Feedback

Fabrică în China, sediu în Suedia: Polestar și-a stabilit “cartierul general” lângă Volvo

Publicat Miercuri, 14.02.2018
de Petre Barac
Comenteaza 4
Fabrică în China, sediu în Suedia: Polestar și-a stabilit “cartierul general” lângă Volvo - Poza 1
Polestar, brandul de performanță al celor de la Volvo, a anunțat că sediul său va fi construit în Suedia, lângă “compania mamă”, cu toate că fabrica unde își va construi modelele se află în China.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Torslanda, Suedia este locul care găzduiește fabrica și sediul central pentru cei de la Volvo și care, în curând, va fi gazdă pentru un nou constructor.

Polestar, brandul de performanță al celor de la Volvo, a anunțat că sediul său va fi construit în Torslanda, lângă Volvo, desi modelele sale vor fi construite tocmai în China. Lucrările de construcție ale sediului Polestar vor fi gata pânâ în luna septembrie

Proiectul cuprinde o clădire de birouri de 40.000 de metri pătrați și o zonă de dezvoltare, ambele urmând să asigure spațiul de lucru pentru circa 200 de angajați.

Polestar 1 este primul model de serie lansat sub brandul Polestar. Coupe-ul cu două uși are propulsie hibridă, 600 de cai putere și poate fi comandat din 2019 doar pe internet și pe baza unui abonament pe 2 sau 3 ani.

Polestar 1 beneficiază de un sistem de propulsie hibrid cu motor pe benzină de 2.0 cu 4 cilindri și 343 de cai putere pe puntea față și două motoare electrice de 218 cai putere pentru puntea spate. El poate parcurge 150 de kilometri în regim full-electric, mai mult decât orice alt hibrid de pe piață, conform companiei.

După 2020, Polestar pregătește lansarea lui Polestar 2, un sedan 100% electric, precum și a unui SUV denumit Polestar 3.

Via Carscoops


Comentarii (4)

  • Suedezu'
    Cat de nebun trebuie sa fii sa cumperi un Volvo nou Made in China ? Cu banii de unu nou, iti iei 10 vechi in stare de exceptie si te tin toata viata. Macar stii ca ai un Volvo autentic nu o chinezarie cu sigla Volvo. Pacat...s-a ales praful de inca un brand bun ....
    8 6
  • tc1900
    hai ca volvo made in china e mai fi cum o mai fi
    dar si divizia de performance polestar tot made in china,

    se pare ca la chinezi nu le pasa de chestiile astea, nu stiu cum e cu cumparatorii masinilor respective ..

    oricum e un semnal clar pt companiile vandute la chinezi, dupa ce vor absorbi tehnologia vor muta tot in china, cine nu vede asta e idealist
    3 3
  • Am tot auzit placa asta cu "s-a stricat volvo de cand e cumparat de chinezi" de vreo cativa ani. Si cu toate astea modelele scoase dupa preluarea de catre chinezi arata si functioneaza impecabil. Ramane de vazut cum vor sta la fiabilitate, dar altfel volvo traverseaza unele din cele mai bune perioade in muuuult timp.

    Acum in alta ordine de idei e clar ca pe langa profitul scos din vanzarile volvo, cei de la Geely vor prelua si toate solutiile tehnologice de la volvo si le vor implementa pe restul produselor lor. Dar asta e perfect normal si se intampla peste tot.
    2 2
  • Volvo ar fi avut soarta Saab dacă nu era preluată de o companie cu bani, a ajuns la chinezi, asta e, dar dacă era în curtea VW era lumea mai bucuroasă?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru