Volkswagen Polo GTI R5: modelul dedicat raliurilor debutează oficial în etapa din Spania din luna octombrie

de Cornel Șocariciu
Joi, 26.04.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Omologarea noului Volkswagen Polo GTI R5 a fost amânată până în 1 octombrie. Deși testele și feedback-ul sunt bune, oficialii Volkswagen Motorsport vor să aducă o serie de modificări. Noul Polo GTI R5 va putea fi admirat pentru prima dată în Raliului Spaniei, etapa din Campionatul Mondial care se desfășoară în intervalul 25-28 octombrie.

La finalul anului trecut, Volkswagen a prezentat noul Polo GTI R5. Modelul dedicat raliurilor a fost dezvoltat ca o alternativă pentru piloții privați care își doresc o mașină de top capabilă să concureze atât în grupa WRC2, cât și în campionatele naționale și regionale.

În momentul prezentării, oficialii constructorului german au anunțat că omologarea lui Polo GTI R5 va avea loc în vara acestui an, iar primele livrări vor începe în toamna lui 2018.

Acum, oficialii revin și spun că omologarea lui Polo GTI R5 va avea loc în 1 octombrie. În aceste condiții, debutul oficial în cadrul unei competiții a fost amânat și el până în 25 octombrie. Începând cu această dată și până în 28 octombrie, în Spania, are loc etapa de Campionat Mondial.

"Polo GTI R5 a trecut cu bine de testele inițiale, iar feedback-ul primit din partea piloților a fost pozitiv. Cu toate acestea, vrem să aducem o serie de modificări înainte ca mașina să fie omologată", a declarat Sven Smeets, directorul Volkswagen Motorsport.

Volkswagen Polo GTI R5 are un motor turbo de 1.6 litri cu patru cilindri care produce 272 de cai putere și 400 Nm.

Resursele sunt gestionate de o cutie secvențială cu cinci rapoarte și de un sistem de tracțiune integrală. Mașina cântărește 1.230 de kilograme, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.1 secunde.

"O mașină dedicată piloților privați trebuie să fie dezvoltată mult mai atent decât una gândită pentru o echipă de uzină", a completat Gerard Jan de Jongh, directorul tehnic al proiectului.

Comentarii (3)

  • someone
    totul e frumos, motor, cutie, franse, transmisie, dar ce e cu greutatea asta uriasa?
    1 2
  • @someone
    Producătorul este obligat să respecte regulamentul FIA pentru omologare.
    3 0
  • someone
    stiuuuuu....dar nu puteau sa le faca mai usoare? ...mai ales ca actualele masini de raliu sant toate din clasa mica.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru