Feedback

Volvo S90 şi V90 primesc pachetul de performanţă Polestar: motorul diesel de 2.0 litri ajunge acum la 240 de cai putere

Publicat Marti, 06.09.2016
de Daniel Popescu
Comenteaza 8
Volvo S90 şi V90 primesc pachetul de performanţă Polestar: motorul diesel de 2.0 litri ajunge acum la 240 de cai putere - Poza 1
Volvo S90 şi V90 primesc pachetul de performanţă Polestar: motorul diesel de 2.0 litri ajunge acum la 240 de cai putere - Poza 2
Volvo S90 şi V90 primesc pachetul de performanţă Polestar: motorul diesel de 2.0 litri ajunge acum la 240 de cai putere - Poza 3
Volvo S90 şi V90 primesc pachetul de performanţă Polestar: motorul diesel de 2.0 litri ajunge acum la 240 de cai putere - Poza 4
Volvo S90 şi V90 primesc pachetul de performanţă Polestar: motorul diesel de 2.0 litri ajunge acum la 240 de cai putere - Poza 5
Volvo S90 şi V90 primesc pachetul de performanţă Polestar: motorul diesel de 2.0 litri ajunge acum la 240 de cai putere - Poza 6
Volvo aplică tratamentul Polestar pentru modelele S90 şi V90, prin care motorul diesel de 2.0 litri şi 235 CP ajunge acum la 240 CP.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Divizia de performanţă Polestar a dezvoltat un nou pachet pentru Volvo, iar de data aceasta sunt vizate modelele S90 şi V90, la numai câteva luni după un upgrade asemănător primit de XC90.

Principala noutate a pachetului Polestar este îmbunatăţirea performanţelor motorului diesel D5 PowerPulse de 2.0 litri de 235 CP şi cuplu de 480 Nm, care va genera acum 240 CP cu un cuplu de 500 Nm.

Chiar dacă creşterea de numai 5 CP poate părea minoră, inginerii Polestar au lucrat şi la numeroase alte îmbunătăţiri, care vizează în special componente pentru şasiu, sistemul de evacuare sau jante.

Urmareste Automarket
Constructorul suedez afirmă că, în urma acestor update-uri, Volvo S90 şi Volvo V90 au acum un caracter mai dinamic şi sunt mai plăcute la condus, întrucât au fost îmbunătăţite şi răspunsul acceleraţiei, rapiditatea şi precizia cu care se schimba treptele de viteză, dar şi nivelul general de performanţă al motorului.

"Pe parcursul unei lungi perioade de timp am primit un feedback pozitiv din întreaga lume cu privire la pachetele de performanţă Polestar", spune Niels Möller, şeful Polestar.

Upgrade-urile se bazează pe experienţa de 20 de ani pe care Polestar a acumulat-o în lumea sporturilor cu motor, iar acestea au fost dezvoltate împreună cu Cyan Racing, partenerul oficial al pentru tunning al celor de la Volvo.

Noul pachet Polestar va creşte cu aproximativ 1.000 de euro preţul de comercializare a modelelor Volvo S90 şi Volvo V90 care primesc acest tratament.

Via Volvo


Comentarii (8)

  • Cred ca e prima masina de care pot spune ca break-ul arata mult mai bine decat sedanul.......
    7 1
  • someone
    de acord cu yo
    dar sa privim tratamentul tunerului de casa volvo: 5 cai sant cam putini. ce ar zice lumea daca AMG, sau M ar veni cu un astfel de surplus de putere la una din masinile lor?
    6 4
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • Comisaru' Moldovan
    @someone ce sa-i mai faci, si asa e indopat motorul ala pana peste cap.I-au dat probabil cat sa nu faca poc
    3 3
  • @yo
    Asa e. E cel mai frumos break la ora asta de pe piata parerea mea. Cand o sa apara si versiunea cross country la V90 o sa fie complet !
    3 1
  • arogantul
    @someone,
    NU este un model polestar, cum sunt S60 si V60 poletar, ci un pachet pt modelul standard, un pachet ca orice alt pachet de optiuni
    in alta ordine de idei, sunt de acord ca este un bullshit, puteau sa ofere un pachet polestar pt motorul pe benzina de 2 litri
    6 1
  • urate rau, si lada rade de ei.
    2 9
  • Andrei
    E un mare Bullshit pentru a face 1000 de euro pentru o simpla descarcare de soft. Va puteti uita pe site-ul polestar, upgrade la xc60 de la 175 la 235. Ala da update, nu 5 cai. Si asa cei de la Volvo merg acum doar pe motorul VEA asta de 2 litri, pe care-l tin din soft de la 120 cai putere pana la 320 de cai putere, numai cu specificatia ca la T6 adauga si compresor pe langa turbina. Pratic ajungi sa dai 3000-5000 de euro in plus pentru o masina care alt soft pentru motor, fiindca motorul este identic.
    3 0
  • @Seat
    Ramai tu la VAG-ismele tale si lasa masinile adevarate in pace !
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru