Feedback

Ediția specială Nissan Leaf e+ are priză la publicul european: două treimi dintre cele 5.000 de unități programate pentru producție au fost deja rezervate

Publicat Luni, 11.02.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 5
Ediția specială Nissan Leaf e+ are priză la publicul european: două treimi dintre cele 5.000 de unități programate pentru producție au fost deja rezervate - Poza 1
Ediția specială Nissan Leaf e+ are priză la publicul european: două treimi dintre cele 5.000 de unități programate pentru producție au fost deja rezervate - Poza 2
Ediția specială Nissan Leaf e+ are priză la publicul european: două treimi dintre cele 5.000 de unități programate pentru producție au fost deja rezervate - Poza 3
Ediția specială Nissan Leaf e+ are priză la publicul european: două treimi dintre cele 5.000 de unități programate pentru producție au fost deja rezervate - Poza 4
Ediția specială Nissan Leaf e+ are priză la publicul european: două treimi dintre cele 5.000 de unități programate pentru producție au fost deja rezervate - Poza 5
Ediția specială Nissan Leaf e+ are priză la publicul european: două treimi dintre cele 5.000 de unități programate pentru producție au fost deja rezervate - Poza 6
Ediția specială Nissan Leaf e+ are priză la publicul european: două treimi dintre cele 5.000 de unități programate pentru producție au fost deja rezervate - Poza 7
Ediția specială Nissan Leaf e+ are priză la publicul european: două treimi dintre cele 5.000 de unități programate pentru producție au fost deja rezervate - Poza 8
Nissan a înregistrat peste 3.000 de precomenzi pentru ediția specială Leaf e+. Modelul constructorului japonez integrează un motor de 217 CP și o baterie capabilă să ofere o autonomie de 385 de kilometri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
La începutul anului, Nissan a prezentat în cadrul târgului de tehnologie Consumer Electronics Show (CES) de la Las Vegas o versiune cu autonomie extinsă a lui Leaf. Ediția specială poartă numele de Leaf e+ și integrează un motor electric de 217 cai putere, cu 67 CP mai mult comparativ cu versiunea standard.

Bateria pregătit de Nissan pentru ediția specială Leaf e+ are o capacitate de 62 kWh, cu 22 kWh mai mult față de varianta de bază a modelului electric.

În aceste condiții, autonomia oficială a crescut la 385 de kilometri (conform standardului WLTP), cu peste 100 de kilometri mai mult comparativ cu versiunea standard care permite o autonomie oficială de 270 de kilometri.

În momentul prezentării, oficialii Nissan au declarat că Leaf e+ va fi disponibil în Europa în doar 5.000 de unități. Deși a trecut doar o lună de la prezentarea oficială, Nissan anunță că peste 3.000 de unități au fost deja rezervate. Cele mai multe precomenzi au venit din Norvegia (aproape 1.500 de exemplare).

La interior, clienții care au optat pentru un Leaf e+ vor primi un ecran central cu o diagonală de 8 inch și un sistem de navigație îmbunătățit. În plus, Nissan a introdus și o versiune nouă a aplicației NissanConnect EV.


Comentarii (5)

  • mircea badea
    de ce doar 5 mii?
    2 0
  • Astia tot vand 5000 de bucati, altii, nu dam nume, folcsvagan, vand doar iluzii.
    Acum lasand supararea, pricina o constituie cred oferta limitata a producatorilor de baterii, astea de 60+kWh sunt rare. Nu ca nu s-ar putea produce mai multe, dar capacitatea mare = autonomie mare = succes ev. Ceea ce multora nu le convine. Politica este sa se vanda doar ev gen eup cu 18kWh care merge 100 de km, sa zica omul ca n-are ce face cu atat de putina autonomie si sa dea buzna in sourumuri unde zac stocuri suficiente de fumegatoare. Simplu, nu!?
    18 5
  • Alex: Nissan X-trail 2018 se poate face upgrade soft pentru a spurta Apple... Raspunde
  • cred ca e o mare conspiratie la mijloc.
    Necesara pentru ca oricum tembelii astia de clienti habar n-au ce trebuie sa-si cumpere, asa ca le dam noi numai ce ne convine.
    Simplu, nu?
    3 0
  • Conspiratii, forte oculte. Calmati-va fratilor. Daca ar face cateva sute de mii, la ce pret s-ar vinde? Ar fi tot peste 30 mii euro? Nu credddd. La electrice e ca la Ferrari, doar pentru cunoscatori si buzunare adanci.
    1 1
  • Rudolf D.
    Nu sunt de acord , AHa. E clar ca e o conspiratie. Altfel s-ar face imediat productie de masa si ar scadea pretul sub astea cu mci. Dar nu vor.

    Cu a doua afirmatie eu nu sunt de acord.
    Cred ca sunt pentru necunoscatori cu buzunare adanci.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru