Feedback

Kubica dezvăluie că semnase un contract cu Ferrari înainte de accidentul din raliuri: "Am fost foarte aproape să concurez pentru Scuderia"

Publicat Joi, 12.07.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 16
Kubica dezvăluie că semnase un contract cu Ferrari înainte de accidentul din raliuri: "Am fost foarte aproape să concurez pentru Scuderia" - Poza 1
Robert Kubica a dezvăluit că semnase un contract cu Ferrari pentru sezonul 2012 înainte ca un accident suferit în raliuri să întrerupă cariera polonezului în Formula 1.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cariera lui Robert Kubica în Formula 1 s-a întrerupt brusc înainte de startul sezonului 2011, ca urmare a unui grav accident suferit în Raliul Ronde di Andora.

Chiar dacă în acel sezon ar fi concurat pentru Renault, presa internațională specula la vremea respectivă că pilotul polonez urma să plece la Ferrari în 2012.

La 7 ani distanță, Kubica a dezvăluit că speculațiile erau adevărate și că semnase deja un acord cu Ferrari pentru sezonul 2012. De altfel, el a fost tentat să renunțe la participarea în raliu pentru a evita o posibilă accidentare, însă a ales să-și respecte cuvântul dat celor care au organizat evenimentul.

Din partea Ferrari, contractul a fost semnat de Stefano Domenicali, pe atunci șeful Scuderiei, iar Kubica urma să aibă un salariu mai mic decât cel oferit de Renault.

"Primul obiectiv este să ajungi în Formula 1. Al doilea este să te stabilești în Formula 1, să ai o valoare bună, o reputație bună, ceea ce este mai dificil decât să intri. În al treilea rând vrei să câștigi un titlu sau să concurezi pentru Ferrari. Nu am câștigat niciun titlu și în cele din urmă nu am devenit pilot Ferrari, dar am fost foarte aproape", a declarat el în cadrul unui podcast găzduit de site-ul oficial al Formulei 1.

Via Autosport


Comentarii (16)

  • Din 2019 ,Aldo Costa si Mark Ellis vor parasi team-ul Mercedes..
    7 5
  • Daca nu ma insel se vehiculase idea foarte serios in acele zile. Parca Alonso era bun prieten cu Kubica oricum? Pacat, pentru ca ar fi fost foarte interesant de vazut cum s-ar fi adaptat la Ferrari, dar... acel accident... se putea evita.
    6 3
  • Mihai: Testerul depisteaza scurt circuit opel astra G 1.6v? Raspunde
  • @zzz
    se pare ca ramane in cadrul echipei dar ocupa o alta functie..
    https://www.planetf1.com/news/mercedes-announce-technical-reshuffle-for-2019/
    0 4
  • laicabos
    cica hamilton nu va castiga al 5lea titlu dar il va pierde pe primul; total: 3 titluri; pagubos an...
    3 1
  • serban
    Despre altceva decât despre Kubica, omul care ar fi putut să fie la Ferrari, dar nu a fost, exclusiv din vină proprie.
    Am văzut azi dimineață o cursă de formula E ! Îngrozitor, de un milion de ori mai plictisitoare decât Monaco GP de anul ăsta, care a fost cea mai plictisitoare cursă pe care am văzut-o vreodată ! Și ne mai plângem de monotonia din F1 ! Păi dacă scoți chestiile astea, că nici măcar mașini nu le poți spune, de pe ulițele din orașe și le pui pe un circuit normal, nu rezistă nici cinci ture ! Dacă în direcția asta se indreaptă sportul auto ...
    3 1
  • @serbanie
    Ce fel de curse vrei? Din 2002? Atunci F1 era criticata ca nu e ca in 1990. Ghici ce, in 1990 F1 era criticata pentru prea multa electronica, lumea voia un F1 ca in 1980. Si stai asa, ca nici atunci nu erau toti multumiti, aerodinamica invadase sportul cu motor. Ei voiau ceva asa mai ca in 1965 ...

    Timpul trece, cu sau fara tine. Formula E doar deschide calea pentru motorsportul viitorului. Masinile sunt din ce in ce mai rapide si eficiente deci progresul exista.
    3 3
  • ce sa caute terminatul asta la FERRARI?poate pilot de teste :)))))))
    1 2
  • ZZZ-ule
    speram sa plece definitiv trisorii de la mercedes cu m mic...toata echipa cu piloti cu tot
    5 1
  • serban
    @ăla fără ID
    Da moșule, în comparație cu formula E, vreau orice, vreau chiar și F1 de astăzi ! Dacă ție îți place chestia aia inodoră, incoloră și insipidă, să fii sănătos și să rămâi liniștit cu "motorsportul viitorului " !
    4 0
  • serbanie
    Pai F1 de astazi e peste Formula E de astazi. Dar F1 a viitorului nu va fi precum Formula E de astazi ci o versiune mult imbunatatita si peste F1 de astazi ca performante samd. Capisci?

    Legat de alt mit care circula printre fanii mai frustrati. Un monopost de F1 nu e o joaca de copii. Nu, nu seamana cu F1 din trecut dar asta nu inseamna ca e mai usor. Nu e nici mai greu nici mai usor, e doar altfel, cu pilotii care stiu cel mai bine sa piloteze astfel de material tehnic.
    2 4
  • serban
    @ăla fără ID
    Discutăm "discuții" de dragul de a discuta "discuții" ? Eu vorbesc despre ce este acum și tu îmi povestești despre ce va fi în sec 22 ? Mă doare-n pix de ce va fi formula E peste 10, 20, 30, sau 100 ani și oricât de performantă ar putea ajunge, tot incoloră, inodoră și insipidă va rămâne ! Nu va avea niciodată șarmul formulei 1, din orice timp ai vrea, fără urletul motoarelor și fără senzațiile duse spre paroxism induse de acest zgomot !, Sau fără mirosul de benzină arsă ! Senzații cu care țiuitul motoarelor electrice nu se va putea compara nici peste 100 ani ! Sportul ăsta nu este numai despre tehnologiile transferate în industria orizontală, este în primul rând despre spectacol și așa ar trebui să rămână !
    4 1
  • serbanie
    E ca si cum te-ai duce la opera pentru ca asa da bine nu pentru opera in sine. Mirosul de benzina, sunetul sunt chestiuni marginale nu un scop in sine. Scopul e viteza pe circuit. De asta ai cea mai buna tehnologie si cei mai buni piloti. Stai fara grija, asa va fi si in viitor, cea mai buna tehnologie pentru viteza pe pista si cei mai buni piloti, tehnologia fiind mult peste cea de astazi chiar daca nu mai miroase a benzina arsa.
    3 5
  • Cristi: Ce semnificatie are 25 play la noul TUCSON 185cp? Raspunde
  • serban
    @ăla fără ID
    Atunci du-te băi nene, cu frac și papion cu tot, la operă și lasă-ne pe noi cu F1, noi ăștia care iubim zgomotul de motoare și mirosul de benzină arsă, pe care le considerăm foarte importante, nu chestii marginale ! Faci niște asocieri de te doare mintea ! Operă și F1, mai bine nu se putea ...
    2 0
  • serbanie
    ai inteles fix intr-o parte
    aici nu comparam opera cu f1 deci nu le amesteca; metafora nu e comparatie!!!

    ce trebuia sa intelegi tu e ca te pierzi in detalii si iti scapa esentialul
    0 2
  • @serbanie: Adica nu vezi padurea din cauza copacilor?
    3 1
  • serbanie
    2. Stai jos!
    0 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru