Scriu postul asta doar pt ca @SaabCuantic, prin modul in care scrie, imi este tare drag. Imi trec multe prin minte, deci sa nu va asteptati sa fiu foarte on-topic :). Pasiunea lui @SaabCuantic mi se pare foarte..."pura" si nu pot decat sa-i urez ca Saab sa devina ceea ce el isi doreste. Imi aduce aminte de mine, acum mai bine de un deceniu, atunci cand eram la fel de pasionat de Audi si cand producatorul din Ingolstadt era departe de ceea ce este in prezent. Imi aduc aminte de emotiile cu care asteptam fiecare model nou si in care imi puneam toata speranta ca va bate adversarii de la BMW si Mercedes in testele din reviste, mai ales in cele din AMS. Spre deosebire de multi de de pe aici pasiunea pt Audi nu mi-a venit urmariind "liniute" ilegale, admirand masina vecinului sau mai rau, tata sa detina un Audi etc. La mine totul a inceput dupa ce acum multi ani am urmarit un documentar despre Audi, documentar care m-a impresionat enorm si care din secunda doi m-a facut sa apreciez aceasta marca, care poate ca inainte nu ma atragea intr-un fel anume. Istoria acestei marci este fabuloasa si ma bucur enorm ca acum au reusit sa redevina ceea ce au fost inainte de al doilea Razboi Mondial. Din pacate influenta VW a devenit in ultimul timp destul de ..."nepotrivita".
@Scorpyon, se vor schimba multe in perceptia ta dupa ce iti vei lua carnetul si vei face cateva mii de km, de preferat cu mai multe tipuri de masini. Acum esti influentat de multi factori... mai mult sau mai putin teoretici. Fara nici o suparare, mie nu imi esti chiar simpatic, mai ales cand la 17 ani, in profil, spui ca acum CONDUCI multe masini... . Din pct-ul meu de vedere asta nu te recomanda ca un mare caracter si imi creioneaza doar portretul robot al viitorului cocalar, baiatu' lui tata.
P.S.: As fi scris mai mult, dar nu ma pot concentra, deoarece astept cu emotie meciul Barca - Real, unde sper ca translatorului de Mourinho si cocalarului de Cristiano sa le iasa din cap "fumurile" de mari vedete.
Cel mai bun sistem de navigatie pe mobil este serviciul OviMaps de la Nokia, in special cel instalat pe versiunile de Symbian S60V5 si 3.1. Nu ai nevoie de conexiune la internet si cel putin in orase este foarte exact. Instalarea si Updatarea sunt deasemenea operatiuni destul de facile. Si foarte important: este GRATUIT.
Ca si Alfa Romeo, sau Volvo, Saab este unul dintre producatorii care au adunat multa simpatie de-a lungul vremii, insa din pacate pentru ei simpatia nu s-a concretizat in unitati vandute. Si cred ca, la fel ca si in cazul Volvo, de vina a fost managementul defectuos al ultimilor ani. Referitor la stire, nu cred ca simpla neprezentare este dramatica, ci faptul ca si daca s-ar fi prezentat nu ar fi avut ce sa arate. Oricat de pasionat ai fi trebuie sa recunosti ca modelele Saab actuale nu mai prezinta interes si cred ca fiecare luna care trece fara ca suedezii sa aduca ceva nou, le adanceste criza. Un concept sau model nou, plus o prezentare la Frankfurt, le-ai fi adus un alt fel de aparitie in revistele de profil, diferita de previziunile sumbre pe care le citim acum despre Saab!
@lorinczi, prea mare agitatia pt 3 poze (ce coincidenta?). Chiar daca sunt realizate din unghiuri imbecile (un spion auto este deobicei un profesionist, deci clar nu este vorba despre nici o "captura", ci despre un teaser de casa), oricine isi poate da seama ca noul 3 va fi doar un facelift al actualei generatii, astfel incat sa intre in linia de design al Seriei 5. Practic se intorc la vechea filosofie (de prin anii '90) si anume "acelasi carnat, marimi diferite", sintagma devenita populara atunci cand se caracterizau modele BMW. Evident incurajati de vanzarile Audi care le-au "furat" strategia si aplica cu succes aceeasi schema de ceva vreme. Si tot la fel de evident este faptul ca desi la Audi strategia asta este naspa, la BMW va fi super! (nu e asa @unkle?)
Masinile sunt de atunci, inclusiv pneurile Pirelli, insa nu stiu daca sunt noi pt ca nu-mi par a fi chiar 0 km!? Mobilierul si decorul mi se pare ca au un design oarecum recent, desi nu stiu care era trendul in SUA '88. Praful se putea sterge acum, la fel si cu unflatul rotilor (la una din masini uzura pneurilor datorata trecerii anilor este mult mai prezenta decat la cealalta), insa mai sunt si aspecte legate de faptul ca nu interesa pe nimeni acel spatiu timp de 20 de ani, nu era nimeni interesat de masini sau nu observa nici un hot ca acolo nu exista activitate si este o paine de mancat etc etc. Nu as putea sa ma pronunt ...
Ultimele comentarii
1012 in total