McLaren anticipează o cursă dificilă în China

de Daniel Popescu
Marti, 07.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso şi Jenson Button anticipează că McLaren nu va avea parte de un parcurs la fel de bun în China precum în etapa precedentă din Malaysia.

Nu cred că pachetul nostru se va potrivi la fel de bine ca în Malaysia.

Fernando Alonso
Pilot McLaren
McLaren a abandonat cu ambele monoposturi în Marele Premiu al Malaysiei din cauza unor defecţiuni tehnice, însă ambii piloţi ai echipei au remarcat progresele realizate în privinţa ritmului de cursă şi a comportamentului monopostului pe circuit.

Clima semnificativ mai rece din China îl determina însă pe Fernando Alonso să anticipeze o cursă dificilă la Shanghai, întrucât nu crede că monopostul McLaren se va potrivi acestor caracteristici.

"La fel ca Sepang, Shanghai are un mix de viraje şi unele lucruri interesante în jurul circuitului. Totuşi, în ciuda acestor similarităţi, nu cred că pachetul nostru se va potrivi la fel de bine ca în Malaysia, în special dacă vremea este atât de rece ca de obicei pe timp de primăvară în Shanghai", a declarat dublul campion mondial.

Coechipierul său Jenson Button are o opinie similară şi anticipează dificultăţi în special în privinţa generării de temperatură în pneuri.

"Cele două linii drepte lungi din China vor pune accentul pe unitatea de propulsie.

Există sentimentul că anticipata vreme mai rece va face mai dificilă generarea de temperatură în pneuri, ceea ce ar putea însemna că orice progres pe care îl facem nu se transferă neapărat într-un timp mai bun pe tur", a precizat el.

Via McLaren

Comentarii (16)

  • Se pare ca Alonso vrea sa-si incheie cariera in F1 exact asa cum a inceput-o...la o echipa de coada clasamentului.
    11 20
  • Florin
    Imi pare rau pentru Alonso, s-a intepat foarte tare cu McLaren! Vor avea o cursa dificila? Da, vor pleca ultimii, vor avea grija mereu la luminile albastre cand vor trece toti pe langa ei ca rapidul prin Fetesti!!!
    11 8
  • Daca abandonul ambelor monoposturi in Malaysia a ajuns sa se numeasca parcurs bun, inseamna ca daca termina cursa este echivalentul locului 1.
    15 5
  • Hakkinen
    Daca Mclaren e echipa de coada clasamentului atunci esti plin de f1. Da, traverseaza o perioada in care nu se pune problema performantei dar exista toate ingredientele acolo pentru o revenire inca din acest an. Astept sa-i vad pe "cunoscatori" ce vor mai spune cand Honda va pune motorul la punct.
    27 6
  • @91shumi totusi la inceput nu cistiga aproape 3 mil pe luna si toti care scriu pe aici cred si-ar dori sa -si inchieie cariera cu aproape 3 mil pe luna timp de 3 ani cit are contract
    18 0
  • sigheteanu
    pt. cunascatorii de f1 o intrebare.schumi cum si-a terminat cariera?
    13 2
  • sigheteanu
    pt. cunascatorii de f1 o intrebare.schumi cum si-a terminat cariera? vreau sa spun unde era ferrari cand s-a lasat prim data schumi?sau pe unde era mercedes cand s-a retras a doua oara
    10 2
  • @hakkinen.nu cunosti timpul vorbirii.mclaren A FOST o echipa de top.ESTE acum o echipa mediocra.bine macar ca au intrecut marussia.pacat ca nu e si caterham
    8 12
  • @Hakkinen: in momentul de fata McLaren este o echipa de coada clasamentului. Daca Ilie Nastase a fost nr. 1 ATP, asta nu inseamna ca acum mai este un mare jucator.
    @ss76: cred ca pt. Alonso era mult mai important un titlu mondial, decat sa ia 36 mil/ an.
    @sigheteanu: In 2006 Ferrari inca se lupta pentru titluri mondiale, iar in 2012 Mercedes nu era unde e McLaren acum.
    8 6
  • Evident că orice pilot preferă banii decât titlurile. Pt mai mulți bani aleg să meargă la o echipă mai slabă, încearcă acolo 2-3 ani, nu iese nimic și pleacă la o echipă mai bună. A făcut-o și Rossi, a făcut-o și Schumacher. Care e problema? Alonso poate concura unde vrea el. Că e primul sau ultimul, la finalul carierei el numără sutele de milioane de Euro, Vettel titlurile. O să spuneți că titlurile rămân în istorie. Și Rockefeller a rămas în istorie, drept cel mai bogat om din toate timpurile.
    Eu zic să vorbim despre echipa de coada clasamentului când se termină sezonul. Multe se pot schimba până atunci...
    14 8
  • @91 schumi
    Cred ca trebuie sa cunosti (cu adevarat) care e situatia reala la Mclaren si potentialul pe care il au. Ca daca tu chiar crezi ca sunt acolo unde ii arata clasamentul inseamna ca degeaba te uiti la sport. Si lasati concluziile pentru mai incolo. Inca nu stim nici ce se intampla la varf si nici ce e la coada. Si mai ales cine.
    8 2
  • sa nu se inteleaga gresit.respect echipa mclarent pentru ca, cred ca totusi formula 1 fara ferrari mclaren si williams nu ar mai avea acelasi farmec.50% din brandul formulei 1 il fac ferrari si mclaren oricum.piloti deosebiti la ambele echipe.dar actualul regulament impus de fia strica competitia si ii obliga practic pe cei de la mclaren la coada plutonului.alonso s-a zbatut mult pt ferrari.e o conjunctura ca paradoxal, masina merge mai bine ca anul trecut cu vettel.eu sincer nu l-as fi luat pe alonso la mclaren, desi sunt un fal de-al lui.mai bine lua unul tanar si de banii pe care il platesc pe alonso, ar fi putut sa mai aloce ceva bani dezvoltarii masinii.button si-a injumatatit salarul (ca exemplu).nu stiu detalii despre contractul lui rosberg dar daca si anul acesta termina in spatele lui hamilton, eu personal nu il vad la merc in 2016.
    3 1
  • ovidiu15081982
    Daca Sepang a fost cursa buna...cu dublu abandon..daca intra in puncte fac chef...Alonso a cules ce a semanat..o sa-si imbunatateasca palmaresul ca nr de curse si ingrase conturile......in rest nimic...pacat !
    0 3
  • Nu avem de unde sa banuim noi ce este acolo. Ne dam doar cu parerea. De imbunatatit sigur vor imbunati ceva insa nu stim cat. Probabil daca reusesc sa termine cursa vor intra in puncte.
    6 0
  • sigheteanu
    intrebarea mea a fost retorica.ce conteaza unde a inceput sau unde va termina un anume pilot?intelege cine ce vrea
    0 0
  • sigheteanu
    ori cat de bun pilot ai fi cand ai masina de locul 3 la sfarsit de sezon tot pe 3 vei fi
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru