• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blue

  • Membru din 30.06.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 45 in total
  • Daca din aia 483km autonomie raman 350 in viata reala atunci e foarte bine. Masina e superba cu un design peste foate multe berile premium. Touch-screenul ala nu stiu daca isi are rostul, e un minus la ergonomie. E cam greu sa nimeresti cu degetul unde trebuie in timp ce conduci, butoanele sunt mai practice si mai sigure. Dar probabil ca nu va fi introdus pe modelul de serie. In rest e o masina mai mult decat interesanta, un pas spre viitor.
    Tesla prezintă imagini noi cu Model S în versiunea "Alpha"
  • Eu chiar ma gandeam ca o sa rupa vanzarile BMW cu noul Seria1. Dar acum ca l-am vazut pot spune cu siguranta ca va fi un mare esec: 1) este mai mult un face-lift liniile sunt aceleasi, exact cum a facut vw cu passat. 2) stopurile de polo se potrivesc ca nuca in perete cu restul masinii 3) partea frontala este total inexpresiva. Macar vechea generatie parea mai agresiva desi nici aia nu era frumoasa 4) audi va veni cu a3, mercedes cu B klasse, lexus are deja un competitor, de Alfa Romeo nu mai vorbesc Noroc ca au mai lucrat la interior care e placut, iar motorizarile ca de obicei vor fi la inaltime.
    OFICIAL: BMW Seria 1 - informaţii complete
  • Chiar ca se potrivesc, pacat ca SLSul nu e nici pe departe la fel de precis la Roger, poate decat atunci cand mai nimereste o cate o rama tipica lui.
    Roger Federer face echipă cu SLS AMG Roadster
  • Vezi ca multe majoritatea masinilor astea sunt cumparate pe firma. Deci TVA-ul nu conteaza cat e de mare, pt ca se deduce. Mai pune si pana 16% care nu-i mai dai pe impozitul pe profit, mai pune alte avantaje pe care le ai cand cumperi masina de la o reprezentanta locala. Asta ca sa nu mai spun ca un om care-si permite asemenea masina, face in zilele alea pierdute aiurea mai mult de 2-3 mii. Asta e mentalitatea clasica a unora cu pisicute de la noi care vorbesc de masini de sute de mii de euro si cum ar face ei sa-si scoata un maruntis. On-topic: Eos e pe platforma de Golf, iar Golf cabrio e mai mult un Polo => diferente mari, de la materiale, sasiu, dimensiuni, plafon etc
    Volkswagen Eos facelift pleacă de la 25.969 de euro cu TVA inclus în România
  • Nu cred pana nu vad. Speculatii din astea au tot fost. S-a spus ca Audi va veni cu un 3.0 TDi cu turbina ceva mai mare pe noul A6 de 300cp. Acum se vorbeste de biturbo. Sincer nu prea cred avand in vedere ca eu nu stiu sa existe motoare biturbo in gama VAG, nici macar pe benzina. Poate fii un nou inceput, dar sunt circumspect, pentru ca tehnologia TDi V6 este dezvoltata si prin R18 TDi care din cate stiu foloseste o singura turbina. S-ar putea sa ma insel, iar daca cifrele prezentate se adeveresc ar fi o adevarata realizare.
    Audi atacă BMW cu un diesel V6 bi-turbo de 313 cai putere
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ VW Scirocco R, Ferrari 458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari 458 Italia
    2. Bugatti Veyron
    3. Nissan GT-R
    4. Range Rover TDV8
    5. Mitsubishi Evo X
    6. BMW M3
    7. Audi RS 6
    8. Jaguar XF
    9. VW Scirocco R
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău