Ford Vignale: „Clienţii noştri vor avea garantată pe viaţă spălarea maşinii”

de Bogdan Mirică
Luni, 14.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford şi-a propus să trateze diferit clienţii care vor opta pentru modelele premium Vignale. Aceştia vor avea un consultant dedicat, spălări gratuite ale maşinii şi chiar asistenţă pentru alegerea biletelor la teatru.

La începutul acestei luni, scriam despre intenţiile celor de la Ford şi Renault de a lansa game premium, bazate pe modelele existente în prezent. Renault se gândea la Initiale Paris, iar Ford la Vignale, ambele anticipate cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, desfăşurat în această toamnă.

Renault Initiale Paris Concept - detalii complete

Constructorul american s-a decis să detalieze planurile sale pentru eticheta Vignale, ce urmează a fi aplicată doar anumitor modele pentru a identifica un nivel de echipare premium şi o gamă de servicii adiacente.

Ford Mondeo Vignale Concept - detalii şi informaţii

Vom avea angajaţi care vor ridica maşina de la domiciliul clientului, o vor spăla şi o vor înapoia.

Gaetano Thorel
şeful diviziei de marketing Ford Europa
Gaetano Thorel, şeful diviziei de marketing Ford Europa, a subliniat că proprietarii viitoarelor modele Vignale vor beneficia de un tratament special. Chiar şi de spălări gratuite de-a lungul vieţii automobilului. „Este de la sine înţeles că viitorul nostru client nu va fi nevoit să meargă până la service.
Vom avea angajaţi care vor ridica maşina de la domiciliul clientului, o vor spăla şi o vor înapoia”
, a dezvăluit Thorel.

Clienţii Vignale vor avea o persoană de contact dedicată, în fiecare showroom, capabilă să răspundă oricărei cereri. „Experienţa Vignale presupune asistenţă nu doar pentru produse şi service. Ea include şi asistenţă pentru situaţii în care clientul are nevoie de bilete la teatru sau de un loc de parcare în vecinătatea sa”, a adăugat acelaşi şef al diviziei de marketing.

Esential 2015 este anul în care vom face cunoştinţă cu primul model Vignale, bazat pe Mondeo.
5 procente vor însuma modelele Vignale din totalul vânzărilor Ford Europa.
10 procente va fi diferenţa de preţ dintre un model cu echiparea Titanium şi acelaşi model aparţinând liniei Vignale.
Gaetan Thorel a făcut câteva precizări şi despre preţul noii linii de produse premium.
Ea va fi cam cu 10% mai scumpă decât echiparea Titanium. Cei care îşi doresc eticheta Vignale şi serviciile adiacente acesteia vor fi nevoiţi să scoată din buzunar cam tot atât cât plătesc şi clienţii cu apetit sportiv pentru declinările ST ale modelelor de serie.

Deşi preţul va fi similar, profilul clientului va fi diferit. Linia Vignale va căuta oameni care îşi doresc stil, confort şi servicii dedicate. Tocmai de aceea „nu toate modelele Ford vor fi demne de eticheta Vignale. Ea va fi oferită pe modele şi în segmente care oferă oportunităţi clare. Primul exponent va fi Mondeo, începând cu primăvara lui 2015”, a anticipat Thorel.

Nu a fost dezvăluită încă o listă a modelelor ce vor purta semnătura Vignale, însă oficialii Ford se aşteaptă ca acestea să totalizeze 5% din totalul vânzărilor Ovalului Albastru la nivel european.

via carscoops

Comentarii (7)

  • o s-o vanda si in Bucuresti?
    8 1
  • @xxx
    In Bucuresti, numai din spalat si isi depasesc marja de profit in cateva luni de iarna.
    18 1
  • Marian
    Eu nu cred ca vor avea succes. Au avut la indemana masini mai cu pretentii si nu au fost in stare sa le promoveze, si-au cam batut joc de ele. Se pare ca de cand au scapat de Ford, si Jaguar si Volvo merg un pic mai bine.
    13 3
  • Buna idee, iar acum Renault trebuie sa contracareze la Initiale Paris cu-n parfum de bord ce va fi schimbat gratuit pe viata, evident. Eu zic ca Renault are mai multe sanse, mai ales ca numele marcii pare potrivit pt un parfum.
    7 2
  • mda ,o sa-mi iau masina de 120000 euroi si o sa-i pretind la amaritul ala de la spalatorie ,care poate nici bani de naveta n-are,sa mi-o spele gratis..asta suna mai degraba a ....nici nu stiu cum suna
    3 4
  • genial
    Sunt sigur ca acum cei care vroiau sa isi cumpere un Mercedes o sa se razgandeasca si o sa isi ia un Ford, dat fiind spalatul gratuit.
    Daca vor sa fie premium trebuie "doar" sa foloseasca materiale premium, as gandeasca habitaclul pana la ultimul detaliu si sa isi revizuiasca atitudinea angajatilor din service. In mare parte asta inseamna premium, ca de stricat se strica toate.
    7 0
  • AndreiRN
    Cu asa oferta femeile si metrosexuali vor deveni clienti fideli.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru