Feedback

Primele detalii despre viitorul Porsche 911 GT3 RS: motor aspirat cu resurse mai generoase și un pachet aerodinamic nou

Publicat Miercuri, 23.01.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 2
Primele detalii despre viitorul Porsche 911 GT3 RS: motor aspirat cu resurse mai generoase și un pachet aerodinamic nou - Poza 1
Viitorul Porsche 911 GT3 RS va primi o versiune îmbunătățită a motorului aspirat de 4.0 litri. Primele informații spun că modelul producătorului german va oferi mai multe resurse și va beneficia de un pachet aerodinamic revizuit.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Porsche 911 a fost expusă oficial în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles, eveniment care s-a desfășurat la finalul anului trecut. Câteva săptămâni mai târziu, nemții au publicat și primele fotografii cu versiunea Cabrio.

În acest moment, singurele variante disponibile sunt Carrera S și Carrera 4S, versiuni echipate cu motorul de 3.0 litri cu șase cilindri capabil să ofere 450 CP. În perioada următoare, Porsche plănuiește să extindă oferta din gama lui 911, iar versiunea GT3 RS apare pe lista constructorului.

Conform unor declarații făcute de August Achleitner, șeful gamei 911, viitorul 911 GT3 RS va miza tot pe un motor aspirat natural de 4.0 litri cu 6 cilindri, însă puterea oferită va crește. În prezent, versiunea 911 GT3 RS (foto) este capabilă să livreze 520 CP.

Deși actualul 911 este disponibil cu o nouă transmisie automată cu 8 trepte, voci apropiate companiei spun că viitorul 911 GT3 RS va continua să fie oferit cu o cutie automată cu 7 trepte. Aceleași surse susțin că vor exista și o serie de modificări la nivel exterior, principala țintă a nemților fiind îmbunătățirea pachetului aerodinamic.

Via | Motor1


Comentarii (2)

  • Acest model, ȋmpreună cu Mercedes-AMG GT3 și Audi R8 V10 Plus, pentru mine, unul, semnifică tot ce poate avea mai reprezentativ industria auto germană de profil sportiv.

    Rămâne, totuși, regretul că un fost rege (ce urât sună!) al “aspiratelor”, recte BMW, nu a vrut (de putut nu se pune problema; dovada “măcar” arhitecturală se numește i8) să completeze acest tablou valoros printr-un supercar competitiv.
    2 0
  • mircea badea
    as prefera totusi un sl sau z4.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru