Volvo a primit deja 16.000 de comenzi pentru XC90

de Sebastian Toma
Vineri, 13.02.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo XC90 a înregistrat deja 16.000 de comenzi fără să fi apărut în showroom-uri, anunţă oficialii mărcii suedeze. Primele livrări vor avea loc în luna martie.

Volvo a înregistrat 16.000 de comenzi pentru noua generaţie a SUV-ului XC90, anunţă oficialii mărcii. Rezultatul obţinut de producătorul suedez este interesant în contextul în care modelul a fost prezentat toamna trecută în cadrul Salonului Auto de la Paris, iar primele unităţi nu au sosit încă în showroom-uri. Listele de comenzi au atras deja 16.000 de doritori fără ca aceşti clienţi să vadă maşina în realitate, ceea ce demonstrează încrederea pe care aceştia o au în marca suedeză. Noul XC90 va fi un model esenţial pentru viitorul mărcii din Suedia, aşa că succesul său în vânzări este crucial pentru viitorul acestei companii.

Reportaj: Un SUV cu miros de muşchi

Producţia noii generaţii a lui XC90 a debutat în ultima săptămână a lunii ianuarie în fabrica Volvo din Torslanda, Suedia. Primele unităţi vor fi livrate clienţilor în primăvara anului curent. Cel mai probabil, acestea fac parte din seria "First Edition", fiind disponibile doar 1.927 de unităţi ale acesteia.

Respectivul lot a fost disponibil online, iar maşinile şi-au găsit clienţi în doar 47 de ore. Cei Pe piaţa din România, Volvo XC90 este disponibil pentru comandă, iar preţul său de plecare este de 55.880 de euro cu TVA inclus.

Noul Volvo XC90: toate informaţiile şi galerie foto completă

Urmareste Automarket
Volvo XC90 este primul model dezvoltat pe platforma scalabilă SPA (Scalable Platform Architecture). Ea a fost dezvoltată independent de Volvo, cu susţinere din partea părintelui chinez Geely, şi beneficiază de o flexibilitate suficientă pentru a permite dezvoltarea şi a altor modele suedeze. Platforma SPA presupune un design nou al podelei şi al scaunelor, permiţându-i SUV-ului suedez să se trasforme într-un model cu trei rânduri de scaune reale, pe care au loc şapte pasageri adulţi.

Via Volvo

Comentarii (6)

  • Te cand tot o anunta...ar cam fi timpul si pentru un facelift.
    11 27
  • Chinezu'
    Felicitari pt cei care stiu ce vreau (oameni care au condus un Volvo stiu ce ofera masina si ce vreau sa cumpere, avand si banii pentru un XC 90 nou fara a mai fi nevoie sa-l incerce)!

    @ sebastian: oare din Romania s-a facut vreo comanda? Ar fi interesant de aflat!

    @rov: in segmentul premium si in special Volvo, nu fac facelift-uri decat dupa un timp (4 ani facelift majorla suedezi ).
    Cine da o suma considerabila pe un Volvo nou nu se va simti confortabil ca dupa 6 luni masina lui sa nu mai fie la moda ca a iesit alta cu alte faruri, alt bord si grila radiatorului schimbata.
    Timp de vreo 12-14 ani interiroul vechiului XC a fost neschimbat, fiind inca la moda( dual climatronic, scaune incalzite, BLIS, ETC)!

    Va doresc drumuri bune si week end frumos!
    21 4
  • @Chinezu'
    Ma amuza cand afirmi ca interiorul lui XC 90 nu a fost schimbat 14 ani pentru ca inca mai era actual. Nu acestea este adevarul- Ford (pt. ca Volvo mai exista doar cu denumirea in conditiile in care mai aveau o singura fabrica si integra in general doar subansamble ) nu a mai vrut sa investeasca intr-o marca pe care o considera deja aflata in moarte clinica. Macar spune adevarul, nu toata lumea este spalata pe creier. Nu sunt hater Volvo, marca in sine ma lasa indiferent la fel ca multe altele, dar nu-mi place trolling-ul.
    4 11
  • Da, domn'ne, marele Volvo XC90 avea acelasi interior 14 ani pentru ca genialii si mintile sclipitoare de la Ford au considerat-o o marca moarta, fara rost, de care trebuie sa scape ca oricum o au degeaba. Si uite ca niste galbejiti care au inteles mult mai bine niste lucruri referitoare la Volvo, au luat-o si le-au dat peste bot celor de la Ford demonstrandu-le ca poate fi foarte profitabil. Dar vezi tu, cat timp Volvo a apartinut de Ford, americanii au preferat sa investeasca mult mai mult in Lincoln (marca de lux cu gene si origini 100% americane), dorindu-se sa devina un concurent puternic pentru Cadillac. Pentru ca in ultimii 10 ani, pana sa vina criza, Cadillac vindea tot mai bine mai ales in State. Si atat de bine au facut cei de la Ford treaba, incat nici cu Lincoln nu au facut mare branza si au si vandut Volvo. Deci foarte multe milioane de dolari s-au investit intr-un marketing deficitar. Cam asta s-a intamplat si la GM si cand i-a lovit criza prima victima a fost SAAB. Plus niste imprumuturi de miliarde de dolari de la statul american.
    Iar aceasta stire le-o dedic tuturor celor acum 4-5 ani ii sapau groapa lui Volvo si le-am spus ca Gelly va face din ea usor, usor un constructor tot mai sanatos, mai bine vazut, mai bun calitativ si mai bine vandut. Uite domn'ne ca inca o data nu am batut campii. Drumuri bune!
    17 2
  • @@chinezu
    torslanda + gent = 1 fabrica
    inapoi la scoala cu tine
    8 2
  • Doua cuvinte: TRAIASCA REGELE!
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru