Nissan GT-R primeşte modificări pentru suspensie şi motor

de Bogdan Mirică
Vineri, 02.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Nissan a anunţat că versiunea 2013 a modelului GT-R va suferi o serie de modificări importante la nivelul motorului şi al suspensiei pentru a îmbunătăţi ţinuta de drum.

Nissan continuă să îmbunătăţească performanţele actualului GT-R, deşi supercarul s-a bucurat mereu de aprecierea publicului şi a criticilor de specialitate. Japonezii şi-au dorit însă o perfecţionare continuă a maşinii, motiv pentru care anunţă un nou set de modificări pentru versiunea 2013 a supercarului.

Pachetul pregătit de inginerii japonezi încearcă să ofere un răspuns mai bun din partea motorului V6 de 3.9 litri şi o ţinută de drum îmbunătăţită. Toate elementele noi au fost dezvoltate folosind noţiuni şi tehnologii testate pe parcursul Cursei de 24 de ore de la Nurburgring.

Inginerii au înlocuit injectoarele clasice cu unele noi, de calibru mai mare, capabile să garanteze un răspuns mai bun la un regim de turaţii ridicat. Tot în acest scop a fost modificată şi o valvă a turbocompresorului. Puterea totală rămâne însă aceeaşi, estimată la 550 de cai.

După ce au analizat comportamentul maşinii în viraje, inginerii Nissan au decis să coboare centrul de greutate.

S-au folosit, printre altele, de noi amortizoare şi bare anti-ruliu. Suspensia faţă a fost şi ea uşor revizuită, iar capacitatea de gestionare a cuplului motor a crescut pentru a permite un comportament îmbunătăţit pe circuit.

Versiunea 2013 a actualului GT-R vine şi cu un instrumentar de bord revizuit şi un interior în care rigiditatea structurilor fost sporită.

via newspress

Comentarii (6)

  • gtrazvan (reisar)
    era chiar lipsa de bun simt sa nu umble la suspensia aia, la ce ruliu in viraje aveau modelele vechi :))


    masina asta face toti banii.
    13 21
  • Ai condus tu GTR, cum am facut eu calatoria spre centrul Pamantului :))
    18 7
  • poate nu ma cunosti dar eu sunt gtrazvan de pe 4 tuning, am avut 583 de masini and still counting

    cat despre gtr, chiar avea ruliu in viraje, la pucioasa km 45 in curba ac de par cret se balansa destul de mult, pe cand un bmw care e masina suprema nici nu comenta pe acolo.
    5 20
  • 2012 BMW M5 vs Nissan GT-R: Driven & Drifted - CHRIS HARRIS :

    http://www.youtube.com/watch?v=K8jLbyNloCg
    17 4
  • Deci au schimbat o valva,niste bielete antiruliu,ceva la suspensie si un soft nou,sunt tare curios cat vor costa aceste noi schimbari.
    3 3
  • phlorin81
    Pt fanii acestui model, un articol mult mai detailat, fara greseli de genu': "V6 de 3.9 litri" si cei care doresc sa afle toate imbunatatirile modelului de anul viitor, inclusiv noul timp pe Nürburgring

    http://www.carscoop.blogspot.com/2012/11/nissan-gt-r-updated-for-2014my-laps.html
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru