Feedback
Voteaza:
0 voturi | 23 comentarii

Liniuţă între Nissan R35 GT-R şi Lamborghini Murcielago

Cine câştigă într-o liniuţă între două modele aparent foarte diferite, dar care fac parte din acelaşi grup, al maşinilor de vis ale lumii?

Comentarii (23)

  • la 23.12.2010, 13:06
    ..
    Mda...de la 10 mile pana la 120......:|
    -
  • octav
    la 23.12.2010, 14:00
    Ce masina este GT-R-ul..fenomen
    -
  • lambo
    la 23.12.2010, 14:41
    lambo
    Ce vrajala se aude clar cum Lambo nu mai accelereaza,Gtr o masina buna dar nu este chiar cum se spune.HD : Nissan GT-R vs BMW M5 Sedan Evosport headers, Dinan muffler and RPI Scoops Nissan GTR R35 vs ESS BMW M3 VT625 6-speed manual 1080p: Nissan GT-R vs Porsche 911 GT2 (996) 484 RWHP Gtr o masina buna, dar ia bataie de la multe masini nu este DMZ pe pamant.
    +1
  • BRR
    la 23.12.2010, 14:59
    Realitatea uneori sfideaza legile fizicii
    Si iata cum 100cp, 6 cilindrii si 2400 cmc in plus devin brusc o povara si 90 kg in plus, o usurare :)
    -
  • la 23.12.2010, 15:11
    cutie manuala
    A pierdut Lambo din cauza cutiei manuale. Se vede cu ochiul liber cum pierde de fiecare data cand schimba vitezele. Asta e mai mult reclama la ce face o cutie de viteze automata de generatie noua vs manuala.
    -
  • BRR
    la 23.12.2010, 15:27
    pt ante si post vorbitorii mei
    Sunteti incredibili de haiosi. Auzi, cica "Se aude clar ca Lambo nu accelereaza", cand urletul motorului lui Lambo se aude cel mai mult. Sau "a pierdut din cauza cutie manuale", cand si un copilas de 7 ani stie ca o cutie manuala e mai rapida, in general decat una automata, mai ales cand vorbim de un supercar. Prin urmare, intelegem un lucru: in general orice Dorel sau Ionel din Romania e mult mai destept decat tot expertii din lumea asta iar toate teste facute de Autocar, CAR, Fifth Gear, Road&Track, Edmunds, Autobild, Auto Motor und Sport si Top Gear, in care GT-R a iesit castigator in proportie de 90% din testele cu competitorii directi sunt de fapt masluite si facute la comanda, platite de Nissan.
    Doamne, ce rusine mi-e cu poporul asta!
    -1
  • tomita
    la 23.12.2010, 15:29
    GT-R stock vs masini modificate? la acceleratie. stai sa modificam putin si ecu la gtr si apoi facem din nou comparatia.
    gt-r se vrea un best allrounder. pe circuti pe strada si acceleratii. de ce oare toti umanoizii se limiteaza doar la testul acceleratiei?
    numai vs ciudate. pana si cu veyron.
    puneti-le pe un circuti time-trail. si atunci vedem fiecare model, nemodificat de ce este in stare. si apoi versiuni modificate cu cap la fel, pe circuit.
    mai nou versiunea face-lift produce 520cp (din fabrica) si 0-100@2.9s. ce sa mai zicem ca lambo se lauda cu noul model care il vor scoate ca vor obtine aceeasi valoare
    -
  • lambo
    la 23.12.2010, 15:55
    lambo
    @ BRR Lambo accelereaza pe 1,2,3 si atata si apoi pleaca GTR ca si cand Lambo sta pe loc, hai lasatio dreaq cu masina lui peste de NFS adic GTR.Stati cuminti cu firmele astea Japoneze mai au mult de munca adica de furat de la europeni pt ca doar asa pot face masini,Honda a furat de la Bmw de le-a venit rau...lexus stiu ei de la cine S.A.M.D.Forzza europa.
    -
  • la 23.12.2010, 16:22
    @BRR
    Uite aici daca nu ai habar despre ce vorbesti.
    http://www.youtube.com/watch?v=X4HpD5K6Qws
    Observa ca si GTR beneficieaza de acelasi DSG. O fi fost adevarata faza cu automatele dar nu mai e asa. Ar trebui sa ti se aprinda un beculet cand vezi ca toate supercar-urile actuale au cutii automate pentru performante sporite. Nu confunda cutiile de genul DSG PKD cu CVT.
    -
  • yoyo
    la 23.12.2010, 16:26
    dsg-ul este clar peste cutia manuala de pe lambo! (vezi testele intre golf r dsg si manual)
    -
  • la 23.12.2010, 16:27
    dsg si pdk sunt cam acelasi lucru ;)
    -
  • yoyo@mclaren
    la 23.12.2010, 16:27
    mult mai concludent este testul celor de la autocar http://www.youtube.com/watch?v=lRwfvnDt7BA
    -
  • la 23.12.2010, 19:25
    Lambo vs. GTR
    Daca nu ati observat, acesta e vechiul Murcielago, cel de 580Cp care s-a fabricat pana in 2006,noul Lp-640 il bate clar pe GTR la orice liniuta, asa cum GTR Black edition il bate pe aproape orice circuit...
    -
  • john
    la 23.12.2010, 23:48
    @bernd
    daca e s-o luam asa, si Nissan GTR cu 480cp e model vechi pt ca deja a aparut facelift-ul care produce 530 cp. Dar nu numai caii putere conteaza, ci si modul in care reuseste sa transmita acea putere pe asfalt... in asta consta "magia" inginerilor japonezi de la Nissan
    -
  • RUSU
    la 24.12.2010, 02:24
    daca e sa ne uitam si la pret
    CLAR GT-Rul este castigator, iar japonezii au cam intrecut de mult europenii, americanii nu zic sunt la ani lumina in urma, privind prin prisma de a obtine un maxim de profit din investitie minima - iar aici ma refer din perspectiva mea/a clientului , nu a d-nului de la Benz ( par example ) care acum ceva vreme , era decernat ( sapt trecuta ) cu nu stiu ce premiu pt ca a reusit sa scoata profit 100% per automobil ...( in dauna clientului probabil?! ), iar tot aici, pe automarket, am aflat zilele trecute ca, tot Benz ( < the Best or Nothing > ) va prelua motoarele diesel de la Reno ?!?...
    asa ca da, japonezii fac Masini ! si nu-l incarca pe client ,la pret cu N suma doar pt , vezi domne , platesti brandul si salariul < NESIMTIT > al lu' Mr. European Chief director !!!
    -
  • my
    la 24.12.2010, 09:34
    GTRRRR
    FENOMENALA MASINA..............
    -
  • la 24.12.2010, 15:36
    @tomita
    au aparut cutii automate cu dublu ambreaj care schimba mai repede decat manual
    -
  • la 24.12.2010, 15:37
    @tomita
    pardon , era pt "BRR"
    -
  • tomita
    la 25.12.2010, 11:46
    1. GTR este rival cu porsche turbo, dupa cum sunt clasate in clasa de modele de masini. dar: saracul Porsche nu face fata la monstrozitatea de GTR. Porsche GT2 poate sa se compare. dar asta inseamna altceva. Un mare + pt inginerii Nissan
    2. GTR e comparat in diverse versusuri cu supercar-uri, cu preturi de 2 -3 ori mai mare, si puteri uluitoare. Iar un mare + pt inginerii nissan care au demonstrat "ceva" inca o data.
    3. motorul de 3800cmc de pe nissan e capabil in conditii de fiabilitate sa ruleze la 600cp. doar ca din fabrica s-a dorit sa ramana limitat, si gradual ii dau drumul la bariere, dupa ce s-au convins inginerii ca merita (vezi actualul GTR de 530cp) doar un mic chiptuning il duce la peste 600cp. nu tre sa modific absolut nimic, caci sa incadreaza in marjele de fiabilitate impuse de constructor.
    -
  • Excomunicatorul
    la 26.12.2010, 21:26
    :)
    Astea sunt masini de vis?
    -
  • BMW
    la 29.12.2010, 05:36
    @raponezi
    Problema e ca la lamborgini e motor de doi lei.
    Rusine sa le fie , Nissan-ul cu o masina inalta ca una de serie si Lambrgini cu 1:2 metri si e foarte joasa o forma aerodinamica superioara fatza de GTR si pierde si vreo tona ca gretutate si tot pierde
    Rusine .
    Motoarele de la Lamborgini si Ferrari sunt foarte rele degeaba au cate 12 cilindri daca ajung abia la 500-600 de hp si cate 2 premii la Internatinal Engine .
    Exista motoare potente de la uzina din Munchen .,
    Eu as vrea sa vad vreun Nissan Maxima vs un BMW 5 F10 sa vad eu ce poate Nissan , nu GTR-ul asta cu 2 usi si torpedou de dacie parca e un WC pe roate .
    Nissab = cu calitate de 2,3 lei nu mai mult , au facut un GTR din tigla si nici o izolatie mergi ca in paner il el , eu stiu ce inseamna Nissan am avut ocazia sa gust din asa ceva .
    Si inca Nissanul asta din video posibil sa nu fie STOCK , probabil e Tunning , daca e asa exista si M3 E92 TUNNING care prinde 200 in 10 secunde /.
    Trebuie sa pus sa vedem cine mai tare din parcare BMW sau Nissan , defapt eu stiu dar vreau sa vada alte LauCalin si C-G-C
    0
  • eu
    la 29.12.2010, 15:28
    obsedati
    fratilor mai exista si alte masini in afara de BMW ... limitati mai sunteti unii dintre voi... orice apare se compara cu BMW, probabil ca aveti mintea cat o samanta ... testati inainte sa deschideti gura
    -
  • ALeXX
    la 30.12.2010, 11:47
    lambo vs nissan
    GT-R-ul 1 la mana are cutie automata direct shift gear , iar murcielago avea cutie manuala...daca lambo avea macar cutia semi-automata/secventiala pe ea ii dadea ceata la GT-R.2 la mana acest murcielago este primul model care s-a fabricat intre anii 2001-2004 ,iar GT-R este model 2009,repet daca murcielago avea cutia semi-automata sau automata ii dadea ceata,daca omu a preferat o cutie manuala asta a fost problema lui...oricum noul lambo murcielago LP670-4 SV este cel mai rapid si cel mai puternic lamborghini fabricat pana acum,pacat k 2010 este ultimul an de productie pt modelul Murcielago.
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru