Ziua 2 din Aventour 2023: Am descoperit beneficiile Revolut și am asamblat un puzzle despre istoria Textar

de Alexandru Monenciu
Vineri, 05.05.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
În a doua zi din Aventour, drumul ne-a purtat către Cheile Dobrogei, un loc de o frumusețe rară, pe care trebuie neaparat să îl vizitezi dacă ajungi în zonă. Am descoperit apoi beneficiile Revolut. Ziua am încheiat-o cu un puzzle care urmărește istoria de peste 100 de ani a Textar.

Dacă ieri vremea a ținut cu noi, iar soarele ne-a acompaniat până când am ajuns pe litoralul Mării Negre, ziua a doua din Aventour 2023 a început sub amenințarea ploii. Dar nu am lăsat norii negri să ne sperie, am urcat în mașini și am pornit spre următoarea noastră destinație din tur: Cheile Dobrogei.

REZUMATUL VIDEO AL CELEI DE-A DOUA ZILE

Sau, mai științific spus, pe fundul Mării Sarmatice. Ceea ce azi cunoaștem ca Podișul Dobrogei.

Pe lângă drumurile naționale care șerpuiesc printre lanurile de rapiță, am avut și o porțiune de autostradă unde fetele au putut călca mai tare pedala de accelerație și să vadă ce pot cele 4 mașini care ne însoțesc în Aventour. Totul în limitele legale, desigur.

Numai electricul Audi Q8 e-tron nu s-a bucurat prea tare, iar acest lucru s-a văzut la rapiditatea cu care a scăzut autonomia. Cel mai fericit a fost, de departe, Mercedes-AMG SL 63 care a putut să își întindă, din nou, "picioarele".

Cei 585 de cai putere, dezvoltați de motorul V8 de 4.0 litri, biturbo, s-au trezit imediat la viață, iar sunetul grav al evacuării nu s-a lăsat așteptat.

Fiind o nouă zi, echipele au schimbat mașinile. Surorile Giurcanu s-au urcat la volanul singurei decapotabile din Aventour, și cea mai râvnită mașină din tur de altfel, echipa Sânziana Negru - Sorina Brumariu și-a exersat franceza în Renault Austral, Prăjiturela și Alexandra Boca s-au făcut comode în Peugeot 408, iar echipa formată din Ioana Grama și Krista Baias a mers 100% electric cu Audi Q8 e-tron.

Cei 85 de kilometri care despart stațiunea Olimp de Cheile Dobrogei s-au scurs rapid, iar noi am putut să ne bucurăm din plin de spectacolul naturii.

PE URMELE DINOZAURILOR, ÎN CHEILE DOBROGEI

Pentru cine nu știe, Cheile Dobrogei, cu o vechime de aproape 2 milioane de ani, sunt o arie protejată situată în partea central nord-estică a județului Constanța. Situl reprezintă o zonă naturală cu pajiști, stepe, terenuri arabile, culturi, pășuni, păduri de foioase și păduri în tranziție, încadrată în bioregiunea geografică stepică a Podișului Casimcei.

Sunt adăpostite aici o gamă variată de floră, dar și specii de păsări ca uliul cu picioare scurte, pescăruș albastru, ciocârlie de câmp, acvilă de câmp, gâscă cu piept roșu, bufniță și codroș-de-munte.

Iar lista poate continua.

De asemenea, iubitorii de geografie pot studia abrupturi calcalroase atribuite jurasicului (adică de pe vremea dinozaurilor), cheiuri și maluri de văi și faună fosilă. Este, de asemenea, o zonă cu deosebit interes speologic și peisagistic.

O NOUĂ VÂNĂTOARE DE COMORI, MARCA TEXTAR

Impresionați de ceea ce poate modela vântul și apa, am lăsat Cheile Dobrogei în urmă și am setat ca destinație Micul Golf din localitatea 2 Mai. Am ajuns pe malul Mării Negre, acolo unde pe fete le aștepta a doua parte a vânătorii de comori puse la cale de Textar România.

La fel ca ieri, ele au pornit în căutarea unor componente ale sistemului de frânare dezvoltate de partenerul nostru principal. De această dată, discurile și plăcuțele de frână au fost ascunse în nisip, printre ancore și resturi de parâme.

AM ASAMBLAT UN PUZZLE, TOT DE LA TEXTAR

Seara nu s-a terminat aici. Ajunși la gazda noastră, Novum by the Sea, cele 8 creatoare de conținut au fost așteptate de un puzzle. Invitația la joacă a fost lansată tot de Textar România.

Nu am vrut să fie prea ușor și ne-a cam reușit. Lucru recunoscut chiar și de fete.

Dar asta nu înseamnă că nu s-au descurcat bine. Primele care au reușit să pună toate piesele cap la cap au fost Ioana Grama și Krista Baias. Astfel, ele și-au mai adăugat puncte bune în traistă.

Punctele se vor număra la finalul turului, atunci când echipa care are cele mai multe va fi declarată câștigătoarea Aventour 2023.

Cât despre ce cred fetele despre mașinile pe care le-au condus în a doua zi din Aventour, mai bine le lăsăm pe ele să spună:

LAURA GIURCANU ȘI BIANCA GIURCANU ÎN MERCEDES-AMG SL63

Știam încă de ieri că în a doua zi din Aventour 2023 vom îmblânzi bestia. Adică Mercedes-AMG SL 63, o decapotabilă cu 585 de cai putere. Și am avut câteva emoții, știind puterea motorului V8 și prețul mașinii: 218.000 de euro.

Dar, atunci când ești blând cu pedala de accelerație, mașina îți răspunde cu aceeași monedă. Fiind, însă, o mașină sport, suspensia ni s-a părut cam rigidă, mai ales că drumul până la Cheile Dobrogei mai are și unele imperfecțiuni. Ar avea nevoie de puțin fond de ten.

A, și sunetul motorului. Ne-am îndrăgostit de el.

IOANA GRAMA ȘI KRISTA BAIAS ÎN AUDI Q8 E-TRON

Știam de anul trecut cum se conduce o mașină electrică, așa că nu ne-a fost deloc greu să ne obișnuim cu Audi Q8 e-tron, singurul model electric din Aventour.

Am trecut peste frica de autonomie, chiar dacă pe autostradă a scăzut cam rapid.

Bine, am și încercat câteva accelerări rapide, care ne-au lipit capul de tetiere.

Și ne-a plăcut interiorul lui Q8 e-tron, plin de tehnologie, dar cel mai mult ne-a plăcut culoarea care nu știi dacă este verde sau gri. Este o combinație între cele două. Seamănă puțin cu cea a lui Peugeot 408, mașina pe care am condus-o ieri.

PRĂJITURELA ȘI ALEXANDRA BOCA ÎN PEUGEOT 408

Peugeot 408 este una dintre cele mai frumoase mașini pe care le-am văzut în ultima perioadă. E o apariție specială și cred că îi stă foarte bine în culoarea asta misterioasă. Am iubit direcția foarte ușoară, care te ajută să parchezi.

Posesoare de electrică, m-am simțit “ca acasă” în momentele în care mașina mergea cu motorul termic oprit. Este plăcută senzația unui hibrid și confortabilă autonomia. Spațiul interior este bun, iar materialele din interior te fac să te relaxezi total.

SÂNZIANA NEGRU ȘI SORINA BRUMARIU ÎN RENAULT AUSTRAL

Renault Austral nu e australian deloc. E foarte european și foarte primitor. E genul de mașină în care te simți binevenit, inediat ce ai deschis ușa. Ne-a luat ceva până ne-am obișnuit cu schimbătorul aflat în spatele volanului, dar apoi totul a venit natural.

Tehnologia e copleșitoare la început, dar găsești totul foarte ușor în meniu. Iar faptul că ai Google Maps și găsești orice adresă foarte ușor… Cred că aș instala asta obligatoriu pe orice mașină.

Am avut spațiu pentru toate lucrurile noastre și chiar mi-am rătăcit chestii prin portbagaj. Dincolo de asta, e o mașină care arată bine și actual.

***

Aventour la feminin este un proiect dedicat exclusiv femeilor, desfășurat alături de 4 mașini proaspăt lansate în România.

3-6 mai

Un proiect
AUTOMARKET ȘI EVA

Proiect prezentat de:

TEXTAR

Parteneri:

CONTINENTAL ANVELOPE

CEZ ROMÂNIA

REVOLUT

PHARMA NORD

NOVUM BY THE SEA

Comentarii (6)

  • "Renault Austral nu e australian deloc." Oh, da. Urmeaza oare sa aflam si ca Audi Q8 50 e-tron quattro nu are motor de 5.0 litri?
    PS: Care sunt beneficiile Revolut din "Ziua 2 din Aventour 2023: Am descoperit beneficiile Revolut și am asamblat un puzzle despre istoria Textar"?
    2 3
  • no
    0 1
  • Tulai
    0 0
  • deputy
    este cumva reclama mascata la Revolut sau test auto?
    2 1
  • Normal să facă reclamă Revolut, dacă este sponsor

    Partea fantastică la Revolut este că a inovat mult şi au ridicat nivelul serviciilor bancare la un nivel mai sus.
    Iar partea bună este că mare parte din bănci, deşi priveau în glumă Revolut, în ultimii ani au copiat furibund funcţionalităţile Revolut ceea ce a făcut viaţa mai bună tuturor clienţilor.
    3 0
  • Un exemplu de care unii râd de Revolut dar este foarte apreciat de unii clienţi...

    Conturi tiktok cu link de Revolut...

    Faptul că unii pot dona bani altora (necunoscuţi) doar pe baza unui link simplu cu click, fără IBAN, SWIFT,... este destul de inteligent

    Da, mulţi dintre noi nu folosim, dar faptul că rezolvă o problemă, deşi trivială pentru majoritatea, oferă o soluţie unde alţii nici nu s-au gândit şi deci au un produs în plus faţă de concurenţă, spune multe.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru