Preţuri BMW X4 în România: start de la 47.000 euro

de Sebastian Toma
Luni, 10.03.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Importatorul BMW în România a anunţat preţurile noului X4. Modelul pleacă de la 47.000 de euro cu toate taxele incluse. Cu excepţia versiunii entry-level, toate motorizările sunt însoţite de o transmisie automată cu opt trepte.

Date tehnice BMW X4 xDrive20d
  • Putere (CP) 190
  • Cuplu (Nm) 400
  • Vmax (km/h) 212
  • Tractiune Integrală
  • Cutie viteze MT6
  • Nr. usi 5
  • Nr. locuri 5
  • Ampatament (mm) 2.810
  • Rezervor (litri) 67
  • Portbagaj (litri) 500
BMW X4 este disponibil pentru comandă pe piaţă din România, la mai puţin de o săptămână de la dezvelirea oficială. Fratele mai mic al lui X6 este cel mai nou membru al familiei X a mărcii germane, cu toate că nu reprezintă o noutate absolută, fiind construit pe platforma tehnică a lui BMW X3. Noul X4 se mândreşte cu o serie de elemente care-i conferă un plus de sportivitate faţă de un X3. Printre acestea se numără direcţia sport variabilă în standard, alături de sistemul Performance Control, volanul sport îmbrăcat în piele şi echipat cu padele pentru schimbarea treptelor, pe lângă sistemul xDrive şi numeroase alte dotări.

O altă diferenţă între BMW X4 şi X3 este înălţimea la care sunt aşezaţi pasagerii din faţă, noul X4 având o poziţie la volan şi pe locul din dreapta cu 20 de milimetri mai joasă, pentru a accentua sentimentul de coupe.

Spre deosebire de un coupe convenţional, X4 asigură suficient loc pentru cinci persoane şi se mândreşte cu o banchetă spate fracţionată 40:20:40.

Bancheta spate a lui BMW X4 este fracţionabilă 40:20:40 şi asigură trei locuri.

MOTOARE

Esential 313 CP oferă cel mai puternic motor oferit în gama BMW X4, un diesel de 3.0 litri.
BMW oferă şase motorizări pentru gama X4, iar aceastea livrează între 184 şi 313 CP. Contrar anunţului iniţial, toate propulsoarele sunt oferite doar cu tracţiune integrală. Versiunile cu tracţiune spate, intitulate sDrive, ar putea să fie lansate ulterior. Cea mai rapidă versiune a lui BMW X4 accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde, după cum arată datele tehnice ale motorizării xDrive35d. În ceea ce priveşte transmisiile oferite, cu excepţia motorizării xDrive20d, echipată cu o transmisie manuală cu şase trepte în standard, toate motoarele din oferta X4 au o transmisie automată Steptronic cu opt trepte în standard.

Eficienţa, o problemă importantă pentru cei de la BMW, a fost tratată cu maxim de seriozitate. Spre exemplu, diesel-ul 20d în compania transmisiei automate cu opt trepte oferă cea mai economică versiune a lui BMW X4, cu un consum mixt de numai 5.2 litri la sută conform ciclului standard NEDC (în compania anvelopelor şi jantelor standard). În cazul versiunii entry-level, echipată cu o transmisie manuală, consumul mediu al acestei versiuni urcă la 5.4 litri la sută. Cea mai puţin economică motorizare din oferta BMW X4 este xDrive35i, de 306 CP şi 2.979 centimetri cubi, care anunţă un consum mediu de 8.3 litri la sută.

INTERIOR

Şoferul lui BMW X4 nu va avea o imagine mult diferită de cea văzută de şoferul unui X3, dar va sta cu 20 de milimetri mai jos, dacă doreşte.

Interiorul lui X4 nu vine cu diferenţe majore faţă de cel al lui BMW X3.

Mai mult decât atât, spre deosebire de prima versiune a lui X6, se păstrează configuraţia cu cinci locuri. Pe deasupra, materialele şi design-ul general al bordului rămân neschimbate faţă de X3, model care tocmai a primit un facelift. Aşadar, X4 beneficiază fix de elementele proaspete aduse în gama de la care şi-a preluat platforma. Diferenţa dintre X3 şi X4 la interior este marcată de o poziţie mai joasă la volan, doar 20 de milimetri reprezentând distanţa dintre cel mai jos punct al scaunului lui X4 şi cel al lui X3. Materialele şi dotările oferite nu sunt diferite de cele găsite la bordul noului X3 facelift, la fel cum este cazul atunci când vorbim despre tehnologiile şi dotările puse la dispoziţia clienţilor.

BMW X4 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW X4
xDrive 20d MT6
190 5.4 8.0 46.996
Audi Q5 facelift
2.0 TDI 177 CP quattro MT6
177 6.0 9.0 41.730
Mercedes-Benz GLK facelift
220 CDI BlueEfficiency (tracţiune spate)
170 5.5 8.5 40.424
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (11)

  • Un concurent serios pt. Range Rover Evoque....
    9 7
  • Masina de cocalar ....
    22 20
  • vw touareg pleaca de la 46000E, dar e suv full size, motor v6 3l, automata 8 trepte si finisaje, la fel, premium, dar sigla alb albastra costa mult.
    25 10
  • astept sa fac majoratul si ma pot baga la unul, as putea sa-l platesc pana la 26 de ani, m-ajuta si mama
    ca a treia masina, dupa E90 si loganul (albastru)
    X4 e mult mai aerodinamic decat X3, dar nu si decat A2, rahatul ala de masina, firar!!!
    promit sa-i iau la o plimbare pe Rover si Chevy.
    Sa ne auzim la fel de bine ca si pana acum!
    3 18
  • @paulietgm
    Asa este ! Dar cine cumpara X4 nu vrea suv. De aia si cumpara X4 pt. ca isi doreste ceva mai mic.
    12 1
  • 100% cocalar & pitzy
    16 12
  • ADRIAN FLORARU
    DA E MASINA DE COCALARI...DAR ASTA E ROMANII SANT SCLAVI COCALARILOR ASA E BRAVO LOR 0 HA HA HA
    1 8
  • ADRIAN FLORARU
    mmmm mai bine cocalar decat oameni bolnavi de bani ca [tine] oameni care numesc BMW X....sant aia amarati ca tine...
    2 8
  • gun cometa
    Am vazut cocalari si in Dacie, si in Audi...si in BMW etc. Deci nu conteaza. Am tot respectul pentru cei care respecta ceilalti soferi in trafic indiferent de masina pe care o conduc. Si am exemple nenumarate cu masini foarte puternice conduse de soferi care nu dau flasuri, nu claxoneaza aiurea, nu se baga in spatele tau sau iti taie calea, nu ruleza cu viteze mult peste limita bunul simt si al legii.
    BMW cu acest model pare sa incerce sa exploatexe posibilitatea unei noi nise. Nu sunt prosti, cred ca vor vinde modelul fara sa aibe probleme de canibalism cu X3. Numai bine!
    8 2
  • Ma uit pe tabele cu performantele declarate, mai ales la BMW, si ma pufneste rasul de fiecare data. Cam cat de prosti ne cred astia? X4, masina care acelereaza ca un GTI si consuma cat o Fiesta de 1 litru. Si mai e si diesel. Si mai face si cartofi prajiti. Si-ti mai aduce si ziarul la pat in dinti. Si cate si mai cate. Si pe urma a sunat ceasul si ne-am trezit.
    Hai, ma, las-o-n galagie de treaba!
    6 4
  • Andrei
    @paulietgm Esti din Tgm? Si eu :).
    Touareg-ul e masina mea favorita si pleaca chiar de la 41.930,60 eur.
    BMW-ul ramane o marca scumpa. Personal nu as da mai mult de 50k pe o masina si in niciun caz pentru o strutocamila ca X4 (descendentul penibilului X6).
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru