Feedback

Record mondial pentru cel mai lung drift: un Toyota GT86 s-a învârtit în derapaj controlat vreme de șase ore

Publicat Luni, 19.06.2017
de Bogdan Mirică
Comenteaza 2
Record mondial pentru cel mai lung drift: un Toyota GT86 s-a învârtit în derapaj controlat vreme de șase ore - Poza 1
Record mondial pentru cel mai lung drift: un Toyota GT86 s-a învârtit în derapaj controlat vreme de șase ore - Poza 2
Record mondial pentru cel mai lung drift: un Toyota GT86 s-a învârtit în derapaj controlat vreme de șase ore - Poza 3
Un jurnalist sud-african s-a învârtit încontinuu cu un Toyota GT86, vreme de șase ore. A adunat 168 de kilometri parcurși în drift și a stabilit un nou record mondial.

Te ajutăm să primeşti oferte speciale personalizate direct de la cei mai apropiaţi dealeri.

Toyota GT86 facelift
Cere ofertă

Atunci când a lansat GT86, Toyota nu s-a gândit că modelul său sportiv va fi văzut ca un instrument perfect pentru doborârea recordurilor mondiale. Coupe-ul a intrat însă rapid în grațiile celor care căutau de multă vreme o mașină cu apetit pentru drifturi.

Iar propulsia (tracțiunea spate) a actualului GT86 a fost fix ceea ce a recomandat această mașină pentru cel mai lung drift din lume. Primul record de acest gen a fost stabilit în anul 2014, în Turcia, de către germanul Haral Muller. Acesta s-a învârtit încontinuu într-un Toyota GT86 pe o distanță de 144 de kilometri.

La doi ani de atunci, Toyota GT86 este folosit din nou pentru a doborî acest record. Jurnalistul sud-african Jesse Adams s-a urcat într-un Toyota GT86 și a reușit să-l învârtă în cerc preț de vreo șase ore. La final a adunat 168 de kilometri parcurși.

Esential 168 de kilometri a parcurs pilotul în încercarea de a stabili un nou record mondial.
A avut nevoie doar de o pistă udată mereu din belșug și de un rezervor auxiliar, montat în locul roții de rezervă. S-a învârtit în cerc de aproximativ 1000 de ori și a înregistrat o viteză medie de 29 de km/h.

Regulile stabilirii unui record mondial îi permit pilotului să schimbe sensul de drift, condiția esențială fiind ca roțile propulsoare să nu se oprească deloc. Guinness World Records va analiza sistemele de măsurare montate pe mașină și va omologa recordul.


Comentarii (2)

  • rotila
    sigur ca da !. asta este motivul pentru care au neglijat cursa de la le mans.
    4 2
  • un toyota, doi toyota, trei toyota...
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru