Voteaza:
12 voturi | 8 comentarii

Diferenţa dintre un 4x4 cu anvelope de vară şi un 4x2 cu anvelope de iarnă pe zăpadă

Deşi anvelopele de iarnă sunt obligatorii prin lege în condiţii de iarnă, unii oameni încă nu s-au convins de beneficiile lor, mai ales dacă deţin un autoturism 4x4. Autocar ne arată diferenţa dintre 4x2 cu pneuri iarnă şi 4x4 cu pneuri vară.

Comentarii (8)

  • la 01.02.2013, 15:21
    iti trebuie un 320xd cu pneuri de iarna pe jante de 16 ;)
    -17
  • la 01.02.2013, 15:35
    Poti sa ai si 8x8!
    Fara anvelope dedicate esti sanie cu zurgalai!
    +55
  • wtt
    la 01.02.2013, 16:45
    dara pe naiba am vazut unde urca jepurile cu cauciucuri de vara astea cu fata cu cauciucuri de iarna nu pot urca la coborare ii mai greu pt ele
    -35
  • someone
    la 01.02.2013, 17:42
    acest test a spus ceea ce toti cei pasionati de masini cunosc deja: cauciucurile de iarna nu sant o strategie de marketing, ci chiar functioneaza . punct :)
    +46
  • tinchy stryder
    la 02.02.2013, 01:03
    foarte edificatoare comparatia :)
    +21
  • ionică
    la 02.02.2013, 21:13
    în bună măsură cauciucurile de iarnă sînt o strategie de marketing

    eu m-aș urca într-un porsche carrera 2013 4X4 cu cauciucuri de vară și toate sistemele de control al tracțiunii puse pe ea și aș concura pe un circuit (deci multe viraje) cu o Dacie papuc din 2000 cu tracțiune spate cu cele mai tari cauciucuri de iarnă. cred că-l fac.

    teoretic, dacă ăla cu papucul a trecut RAR-ul e apt să meargă pe drumuri publice și eu cu Porschele nu.

    o mai iau și altfel. dacă anvelopele de iarnă sînt așa de bune (și chiar sînt în unele cazuri) atunci înseamnă că țeapa sînt cauciucurile de vară. să se facă un test pe invers, adică să vedem dacă vara o mașină echipată cu cauciucuri de vară e net superioară uneia cu anvelope de iarnă.

    atunci înseamnă că alea de vară sînt strategie de marketing

    știu: o să-mi spuneți că alea de iarnă se tocesc mai repede pe asfalt, dar gîndiți-vă că și iarna folosind mașina într-un oraș ca Bucureștiul peste 90% din timp tot pe asfalt merg cu ea, că strada plină cu zăpadă ca la munte nu stă mai multe de zece ziel adunate într-o iarnă; zile în care oricum folosesc metroul pt. că circulația e haos și mă mai lovește și vreo proastă și n-am nici parcare
    -18
  • ...
    la 03.02.2013, 19:41
    @ionică:"atunci înseamnă că țeapa sînt cauciucurile de vară. să se facă un test pe invers, adică să vedem dacă vara o mașină echipată cu cauciucuri de vară e net superioară uneia cu anvelope de iarnă."

    Tu ai cazut acum de pe un munte?!
    Altfel, testele de care spui "sa se faca" s-au facut destule. Ori erai ocupat cu treaba pe la vreo stana in varf de munte, ori inca nu erai "proiectat". Ca la ce logica ai si ce bazaconii scoti, numai astea doua posibilitati exista.

    Si asa, ca fapt divers, cauciucurile de iarna se uzeaza mai repede la temperaturi ridicate (de la 7 grade in sus). Nu se uzeaza mai repede pt. ca merg pe afalt :))) . Deci n-are cum sa-ti spuna nimeni idiotenia asta, decat tot asa un "cunoscator" ca tine.
    +11
  • la 04.02.2013, 02:32
    E o vorba: "Cel mai prost cauciuc de iarna e net superior celui mai bun cauciuc all season".

    Comparatia anvelope iarna - vara e absolut ridicola. Sunt total diferite din foarte multe puncte de vedere. Au alt scop, alt profil si materiale cu caracteristici dedicate temperaturilor mediului ambiant la care trebuie sa functioneze optim.
    +7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru