• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Dutz

  • Membru din
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3546 in total
  • Cifre oficiale cu scăderi la BEV-uri față de plan pe 2024 și estimări de la producători: În 2024: BMW -14%, Mercedes -30%, Volvo -32%, Stellantis -46%, VW -15%. 2025 (estimare): BMW -30%, Mercedes -40%, Volvo -36%, Stellantis -35%, VW -20%. 2030 (estimare): BMW -20%, Mercedes -17%, Volvo -30%, Stellantis -14%, VW -17%. Mai am și de la alții dar cred că-i clar că nu merge așa cum s-a vrut și planificat. Mă întreb când termină focile cu diesel-ul, se pare că au băut efectiv diesel. Acest tip de combustibil a fost folosit pe scară largă în principal în Europa și doar excepțional în restul planetei. Evident mă refer la mașinile “mici”. Deci, dragi obsedați, Europa a introdus și a încercat să promoveze “trancanitorile” iar unii sunt mulțumiți de soluție. Da știm, poluează… cocalari, marlani, filtre anulate, ITP furat etc. să nu uit BMW-urile se rup în două la 50 km/h și noaptea se duc singure la ski să bată pârtia. ;) Am o întrebare totuși… acei “aventurieri” care-și bagă mașinile prin drumuri forestiere, noroaie… adică prin pădure, prin natură și sunt mulți. Ăștia nu poluează? Acele mașini (Toyota, Suzuki, Jeep etc) nu poluează? Nu sperie animalele? Cum dreq cu așa ceva nu avem nici o problemă? Nu am văzut un link o opinie… nimic!!! Idem cu moto de off road, ATV-uri… aia nu sunt niște cocalari îngâmfați? PS nu zicea Volvo 100% electrici? Și ei mint că toți restul? Toată lumea minte și se minte… zilnic!!!!
    Noutăți în gama BMW: autonomie mărită pentru i5, motorizări noi pentru Seria 2 și X3
  • Ce s-a terminat, gheață sau bateria? Ce au în comun un șofer de BEV și unul ce are diaree?…. ambii speră să ajungă acasă ;)
    Porsche Taycan a stabilit un nou record: drift de 17 kilometri pe gheață
  • Clar au și aceste SUV minusuri, dar asta se cumpără, iar cel care dă banul vede plusurile. Folosesc SW, coupe uși SUV… fiecare cu treaba lui, dar cei mai mulți km îi parcurg cu SUV-ul. Desigur la drumuri lungi prefer SW, dar nefiind 4X4 în unele situații nu se potrivește. Poți să alegi să “mori” cu sedanurile nevândute sau să încerci să oferi ce se cumpără. Alfa este într-o situație complicată pentru că încearcă să fie premium, ori în zona respectivă oferta este mult excedentară. Îmi place în general designul de la Alfa, au reușit și pe dinamica să iasă din plutonul mărcilor de volum, din păcate fiabilitatea și mai ales renumele nu-i ajută să fure cote de piață de la ceilalți. Altfel spus nu prea au de ales, trebuie să încerce cu SUV-uri. Eu sper să supraviețuiască.
    Viitoarea Alfa Romeo Giulia ar putea fi transformată în SUV
  • Și eu care credeam că mai durează… Cei din China știu cum să producă în Germania la un cost competitiv și VW nu știe. Chiar abia aștept să producă chinezii în Germania să vadă și ei unde duce prea binele în EU.
    Volkswagen confirmă discuțiile cu producători chinezi pentru vânzarea a două uzine germane
  • @Sorinel, conduc Volvo (a fost nou) de 3 ani XC60 T6… nu-i rău, service acceptabil, dar nu-i nici 70% față de un X3. Este ce am avut înainte și ce o să vină în locul XC60-lui. Nu am nici o problemă notabilă cu Volvo (în afara de 2 seturi de discuri față ondulate, suport motor schimbat, ștergătoare cu duze integrate schimbate de 2 ori pe an, foarte bănoasă treaba), dar Volvo este zero la feedback și pe mine unul mă obosește mult față de BMW. La insonorizare este din o mare diferență, din nou avantaj BMW. Pe unde stau BMW-urile sunt apreciate și nu reprezintă un simbol pentru cocalari și mârlănie, deci este “doar” o mașină foarte bună (pararea mea).
    Volvo a avut vânzări record în România, în 2024
Pagina
12345...727374...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău