Feedback

Cine mai are nevoie de Phaeton? Noul Volkswagen Phideon PHEV este o berlină cu aer premium și motor hibrid alimentat la priză

Publicat Joi, 20.04.2017
de Bogdan Mirică
Comenteaza 10
Cine mai are nevoie de Phaeton? Noul Volkswagen Phideon PHEV este o berlină cu aer premium și motor hibrid alimentat la priză - Poza 1
Cine mai are nevoie de Phaeton? Noul Volkswagen Phideon PHEV este o berlină cu aer premium și motor hibrid alimentat la priză - Poza 2
Cine mai are nevoie de Phaeton? Noul Volkswagen Phideon PHEV este o berlină cu aer premium și motor hibrid alimentat la priză - Poza 3
Cine mai are nevoie de Phaeton? Noul Volkswagen Phideon PHEV este o berlină cu aer premium și motor hibrid alimentat la priză - Poza 4
Volkswagen a prezentat în cadrul Salonului Auto de la Shanghai o versiune nouă a modelului Phideon. Aceasta folosește un motor pe benzină de 2.0 litri și unul electric.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Chiar dacă fanii mărcii suferă după ce oficialii au declarat că un înlocuitor pentru Phaeton nu va sosi prea curând, în China mai există speranțe. Modelul local Volkswagen Phideon poate fi considerat un sedan vârf de gamă, cu accente premium, adică un urmaș demn de Phaeton.

Cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai, Volkswagen a decis să extindă gama lui Phideon cu o versiune PHEV, adică alimentată la priză. Aceasta devine astfel primul model Volkswagen hibrid construit în China. Propulsia este asigurată de un motor pe benzină de 2.0 litri, cu patru cilindri, asociat unui agregat electric și unei baterii litiu-ion.

Chiar dacă nu a oferit foarte multe detalii despre capacitățile mașinii de a rula doar în mod electric, Volkswagen a precizat că valoarea medie a consumului va fi de numai 2.3 litri. De asemenea, autonomia maximă a mașinii, rezultată prin combinarea resurselor de energie înmagazinate în baterie cu benzina din rezervor, se va opri la 850 de kilometri.

Esential 2.3 litri este autonomia totală a lui Volkswagen Phideon.
Asemeni majorității modelelor electrice, noul Volkswagen Phideon PHEV poate oferi mai multe moduri de rulare. Există unul automat, unul pur electric și unul care poate conserva energia bateriei.

Schimbările estetice nu presupun prea multe noutăți. Există lumini diurne de tip LED sub forma literei C, mai multe logo-uri PHEV, o priză de alimentare cu energie electrică și câteva accesorii aerodinamice. Interiorul promite materiale premium, un sistem audio de calitate și un sistem multimedia de 9.2 inch.


Comentarii (10)

  • someone
    uitandu-ma la design-ul exterior , cred ca designerii vw au pile f mari in conducere, altfel nu imi explic de ce nu ii concediaza nimeni cand deseneaza aceeasi masina doar cu interior si dimensiuni diferite.
    phaeton-ul original arata mai bine in hainele clasice decat acest modernism imbracat in led-uri
    17 3
  • - Salut! Ce masina ai?
    - Salut! Am un Phideon.
    - Cum ai spus?
    - Phideon! Un Phideon!

    Ma intreb oare ce au zis cei din conducere cand a venit omul si a zis noua noastra masina pe care o sa o scoatem pe piata sa va numi Phideon??

    ...
    13 3
  • dorel: Am o skoda fabia 1.4 16 v aua-2001-de. Cand au scazut temperaturile afara... Raspunde
  • 2.3l in medie pentru cei 800km? deci un rezervor de maxim 20l...visul fanului s-a indeplinit, cu 50lei si-a umplut juma de rezevor. Si bonus un cablu de 20 de m sa-l traga pe geam afara din garsoniera confort 3

    @automarket

    la "Esential": 2.3 litri este autonomia totală ???

    nu neaparat ca ar avea importanta, pentru ca valorile oricum sunt de domeniul unui film SF de categoria B dar orisicat....

    pentru fanii marcii recomand un SF pe masura vrajelilor legate de consum: "Battle of Los Angeles".
    14 4
  • 2,3 litri media. Poate cu acumulatorul full primii 80 km. VW minte de inghiata apele! Aici a inceput deja sa ninga in 20 aprilie.
    17 4
  • Tot VW e....NEXT !
    6 3
  • @ ~ Firmele mari creeaza nume pentru anumite modele din gama care să aibă o anumită rezonanţă pentru piaţa respectivă. Phideon deriva din Phides, zeiţa romană a încrederii şi loialităţi, evocând fiabilitate, prestigiu şi estetică. Ăsta a fost şi cazul modelului Accord de la Honda care în China s-a numit Spirior (aka spirit superior). Vezi toată explicaţia aici http://www.labbrand.com/work/phideon
    6 0
  • Inorogul_roz
    @zagado26 - daca nu stie cineva cum se pronunta ii spui simplu baga limba usor intre dinti si spune porumbel in engleza ! [pigeon]

    :)
    5 2
  • ultimul "porumbel" iesit din gura astora are pretentia de a purta numele unei zeitati romane...? clar, segmentul tinta din tara chinezeasca e caracterizat printr-o cultura de nivel global...cu siguranta in urechile chinezului de sub 1m inaltime phideon ii suna a eroul din legendele spuse la ceas de seara cand era (si) mai mic.

    mai bine ii spuneau Duffy Duck....era mai simplu, mai neaos.

    In schimb, prin ochii unui roman sadea se vede doar un păsat (mai precis acelasi carnat pe varza cu o bere calda alaturi) ce revendica un loc in gastronomia moleculara.
    6 1
  • Mi se pare mie sau e doar un passat.

    Mi se pare super ideea de a fi alimentat la priza, mai nasol e ca dupa cei 850km tr sa strangi cablul, sau poate o fi ca la aspirator
    4 0
  • SITE PLin de Bug-uri
    ma puteti si voi sa faceti ceva sa fie functional pe sit=ul asta ? nu poti face slide la poze ...asta e un bug de 1 an cel putin... Bine ca stiti posta articole dar sa fixati un bug de 5 minute nu siti !!!! ca in evul mediu sunteti
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru