la "painea calda" este de fapt formata dintr-un soi de oameni care apoi sunt "laudati" pentur inteligenta de a alege o masina ieftina si proasta ca noaptea in ciuda uneia scumpe...

    sa nu-mi spui ca nu stii cum este treaba aia cu marketingul care isi pupa in c#r clientii si ii lauda cand sunt dobitoci sa cumpere un c*c*t.

    Problema reala este ca Dacia se produce in acest moment in 3 fabrici .. plus una prin india sub licenta.
    -6
  • xss
    la 17.05.2012, 09:53
    @unckle
    Hai maaaa.... nu mai face pe desteptul si interesantul aici... ce naiba sa scrie unul care toata viata lui nu si-a permis decat SH-uri? Oamenii nu-si cumpara Dacia in devafoarea uneia scumpe, ci in defavoarea unui SH obosit, iar aici e durerea ta... in mintea ta rudimentara un SH pe acelasi segment de pret cu Dacia, tot "scumpa" este... Ei bine, un posesor da Dacia noua nu ar trebui sa se simta deloc inferior unui cu un SH daramat la aceeasi bani... ba din contra!

    Si sa spui ca Dacia face masini "proaste" ?! Asta adevarata imbecilitate! Pai ba baiatule, nu-i vina noastra ca tu te aliniezi turmei de aroganti, parveniti carora le pute Dacia! Unii apreciaza mai mult fiabilitatea, robustetea, spatiul si costurile mici de intretinere decat niste materiale catifelate pentru fundulet la interior...
    +7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru