Feedback

Pentru BMW, banii sunt mai importanţi decât vânzările: "Profitul înseamnă mai mult decât să fim numărul 1"

Publicat Vineri, 05.08.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 20
Pentru BMW, banii sunt mai importanţi decât vânzările: "Profitul înseamnă mai mult decât să fim numărul 1" - Poza 1
BMW susţine că o creştere a profitului este mai importantă decât să rămână pe primul loc la vânzările de maşini premium, după ce Mercedes a devenit lider în segment în acest an.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a fost constructorul premium german cu cele mai mari vânzări anuale începând din 2005, însă Mercedes a reuşit să surclaseze constructorul de la Munchen în prima jumătate a acestui an.

Perspectivele pentru a doua jumătate a anului sunt similare, astfel că cel mai probabil constructorul de la Stuttgart va rămâne pe primul loc în segmentul producătorilor premium.

Rivalii de la BMW susţin însă că acest lucru nu reprezintă o problemă, întrucât profitul obţinut de pe urma vânzărilor este mai important decât volumul de unităţi comercializate. În plus, oficialii companiei afirmă că vânzările în creştere ale celor de la Mercedes se datorează unor reduceri de preţ.

Urmareste Automarket
"Suntem convinşi că o creştere a profitului înseamnă mult mai mult decât să fim numărul unu la vânzări şi la volum, în special acum, când jucătorii din segmentul premium cresc discounturile pentru a obţine un avantaj competitiv", spune Harald Krueger, CEO-ul BMW.

În prima jumătate a anului, Mercedes a comercializat 1.006.619 unităţi, în timp ce BMW a reuşit să vândă 986.557, iar Audi ocupă locul 3 cu 953.200 unităţi. În schimb, BMW scoate în evidenţă că vânzările întregului grup, care includ şi cele realizate de marcă Mini, sunt mai mari decât cele obţinute de Mercedes şi Smart.

Anul trecut, BMW a surclasat Mercedes cu 1.91 milioane de unităţi la 1.87 milioane de maşini.

Via Reuters


Comentarii (20)

  • Nu pot spune ca-mi place atitudinea celor de la BMW.
    Mai multe unitati produse/vandute inseamna si mai multe ore de lucru, deci mai multi angajati si mai multe salarii platite. Asta inseamna sa cresti un business si sa sustii economia.
    4 1
  • Ce prosti. Asa au gandit si altii, inainte sa cerseasca miliarde imprumut ca sa-si salveze pielea. Aroganta asta deja ii costa.
    5 5
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Abramovici
    Azi zambesc si ridic paharul. Este prima stire BMW care imi place. Este atat de dulce stirea incat ajunge sa torn cu imprumut zahar si peste amarul spalatilor pe creier care credeau cu toata seninatatea in ''quality germany'' . Ca deobicei ii doare in c*r si face lichid galben pe toata demnitatea si increderea clientilor, nu-i intereseaza doar banul si atat , calitate ZERO si inovatie ZERO .

    @Mow Gli adica don' Rusu
    Ce faci bai praduitorule ? Tot cu munca? Tot cu munca ? :)))
    3 12
  • Abramburici, ai înviat? Care afacere din lumea asta nu urmărește profitul? Crezi că japonezii tăi urmăresc demnitatea și onoarea de samurai? Pune mâna și bea în cinstea asta, revino în iarnă.
    10 4
  • Abramovici
    @dan_grc

    Din pacate pentru tine, doar marcile germane considera acest lucru mai de graba un profit decat o pasiune punand pret pe poleiala . Sa ceri 6j de mii euro pe un Passat este culmea afacerii . Sa ceri 3j de mii pe un seria 1 facelift de 90 de cai este iarasi o afacere . Sa ceri 200 mii pe un Amarok V8 a carui investitie nu costa mai mult de 50 mii , este iarasi o afacere . Sa ceri peste 100 mii pe un m5 este iarasi o afacere .Intelegi tu . Nu am auzit ca japonezii sa ceara pe o Mazda 6 60 de mii , sau pe o Toyota Tundra ( tot V8 si cu capacitati off rod superioare Amarokului ) 200 mii euro pt piata Araba. Asadar cine face afaceri nesimtite in acest domeniu? Mai mult, isi storc clientii de bani si pe reparatii capitale la motor. Au auzit de Tundra care a trecum de un 1.500.000 de km ? Sau de Toyota Corona din 80'' cu 800.000 km fara interventie doar 5 becuri schimbate si pielea de la schimbator in rest consumabile . Ce zici ? De Recall-ul japonezilor pt masinile din anii 80'' ai auzit ? Si de acoperirea tot de ei a costurilor de recall ale acestor masini ? Cine face afaceri nesimtite in industrie japonezii sau nemtii ? Iar ti-au cazut cheile de la mansarda in buda si n-ai acces la casuta neuronala ?
    6 11
  • Abramovici
    Apropo-s : Cum o mai duci ? Ai invatat sa faci diferenta intre divizie premium dezvoltata si divizie premium achizitionata ? Stii tu, vechea poveste .
    4 12
  • Aici era vorba de Bmw în primul rând, este normal ca un M5 să coste atât, păi dacă un Lexus hibrid de clasă medie este 70 mii, cu performanțe mediocre, cât să fie un M5?
    10 5
  • @dan_grc
    ''Aici era vorba de Bmw în primul rând'' - evident, doar BMW e D-zeu pe pamant . Ce-ai zice daca ti-as vinde un Lastun ? Il cumpar de pe strada cu 600 euro ii pun BADGE M -Pouuarr si ti-l vand tie cu 140k ? Daca BMW ar lega un cacat de oglinda retrovizoare toti spalatii pe creier ar zice ca e ceva corect si comercial ca doar e BMW domle' - ''Alah'' pe pamant . Simpatic ca deobicei comentariul tau impotent. Dai dovada de multa impotenta contra-argumentara . Un Nissan GT-R normal costa 99k euro , asadar o sportiva veritabila cara trage si M5-ul dupa el in depasiri , deci se poate asta si la un pret mai mic. Intelegi sentul. Lexus GS450H in comparatie cu cine are performante mediocre ? Stiu ca esti expert si poate ne vei spune.
    3 9
  • @Dan_grc
    Nissan GT-R 550 CP 0-100 in 2,7sec / pret 99.000 euro la DomAutomobile pret care includ toate taxele de trasport , etc

    http://autovit.ro/anunt/nissan-gt-r-ID4oAPoQ.html#e54f80c552

    BMW M5 F10 600 CP 0-100 in 4sec pret > 124.000 euro
    3 10
  • @Dan_grc
    Ar mai fii multe : avem super sportive americane, muscle caruri tot cu 4 usi care costa sub 100.000 euro chiar si cu livrare in RO tot prin acest dealer . In U.S pretul unui Dodge ''pisica iadului'' care face Koko pe M5 este de $68,640, cu toate taxele Dom Auto ti-l aduce la 85.000 euro in RO , ce zici ?
    2 10
  • @Dan Grecu
    Pentru a-ti da seama cam cat esti de incapabil , am sa iti raspund tot eu la intrebarea de mai sus, citez : '' Lexus GS450H in comparatie cu cine are performante mediocre ?'' , intr-o zi a-i sa-mi multumesti .

    Lexus GS450H / Performante

    1. 0-100 > 5,9sec
    2.Vit Max 250Km/H

    BMW Hybrid 5

    1.0-100 > 5,9sec
    2. vit max 250km/h

    Cine-i mediocru ? Cred ca tu !

    Si acum culmea ''afacerii'' germane : Sa dai cateva zeci de mii de euro pe o masina premium Audi si sa ai parte de asta :

    http://www.autolatest.ro/editorial-auto/marea-pacaleala-a-platformei-volkswagen-mqb-80-dintre-masinile-vw-skoda-seat-si-audi-au-puntea-spate-rigida

    Nici BMW si Mercedes nu stau prea ''premium'' . Mercedes A160 , ClA care impartasesc motoare Renault au aceeasi suspensie tot ca la Renault , cum s-a specificat in articol. De asemenea BMW seria 1, 3, 5 , x1, la fel.
    3 12
  • Nu prea am inteles cu cine imparte Bmw suspensia de la seria 1, 3 si 5, in rest ai puncat foarte bine in toate comentariile, probabil c-ai stat in soare dupa ce-ai baut de bucurie.
    11 2
  • sirca maria: aveti skoda fabia si cu programul remat? la ce pret? Raspunde
  • @dan grecu
    Esti foarte simpatic. Problema e ca tu nu intelegi absolut deloc, nu doar acum. Vrei sa-ti mai traduc inca odata ? Seriile 1-3-5 si respectiv x1 folosesc o suspensie spate total depasita precum cea de pe Dacii . Stiu ca-i dureros dar dehhh .
    2 11
  • Esti tare de tot, @agarici!
    10 2
  • Agarici, am vazut ca dai innainte cu calitatile si preturile masinilor americane. 68 si ceva de mii de dolari pentru un hell cat? Da , este un pret mic. Dar , adevarul este ca, pentru ce calitate ofera, este extraordinar de scumpa. Americanii fac niste shit boxes foarte sumpe!
    8 1
  • Cu mult mai tare decat tine fii sigur de asta. Probabil nu ai condus tu cu fata cat am condus eu cu spatele. Am la activ peste 100.000 ore de condus, ore care au fost parcurse pe drumurile Romaniei, deloc ''comfortabile'' si pe alocuri foarte dificile cu atatia baietashi cu Bembeuri rupte-n 14 in trafic care depasesc in curba ( odata am crezut ca raman fara oglinda stanga ), trec linia dubla continua si sunt certati cu legile ca doar Bemveu e D-zeu pe pamant si e ceva sfant pt ei. Daca la inceput ma scarbea comportamentul lor, acum a inceput chiar sa ma amuze faptul ca traiesc in propriul lor univers paralel. Cand vad cate unul pe strada brusc ma gandesc la ''pretenii'' mei de ''divergenta'' de pe Automarket gen : Dan Grecu, Mow Gli, zarnesteanu si incep sa zambesc, apoi brusc ma plesneste un ras si ma intreb daca cazanul are tot suspensi de Dacia 1.310 pe el ca toate modelele basic BMW din 2016 care costa vreao 3j de mii pretul de nou, dar ca o dovada a ''bunavointei'' lor si a ''simtului de raspundere'' al' mai al draq din industrie, in acesti bani iti vinde POLEIALA CURATA , adica : punte rigida spate ( o suspensie foarte depasita care se gaseste si pe Logan 2 ) si un motor de drujba ( 9j de cai ) care temperat la norma Euro 6 numai performant nu poate fii numit . Apoi urmeaza Bembeu 316D cu un motor total invechit si anost care din 2.0 produce 116CP si care costa 31.680 € CHEL ( adica fara optiuni ) cu optiuni mai de bun gust ajunge la 40 mii euro, iar in acest pret esti mancat pe paine de Logan 1.6 16V la 0-100 , dar macar din punct de vedere al suspensie esti la acelasi nivel cu el ( punte rigida spate ) , doar ca el costa 8 mii iar BiEmDabaliu costa 4j de mii , de 5 ori mai scump. Acum ma intreb renteaza ? Sigur ca da, doar spalatii pe creier sustin profitul german si mai nou glota de imigranti care au primit azil in Germanika. Acum cine face afacere nesimtita? Neamtul sau Japonezul ? Raspunsul e deja sus. Apoi urmeaza evident Marsadas A clsse 160 cu motor DCI de pe Logan dar nu in ultimul rand ii preia si suspensia ieftina cu punte rigida . Pret plecare CHEL : 24.000 euro , cu ceva dotari de bun simt gen clima auto ( ca nu ofera ) si piele schimbataor/volan ( ca nu are ) si scaune incalzite+ o navigatie ( care costa 3.000 euro optional ) pretul ajunge la 3j de mii , iar tehnica este IEFTINA . Cum am zis mai sus : Daca cumpar un Lastun cu 800 euro si ii pun BADGE BMW nu se va observa nici o diferenta ( doar de designsi zona de dotari ), in rest confortul din Lastun si dinamica este dobandita de acelasi tip de suspensie DEPASITA .Revenind la polemica noastra, spre deosebire de tine, eu chiar ma pot mandri cu un numar destul de extins de masini pe care le-am condus si probat. Peste 80 de modele diferite de la diversi producatori , vreo 84 din cele numarate . 70% din ele sunt masini germane. Am vrut neaparat sa fiu sigur ca impresia formata fata de ele nu-i una gresita, se pare ca am avut dreptate. Masinile lor sunt inferioare altor producatori . Am format o ordine crescatoare , in zona de volum :

    Dacia < Volkswagen < Fiat < Suzuki < Renault < Citroen < Ford < Peugeot < Alfa Romeo < Nissan < Mazda < Toyota < Honda

    Zona premium:

    Audi < Mercedes < BMW < Genesis ( Korea )< Acura < Infiniti
    1 15
  • Interesant clasamentul tău pe fiecare zonă, respectiv volum și premium... doar dacă este realizat pe modelele de bază și pe un singur criteriu tehnic ( tipul suspensiei ) ...altfel este fantezist.
    4 5
  • prea multe spirite incinse p-aci (sau doar unul cu personalitate multipla), idea e ca bmw, ulterior si ceilalti conationali au introdus notiunea de premium sportiv, care in realiatate este un nonsens, premium inseamna in primul rand confort, lucru cumva incompatibil cu sportivitatea, asa ca avem niste berline care rup asfaltul dar care iti fac oasele arsice, deci problema nu este a bmw-eului ci a parvenitului modern care se vrea si cu dansa-n transa si cu sufletul in rai. Nemtii au identificat foarte bine aceasta nisa si au profitat deplin din ea (iar romanica este cel mai bun exemplu, unde borfasii sunt vedete iar cinstea este identificata cu prostia)
    7 0
  • 84 de producatori auto, si tu le-ai probat toate modelele?
    Potentule!
    9 1
  • Ale naibii "suspensi" spate de pe dacia. La fel ca suspensiile spate de pa bmw? Cel mai fain este ca nu a reusit nimeni in lumea asta, sa schimbe uleiul din diferentialul spate de la dacia 1310.Asta pana ai aprut tu, care ai vazut ca suspensia spate la dacie este exact ca cea de la bmw.Deci amandoua modelele au diferentiale pe puntea spate! Nu mai esti tare, esti doar beton!
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru