Audi RS7 va primi în 2019 o versiune hibridă: sistemul va fi preluat de la Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid și va avea 700 CP

de Daniel Popescu
Marti, 26.09.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi RS7 va beneficia începând din 2019 de o versiune hibridă echipată cu un motor twin-turbo V8 de 4.0 litri și un motor electric. Sistemul va genera în total circa 700 de cai putere.

Următoarea generație Audi RS7, programată să apară în cursul anului 2019, va beneficia de clasica opțiune cu motor pe benzină, dar și de o versiune hibridă.

În ambele cazuri, sistemele de propulsie vor fi preluate de la Porsche Panamera Turbo. Astfel, în versiunea tradițională, Audi RS7 va fi disponibil cu un motor twin-turbo V8 de 4.0 litri capabil să genereze 650 de cai putere, cu 40 de cai putere mai mult decât în cazul lui Porsche Panamera Turbo.

Același motor va fi utilizat și în cazul versiunii hibride, însă va fi acompaniat și de un motor electric de 100 kW (136 CP), iar sistemul, similar cu cel disponibil pe Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid, va genera în total circa 700 de cai putere și un cuplu estimat la aproximativ 815 Nm. Astfel, puterea va fi cu circa 20 CP mai mare decât în cazul modelului Porsche, în timp ce bateria care va alimenta motorul electric va avea 14 kWh.

Unitatea de propulsie va fi acompaniată de o cutie de viteze S-tronic cu 8 trepte care va permite un timp mai mic de 4 secunde pentru accelerația până la 100 km/h, în timp ce viteza de top ar putea depăși 300 km/h.

Informațiile au fost dezvăluite de Marc Lichte, șeful de design al celor de la Audi, în cadrul unui interviu acordat publicației britanice Evo.

În prezent, Audi RS7 Sportback este echipat cu un motor TFSI de 4.0 litri disponibil în versiuni de 560 CP și 605 CP, cu un cuplu de 700 Nm.

Via Evo

Comentarii (1)

  • ...Doar 700 CP?! - cam puțini, 1.700 CP mi se păreau mai potriviți traficului actual. :-)
    Acum serios, pe cînd or veni producătorii și cu hibrizi mai pentru... săraci? (nu vb. de Mild-Hybrids, că-s frecții la pneurile de lemn.)

    Zic asta fiindcă actualii medii/mari monștri VAG/Lexus/BMW etc. au clar numai rolul de a permite încadrarea fabricanților într-un target global de emisii CO2, ca medie ponderată a întregilor game.
    11 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru