Porsche 911 Cabrio, imagini și informații oficiale: motor de 450 CP și 12 secunde pentru plierea plafonului din material textil

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 09.01.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche a prezentat noul 911 Cabrio. Modelul constructorului german va fi disponibil în versiunile Carrera S și Carrera 4S, iar plafonul din material textil poate fi operat până la viteze de 50 km/h.

La finalul anului trecut, Porsche a prezentat a opta generație a lui 911. Modelul constructorului german păstrează caracteristicile estetice ale predecesorilor săi, dar aduce o serie de îmbuntățiri consistente la interior și în dreptul tehnologiilor disponibile.

Acum, constructorul german a publicat primele imagini și detalii referitoare la versiunea 911 Cabrio. Conform oficialilor producătorului din Stuttgart, noul 911 Cabrio dispune de un plafon de tip soft top care poate fi operat până la viteze de maximum 50 km/h. Timpul necesar ridicării sau coborârii acestuia este de circa 12 secunde. Totodată, reprezentanții Porsche spun că mecanismul necesar plierii sau ridicării plafonului a fost îmbunătățit.

Pentru moment, noul Porsche 911 Cabrio va fi disponibil în două versiuni: Carrera S și Carrera 4S. Ambele beneficiază de un motor boxer twin-turbo de 3.0 litri cu șase cilindri, puterea maximă dezvoltată fiind de 450 CP la 6.500 rpm. Cuplul maxim oferit de unitatea pe benzină este de 530 Nm și este disponibil între 2.300 și 5.000 rpm.

Resursele propulsorului vor fi gestionate de o transmisie automată PDK cu dublu ambreiaj și opt rapoarte.

Versiunea 911 Carrera S Cabrio are nevoie de 3.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, în timp ce viteza maximă este de 306 km/h. Versiunile echipate cu pachetul Sport Chrono vor sprinta de la 0 la 100 km/h cu 0.2 secunde mai rapid.

Varianta 911 Carrera 4S Cabrio accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.8 secunde, respectiv în 3.6 secunde în cazul versiunilor echipate cu pachetul Sport Chrono. Viteza maximă anunțată de producător este 304 km/h.

La interior, clienții noului 911 Cabrio se vor bucura de aceleași accesorii moderne pe care le oferă și versiunea coupe. Astfel, sistemul de infotainment integrează acum un ecran tactil cu diagonala de 10.9 inch. De asemenea, instrumentarul de bord se digitalizează aproape complet, singurul element "tradițional" rămânând turometrul central. La nivelul consolei centrale, designerii producătorului german au optat pentru diminuarea numărului de butoane fizice, funcțiile acestora fiind acum integrate la nivelul sistemului de infotainment.

Odată cu lansarea noii generații Porsche 911, constructorul din Stuttgart a intergrat și modul de rulare "Wet".

Acesta detectează automat prezența apei pe suprafața de rulare și transmite un mesaj către cel aflat la volan. Acesta din urmă poate selecta modul de rulare "Wet" prin simpla apăsare a unui buton.

Noul 911 Cabrio va fi disponibil cu o gamă variată de sisteme de sigurață. Modelul german va putea fi comandat cu un sistem de asistență automată la frânarea de urgență, cu pachetul Night Vision sau împreună cu tehnologia Adaptive Cruise Control cu funcție Stop & Go.

Comentarii (5)

  • Corocsenie Adrian
    Caii astia va sunt suficienti ? Ca la Macan ati spus ca sunt prea putini. Probabil si la 911 o sa spuneti tot asa. Mda...cred ca erau mai bine 1001 cp nu ? :)))
    6 2
  • o superbitate, ca de obicei
    7 1
  • @Corocsenie

    mi-ai luat-o inainte....aceeasi intrebare o aveam si eu pentru colegii nostrii: 450 e ok?

    ma gandesc ca sunt multi dintre noi ce volanesc peste 200CP zilnic iar buzunarele mari cam cat sacii de cartofi :)

    glumesc ...evidaman (cu n surd)
    5 0
  • Ce aveți măi băieți, nu v-a trecut ? Luati-va Macan de 100.000 euro, evident că este suficient un motor cu 4 cilindri de la Audi, dar modelul din această știre este un Porsche, Macan este un Q5 mai sportiv, dublu ca preț. Evident, părerea mea.
    3 1
  • someone
    mie imi plac cifrele, iar la acest model in varianta aproape de baza , S adica, are acceleratii aproape identice cu varianta Turbo seria 997. fapt impresionant.
    acest lucru ma face sa ma intreb cum va fi varianta turbo sau GT3 a acestei generatii
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru