Voteaza:
11 voturi | 56 comentarii

Autocar testează şi admiră noul Alfa Romeo 4C

Steve Cropley, unul dintre seniorii publicaţiei britanice Autocar, testează resursele noului Alfa Romeo 4C pe circuit. Cropley enunţă avantajele şi dezavantajele celui mai important Alfa Romeo din ultimele decenii.

Comentarii (56)

  • logica este nula
    la 02.10.2013, 12:32
    Era unul pe aici (Ztele/Stele?) pe care as dori sa il intreb dc am inteles eu bine sau nu ce a spus tipul asta : INTERIOR RUDIMENTAR? ahaaam
    +3
  • logica este nula
    la 02.10.2013, 12:40
    Ah deci nu are nici servo directie ...mai mai of of
    +1
  • ??
    la 02.10.2013, 12:42
    o mare porcarie:-?? ok la capitolul performante sta binisor, insa nu inteleg cum se poate compara cu un porsche?? dupa spusele celor care au proiectat 4C acest alfa romeo este peste un porsche boxter s la toate capitolele...hai sa fim seriosi:-j
    +1
  • logica este nula
    la 02.10.2013, 12:50
    pai ca sa il citez pe Ztele : care lux ??? care dotari??? Asa au gandit ei ca sunt peste Porsche, da-le pace!
    +3
  • la 02.10.2013, 13:36
    Porsche este o marca fantastica, apreciata peste tot in lume, asta e clar. Eu am o veche pasiune pt Porsche.

    Dar asta nu ma impiedica sa recunosc ca si Alfa este absolut fascinanta, are capacitati ingineresti deosebite (a se vedea ce a fost Alfa Romeo 75 la vremea ei), iar masinile mai vechi au un stil si farmec aparte, pe care il regasesc acum si la 4C. M-am abatut special asta vara prin Sighisoara sa vad masinile Alfa la reuniunea posesorilor din Romania. Nu au fost mai mult de 25-30 masini, dar credeti-ma ca dupa ce am plecat din parcul Alfa, tot ce vedeam pe strada mi se pareau simple cutii de tabla care nu-mi spuneau nimic.

    Partea mai subreda la Alfa e ca nu-s facute cu prea multa grija, iar de acolo pornesc problemele tehnice care trag marca in jos in clasamentele fiabilitatii. Si tot de asta omul cumpara mai degraba o germana cu design industrial sau o japoneza fara niciun design care-l va duce cu siguranta de la A la B, decat o Alfa frumoasa despre care nu poate spune cu certitudine ca-l va duce fara probleme in punctual B. Ca numar sunt mult mai multi pragmatici decat entuziasti. Asta general vorbind, deoarece mai conteaza si cum intretine fiecare masina si cum o exploateaza.

    Revenind la 4C, eu cred ca, comparatia cu Porsche nu e corecta, deoarece 4C este construita dupa principii minimaliste, gen Lotus, cu gandul si la circuite, nefiind o masina completa, de zi cu zi precum Porsche. De asta lipsesc multe elemente de confort care adauga greutate inutila, pt ca la 4C conteaza mai mult felul in care se zbenguie pe circuit si bucuria pe care o transmite soferului prin modul in care arata si se misca decat clima pe 2 zone sau mai stiu ce sisteme audio cu 14-16 difuzoare si se adreseaza altor clienti decat celor care cauta o masina gen Z4, TT, SLK, Boxster, cu care se poate merge si la drum lung si iarna si la birou si in vacante si e suficient de placuta si pe circuit. Un Porsche Boxster, de exemplu, trebuie felicitat ca poate imbina atat de bine toate aceste circumstante, pe cand Alfa 4C de la bun inceput nu si-a propus sa fie un Boxster.
    +20
  • la 02.10.2013, 13:46
    Ultima lui afirmatie mi se pare la fel de politicoasa dar neadevarata ca reactia lui Chris Harris cand a testat la ei acasa acest model.

    Cand a aparut prima data prototipul arata fantastic. Daca aparea atunci poate era mai bine.
    Asa cum o vad eu are niste plusuri puternice dar si niste minusuri pe masura. Depinde ce iti doresti de la ea cand o cumperi.

    - comparatiile cu Porsche lansate in presa sunt glume. Singurul concurent al Alfei poate fi Lotus.
    - un interior depasit si incomplet. Inteleg ideea de spartan dar nu cu plastic tare ca piatra.
    - probabil este o placere deosebita sa o conduci. Din pacate insa performantele si senzatiile par a veni doar din greutatea si inaltimea reduse. Aici s-ar putea sa conteze si MX5. Nu ma impresioneaza

    Probabil pe sosea arata al naibii de bine. In Romania cred ca nu vom vedea nici 5. Prea joasa, nu teribil de rapida la acesti bani, deloc practica avand in vedere infrastructura.

    Din pacate am aceasta retinere sau ciuda pe Alfa Romeo de multi ani. Sunt un exemplu de dat cu mucii in fasole si cat timp imi aduc aminte ce mizerie mecanica a fost 147 nu ma pot vindeca.
    +4
  • logica este nula@mtsn
    la 02.10.2013, 14:39
    +10
    +6
  • la 02.10.2013, 18:35
    @logica este nula: inca astept "luxul" si "dotarile" alea aruncate in comentariile precedente. Si era vorba de r8, nu de porsche.

    Da, 4C are un interior spartan, dar inca astept sa-mi dai exemplele respective.


    P.S.: te-ai gandit ca probabil nu are nevoie de servodirectie?
    0
  • logica este nula @ztele
    la 02.10.2013, 21:04
    le gasesti in postul articolului anterior si sunt doar cateva care iti arata cum poate deveni masa R8-ului mai mare! (pentru ca despre asta se discuta) ..in cele din urma am avut dreptate ...era si cazul! Au modifcat cei de la AM gogomania pt ca 4c nu depasise nimic! P.S mda nu are nevoie de servo ce dreaq sa faci cu atat confort!
    +2
  • logica este nula @ztele
    la 02.10.2013, 21:11
    Si ce-i drept ca nu e nici macar o diferenta intre a avea bord imbracat in piele, panourile usii la fel, un shifter din aluminiu superb samd oare cum arata interiorul asta http://2.bp.blogspot.com/-ZZmGcPaJfv8/UKEkN7zojxI/AAAAAAAAGoA/06sY4jC97EI/s1600/2007-Audi-R8-Interior-1280x960.jpg (deloc luxos dupa cum spui tu ) si cum arata plasticele de pe 4C ?
    +4
  • la 02.10.2013, 21:58
    Ceasuri de bord de pe a3, control faruri de pe A3, comenzile de pe volan de pe a3, navigatie de pe a3, butoane multimedia de pe a4 etc. Lux si exclusivism.
    In afara de shifter, care intradevar e fain, restul e banal.

    Asta lasand sau nu la o parte faptul ca R8 incepe de la 115.000 de euro si 4C de la 45.000? Sa stiu cum discutam.

    Cu servodirectia am lamurit-o, cu interiorul sper c-am lamurit-o. Ce mai urmeaza? Vad ca de performante si modul in care oricine a testat-o pana acum apreciaza manevrabilitatea, deocamdata e silenzio stampa. Presupun ca e irelevant la o masina sport.
    -3
  • logica este nula
    la 02.10.2013, 22:54
    M-ai vazut ca am negat performantele/manevrabilitatea? Ti s-a spus ca lipsa multor dotari o face mai usoara de unde si timpul scos pe circuit! O instalatie de spalare a farurilor cantareste cu lichid cu tot undeva are 7kg, 8 difuzoare tot sa aibe vreo 4kg, navigatia vreo 2 kg samd ce nu pricepi ...un servo cam cat are? Ceas de A3 :)) ai vazut vreodata ceasurile de A3? Te legi de componente care sunt share-uite intre modele de toti constructorii auto ...dar bine ca are alfa alcantara pe stalpi si pe plafon sa ii ofere luxul necesar! Pt tine elemente de lux ar fi ceva pietre swarovski pe volan?
    +3
  • logica este nula
    la 02.10.2013, 23:01
    Sa mai spunem ca una are juma de metru in + lungime si oricum nu intra in ac clasa? nu ... pt ca oricum tu le stii pe toate! Ma repet : sa le fie rusine celor e la Merc cu c63 AMG-ul lor si sa ii fereasca pe cei de la Aston sfantul cu DBS-ul lor ca dc pun astia de la Alfa un sofer mai bun ii spulbera si pe ei ...
    +3
  • men
    la 03.10.2013, 12:39
    Eu cred ca R8-ul tre sa aiba un vultur pe capota pt a fi considerat lux ... un fel de low front tatoo adica ceva elegant!
    +3
  • schumi
    la 03.10.2013, 15:04
    Interiorul spartan al lui 4C nu are nici o nu are nici o treaba cu un interior ieftin. Display-ul din fata soferului (pilotului, mai exact) este cat se poate de hightech. Deasemnea, nu stiu in cate masini, la nivelul asta de pret, poti 'pipaii' carbonul. Cat priveste servo, sa fie clar: 4C nu are nevoie (este indeajuns de usoara pt asta).
    +3
  • mihnea
    la 03.10.2013, 15:25
    Si din comentariile precedente se vede ca Alfa Romeo nu face masini pentru oameni pasionati de frigidere germane gen passat, atat de fiabila incat la 28 000 de km te lasa in parcare la etajul 6, cum am patit eu!
    Ma bucur, sincer, ca nu vad prea multe Alfa din generatiile noi pe strada..si aproape nici una condusa de vreun marlan, cum vezi mii de haudi-uri de exemplu!
    @ztele: te sustin si iti sugerez sa nu iti mai bati capul cu oameni plini de logica si fixatii!
    +1
  • la 03.10.2013, 21:05
    @mihnea:
    Discutii de 3 lei, vorbim de o masina usoara, rapida si foarte manevrabila, cu sasiu de fibra de carbon, SPORT. Principala nemultumire e de ce nu are piele pe bord, ca o masina de 3 ori mai scumpa. Romania.
    +3
  • dan
    la 03.10.2013, 23:15
    @mihnea, @ ztele
    stim cu totii ca daca avea 4 cerculete era masina secolului!
    si pt burtosii cu maioul patat cu mustar care comenteaza de confort... ESTE O MASINA SPORT! vedeti masinile care au (nu ajungem la alea care sunt facute) fibra de carbon la ce preturi de invart! vedeti ce a facut ferrari cu un model pt a scoate din greutate! l-au jumulit tot si au dublat pretu! si exemple sunt destule! Alfa Romeo e pt soferi si nu pt manelari, cocalari, figuranti adica 80% din populatia Romaniei.
    iar toti care urla de fiabilitatea Alfa Romeo alimenteaza cu petul la colt de bloc sa de-a o tura in masina lor fiabila sudata cu pistolul de lipit si tinuta intreaga cu mult scotch si super glue! cunosc o gramada din cele relatate si va stiti si intre voi!
    +3
  • logica este nula
    la 04.10.2013, 00:02
    Discutii de 3 lei ..ti s-a explicat de ce e atat de rapida pe circuit cand crestea plamanul in tine ca a "depasit" R8-ul pe circuit! In rest nimeni nu are nemultumiri (din contra e de apreciat ce au facut pe praful asta) pe cat ai tu frustrari legate de tot ce reprezinta VAG ...
    +1
  • la 04.10.2013, 11:09
    Eu sunt frustrat pentru ca 4C nu are piele pe bord si servo, de-aia e rapida. Logic, nu?

    P.S. VAG nu mai exista din 1992.
    -1
  • logica este nula
    la 04.10.2013, 11:19
    Te faci ca nu pricepi? Tu erai frustrat cand te gudurai ca a depasit R8-ul (desi nu o facuse) si ti s-a explicat de ce e normal sa fie atat de rapida si in ce conditii a facut-o ... simple as fuck!
    0
  • la 04.10.2013, 11:49
    Papa un snickers, amice.
    Ma bucur ca Alfa Romeo a scos o masina atat de performanta, pentru ca e una din marcile mele preferate.
    Explicatiile puerile gen "daca avea 100 de kg in plus", cand 4C-ul are mai putin de jumatate din putere, la aprox o treime din pret, ma intereseaza la fel de mult precum cat aer este intr-o punga de chipsuri.
    Frustrare? :)
    -1
  • logica este nula
    la 04.10.2013, 14:50
    4c-ul are 235 hp , deci nu mai putin de jumatate (are chiar mai mult ...acum depinde cum imparti tu 414 la 2 ...ca doar nu iti inchipui ca era vb de R8 v10 ) iar greutatea de 850 kg (dc e sa calculez asa cum o faci tu) e jumatatea la 1560 cat are R8-ul ... acum inteleg cu ce ti-ai umplut plamanul cand crestea aiurea in tine! FRUSTRARE sau lipsa totala de interes in a verifica niste date destul de evidente dealtfel
    +1
  • la 04.10.2013, 15:07
    Tu realizezi ca pui in comparatie 2 masini cu o diferenta enorma intre ele, si nemultumirea ta este lipsa tapiseriei de piele pe bord?
    Realizezi ca nu dau 2 bani pe audi, pur si simplu nu ma intereseaza?
    Cine e frustrat? :))
    -1
  • logica este nula
    la 04.10.2013, 16:18
    Eu cred ca am realizat de la inceput acest lucru aka diferenta enorma dintre ele pe care am incercat sa o subliniez inca de la inceput aducand in ecuatie DBS-ul si 63AMG-ul (pe langa R8), ma intreb totusi daca cei care se bucurau intelegeau diferenta intre ele ... se pare ca nu au inteles nimic si bascalia cu pielea de pe bord sau servodirectia te-a prins si pe tine ... era cazul!
    0
  • mihnea
    la 04.10.2013, 16:19
    @ logica
    masina germana e masina germana..nemtii le fac altfel..italienele au probleme la partea electrica..germanele nu te lasa in drum..bla bla..mai vrei clisee?
    aa.plus ca daca cineva nu e de acord cu tine, clar are logica 0..ca doar tu le stii pe toate!
    0
  • @mihnea
    la 04.10.2013, 16:31
    ai aparut si tu sa ce? unde anume am sustinut cliseele astea? aham nicaieri!
    0
  • mihnea
    la 04.10.2013, 16:50
    si n-are nici piele pe bord! nu intelegi masina asta si gata, du-te si te joaca linistit cu r8-ul tau cel mai smecher din parcarea blocului!
    nu ai sustinut cliseele, dar le crezi, sunt convins.
    vezi-ti de treaba ta, poate mai sunt si alte masini despre care sa scrii ca nu-ti plac sau ca nu au manere de haur sau eu stiu ce sisteme iti doresti, sa fii sanatos, dar nu inseamna ca daca spre exemplu eu as cumpara-o nu am logica!
    apropo de logica..alfa 4c nu va avea niciodata "audi sound system"! ca nu are cum!
    -2
  • logica este nula
    la 04.10.2013, 17:44
    Nu a fost niciodata vorba despre "smecheria" R8-ului a fost vorba de satisfactia care o dadea un articol gresit unor personaje care nu puteau sa faca diferenta intre 2 automobile diferite ca target si concept (de clasa din care fac parte nici nu are rost sa ma repet), dar probabil ca asta e singura bucurie care le-a mai ramas?!Intelegi de ce vorbesc de ura si de frustrare? Iar daca ar fi sa fac misto de anumite clisee italiene ar trebui sa fac misto de cliseul conform caruia sunt cele mai frumoase ... si as incepe sa ma gandesc la multipla, albea, panda ... dar nu despre asta a fost vorba! E bine ca ai priceput tot ...
    +3
  • logica este nula
    la 04.10.2013, 17:46
    Si iti multumesc ca ai fost indeajuns de istet incat sa imi aplici un cliseu binecunoscut ; iti plac masinile "nemtesti" = esti cocalar, vrei manere de aur, cu siguranta am ceva geoarta in spatele blocului si cred in cliseele enumerate de tine
    +2
  • la 04.10.2013, 20:00
    Ma omule tu esti normal???
    Vorbim de Alfa Romeo 4C. Vrei sa vorbesti despre orice alta masina, deschide un notepad si cearta-te acolo.
    Perseverezi in prostia ta si esti extrem de agasant.
    -1
  • logica este nula
    la 04.10.2013, 20:13
    Asta vine de la cel care punea intrebari despre lux-ul R8-ului sau care stia ca 4c-ul are mai putin de jumatate din puterea R8-ului! Am inteles despre ce vorbeai ... pt a-ti reimprospata memoria vezi de undei ai plecat : http://www.automarket.ro/stiri/alfa-romeo-4c-a-obtinut-un-timp-egal-pe-nurburgring-cu-audi-r8-53209.html
    0
  • la 05.10.2013, 16:43
    Deci piele pe bord + shifter metalic = lux. Macar sa stiu.
    R8 V10 FSI = 525 bhp
    Vezi ce raport este intre 235 si 525. Aritmetica.
    Tot nu reusesti sa intelegi ca nu ma intereseaza audi.
    -4
  • logica este nula
    la 05.10.2013, 19:50
    ma faci sa rad ...timpul scos de 4c este identic cu cel al R8-ului v8 414 hp ! V10-le a facut nordschleife in

    Audi R8 V10 5.2 FSI 7:44.00 160
    iar GT-ul
    Audi R8 GT 7:34.00

    Incearca cu Start>run>calc
    +2
  • logica este nula
    la 05.10.2013, 19:52
    Alfa Romeo 4C 8:04.00 153
    8:04 Audi R8 V8 Sport Auto (07/2007)
    +1
  • logica este nula
    la 05.10.2013, 20:15
    Am uitat sa adug : JENANT gospodare!
    -2
  • men
    la 06.10.2013, 11:14
    Trebuie sa intelegi ca el nu e interesat de audi, el doar ii uraste si se bucura ca un copil la stirea initiala!
    0
  • men
    la 06.10.2013, 13:17
    Iar asta este momentul in care o sa dispara precum magarul in ceata ...
    0
  • mihnea
    la 07.10.2013, 15:04
    @logica este nula
    pe mine, de fapt, ma deranjeaza sa fiu considerat avand o logica nula doar pentru ca imi place 4c si consider o realizare ca o masina de 240 de cai are acelasi timp cu una de 420, de aia ti-am scris. ca tie iti place r8, foarte bine, bravo tie, dar nu mi se pare normal sa jignesti pe aici aiurea, nici pe mine nici pe realizatorii articolelor. cat despre posesorii de masini germane, nu am spus nici un cliseu, din pacate sunt in mare parte adevaruri. asa suntem noi, romanii, intoleranti si doar noi avem dreptate!
    +1
  • mihnea
    la 07.10.2013, 15:53
    Si poate mai studiezi si tu putin gramatica limbii romane si afli cand se scrie "care" si cand "pe care" si apoi mai discuti despre Alfa Romeo, Audi si ce mai vrei tu!
    0
  • logica este nula
    la 07.10.2013, 18:27
    Daca ar fi sa te jignesc ti-as spune scurt "fugi ma la culcare!", dar de dragul artei si al bunului simt iti raspund:
    1) Nu am jignit realizatorii articolelor, le-am spus doar ca au devenit precum cei de la libertatea punand un titlu bombastic fals (in cazul in care nu stiai articolul anterior titra initial ceva de genul "4c-ul a depasit R8-ul")
    2) "logica e nula" poti sa il consideri nickname ... apostrofeaza indivizii ce se bucurau la acea stire
    3) masina are aceleasi performante cu un R8, nimic de laudat ...nimic de apreciat! putere dubla/greutate dubla=>ac performante (or the other way around) nimic mai simplu!
    4) sper ca acum ai inteles ca nu ai fost jignit pt ca iti place 4c-ul ! nu am sustinut asta in vreun comentariu postat aici! cum era cu posesorii aia care au mereu dreptate? (ironie de posesor de masina germana)
    5) domnule Pruteanu imi cer scuze de greseala facuta, daca ai putea sa imi indici unde anume am facut greseala ti-as ramane dator ...macar sa mai invat si eu ceva limba romana ca tot ma aflu in clasa aia de posesori despre care stii tu doar lucruri adevarate!
    -1
  • mihnea
    la 07.10.2013, 19:57
    Lasa, e grea limba romana, sa nu iti fortezi logica fara greseala.
    +1
  • logica este nula
    la 08.10.2013, 15:30
    Doar atat ai putut sa imi reprosezi? Iti multumesc! Vad ca nu ai putut sa combati cu argumente ceva ... e bine totusi ca esti plin de supozitii!
    0
  • Mihnea
    la 08.10.2013, 18:36
    Eram ocupat sa imi pun "audi sound system" pe masina si sa imi caut maciulie metalica, mai de lux asa. Nu am ce argumente sa iti dau, pentru ca tu nu poti intelege o masina construita cu si din pasiune, tu intelegi ca Audi R8 este luxoasa, are faruri automate sau stiu eu ce alte nazbatii inutile. Nu pricepi ca o masina cu sasiu din CFRP, fara servo, sub 900 de kg e o masina pura pentru placerea pilotajului. Si chiar ma bucur ca nu toata lumea pricepe niste lucruri. Asa ca fii fericit cu logica ta impecabila in continuare, Alfa 4C, ca si 8C tin mai degraba de senzatii decat de logica.
    +1
  • logica este nula
    la 08.10.2013, 20:09
    Pricep f bine din postura fost posesor de Alfa 147 care a iubit acea masina cu bune si cu rele! Am inghitit nenumaratele probleme (minore, multe si enervate) doar pentru acea placere de care vorbesti si inca simt pasiune pentru acesta marca asa cum nu m-ai crede dc ti-as povesti! De 2 ani in schimb detin un vw ...exact ala hulit de multi (intelegi tu bine ce spun si la care anume ma refer). Ajuns in celalata barca am inteles destul de bine si filozofia acestor masini, crede-ma pe cuvant! (Ai fi uimit cat de bine se poate tine pe curbe si un G6 in comparatie cu un 147). In cazul de fata R8-ul se adreseaza altui segment de cumparatori insa nu e cu nimic mai prejos in a oferi senzatii tari (vezi testul lui Chris Harris ce a fost postat aici acum ceva timp si felul in care se manifesta tipul in spatele volanului), asta e cel mai important aspect pe care fanaticii nu il inteleg, personaje ce ajung sa huleasca o marca/masina fara sa se fi urcat vreodata in ea! Mi s-a facut scarba de atitudinea asta pe care multi membri de forumuri/cluburi auto au inceput sa o manifeste indeosebi in mediul online. In nici macar 1 comentariu nu am spus ca nu isi merita laudele (din contra) ...am facut in schimb bascalie de cei orbi pt ca se poate!
    0
  • logica este nula
    la 08.10.2013, 20:17
    P.S 8C-ul a primit review-uri destul de proaste ... masina aia tine mai degraba de senzatii orgasmice vizuale si cam atat!
    0
  • dan
    la 08.10.2013, 22:44
    pt omul cu atata logica incat vb numai prostii. tu ai condus 1410 nu 147! cum poti spuze ma ca un cazan de golf e mai stabil ca o 147? ai condus vreodata o Alfa? macar ti-a facut cineva o tura cu o Alfa? acuma am vazut ca ai scris Golf 6 :))) unde e logica ma? comparari o masina din 2001 cu una din 2009 :))) si probabil Alfa aia care "ti-a" facut atatea "probleme" nu a fost cumparata cu mai mult de 2000 de euro(urmata de investitii 0)! dupa logica ta daca eu am o Alfa 159 si vecinu are un haudi 80, a mea e mai stabila mai rapida MAI LUXOASA... deci dupa logica TA haudi e de kk.... :)))
    copii batuti in cap.. oare cat o sa va mai plateasca mamica internetul?
    -5
  • mihnea
    la 09.10.2013, 10:16
    Acum e clar..ai peste 50 de ani, de acolo admiratia pentru G6 si tot ce e din grupul minune! Bucura-te de masinuta ta fara nici un condiment sa fii sanatos.
    -2
  • logica este nula@mihnea
    la 09.10.2013, 11:50
    Fix despre asta vorbeam mai sus...nu ai mers vreodata cu una in schimb ai pareri! Poate ca nu are aceleasi forme precum o alfa dar iti pot spune cu mana pe inima ca are un comportament mult mai bun decat il avea 147-le pe viraje stranse/serpentine iar gropile nu imi rup rinichii! Care condimente la masini < 200hp?
    Tu Dane sezi mumos, G6-le are aceesi platforma cu G5-ul ( lansat in 2003 ) iar voi imi confirmati mereu ce am scris mai sus: indivizi care isi dau cu pararea si tot ei au tupeul sa vorbeasca despre clisee :) asa e "mah" am dat 500 E, nu i-am schimb uleiul iar golful e cazan ... dar cazanul asta are independenta pe spate intelegi tu de unde vine stabilitatea (si da stiu ca si 147-le are independenta intrebarea e : TU STIAI? Tu stiai ca G5-ul nici macar nu se vrea sport? )
    0
  • logica este nula@Dan
    la 09.10.2013, 12:06
    Si ca o ironie ...G7 GTI 227 bhp

    Nordschleife 8:29.00

    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio verde 232 bhp

    Nordschleife 8:30.39

    Care-i mai caruta Dane?
    +1
  • logica este nula@Dan
    la 09.10.2013, 12:09
    Rectific: Care-i mai caruta Dane? Cazanul familist sau sportiva pur singe?
    0
  • mihnea
    la 09.10.2013, 12:57
    Am mers cu multe masini, dar sa raman in parcare cu injectorul blocat la 3 luni dupa ce a iesit din garantie, cum am patit cu VW, nu am patit cu nici una. Fabia, la cateva mii de km, cand a ramas cu pompa de ulei blocata macar a mers pana la service. Asa ca bucura-te de ligheanul tau si de logica ta si lasa-i pe astia de la Alfa, ca stiu ei ce fac.
    -2
  • logica este nula
    la 09.10.2013, 13:26
    Tu inca ai o problema ... ai luat argumentele pe care le-am dat unui istet mai sus pentru un anume subiect si le-ai transformat in mintea ta intr-un mesaj negativ la adresa Alfei! Eu raman umil cu ligheanul meu caruia nu trebuie sa ii schimb lunar caseta de directie, variatorul, articulatia sau cine mai stie ce senzori/beculete (o generalizare la fel de idioata ca cea pe care o faci tu! te-ai gandit o clipa ca atunci cand tie ti s-a stricat injectorul cu siguranta au existat in lumea asta persoane care se bucurau de aceeasi maisna fara sa fi intampinat nici macar o problema? MAI VREI CLISEE? HAI CA TU MI LE ARATI PE TOATE!)
    +1
  • mihnea
    la 09.10.2013, 14:26
    Una pesta alta, 4C e o masina deosebita, pentru sofer, cum putini stiu sa faca. Si pe care putini vor sti sa o aprecieze.
    0
  • logica este nula
    la 09.10.2013, 14:27
    AM mi-a sters comentariul anterior insa o sa reformulez intr-o forma mai prietenoasa pt dl Dan: "vecinu" este incorect pt ca ii lipseste articolul hotarat! Deasemenea este frumos sa renunti la folosirea adverbelor populare ... ai si alte greseli in text destul de odioase ! De la un posesor de cazan pentru un posesor/fan alfa cu drag!
    +2
  • dan
    la 09.10.2013, 20:30
    @logica este nula
    de unde mamica atatea frustrari?
    iti da vecinul cu rabla lui de Alfa ceata de fiecare data?
    traieste in lumea ta ca e frumos cald si foarte bine acolo! si lasa-i pe altii sa se lupte cu realitatea
    -1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru