• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

F1_Zone

  • Membru din 27.07.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 133 in total
  • multumesc pentru interventie. Nu am putut sa urmaresc linkul intrucat da eroare. Voi incerca mai tarziu sau poate este linkul incomplet, caz in care rog corectare din partea ta. Acum, se pot spune multe referitor la diferenta intre simulator si arcade, multe spuse de dezvoltatori de jocuri altele de consumatori. Punctul meu de vedere eu cred ca l-am expus destul de clar dar sunt convins ca putini au rabdare sa urmareasca tot cu atentie. Nimic de condamnat daca este asa insa se schimba treaba daca ulterior apar cu critici .... Eu nu cred ca cineva care nu stie sa piloteze poate sa-si faca o parere pertinenta intrucat nu stie ce ASTEPTARI sa aiba de la simulator. Asta dincolo de toate explicatiie high-tech ale dezvoltatorului. Eu le folosesc toate simulatoarele la care am avut pana acum acces, fiecare are ceva ce nu au celelalte. Insa Gp4 este mai bun din motivele deja expuse.
    VIDEO: Cum vei pilota pe ploaie la Interlagos în noul joc F1 2010!
  • asa sa fie - Renault sa profite de disponibilitatea finlandezului. Cred ca Renault ar fi o optiune mai buna decat Mercedes, este in plina ascensiune. Cred ca tocmai acest lucru i-a trezit interesul lui Kimi. Dar cu regulamentul tehnic in continua schimbare nu se stie niciodata.
    Raikkonen vrea să revină în Formula 1 la Renault în 2011
  • da, continuitatea la care ai facut referire este foarte importanta. Totusi Kimi are o capacitate aparte de adaptare, si daca intra in rol atat de repede pe cat a facut-o in 2001 dupa doar cateva curse de monopost, Renault nu o sa regrete vreodata, cel putin din punct de vedere al rezultatelor. Dar trebuie sa fie destul de greu sa renunti la banii orientali...
    Raikkonen vrea să revină în Formula 1 la Renault în 2011
  • mai trebuie comentariu ? altfel, poate ca doar se forteaza mana lui Putin sa ajunga mai adanc in buget... in bugetul Rusiei ...
    Raikkonen vrea să revină în Formula 1 la Renault în 2011
  • ar fi comic de vazut filmul animat in care personajul principal targe de o sugestie. Altfel ar fi stat lucrurile daca era vorba de o concluzie .. Poate ca suna fancy sa spui ca e prematur sa 'aici actiune'.... in general. Nu ca ar fi cazul aici insa uneori poti sa-ti dai seama ca nu are cum sa fie gustos un rh indiferent de modul de preparare si asta chiar inainte sa verifici. Deci sunt cazuri si cazuri. In al doilea rand, in acelasi film animat acelasi personaj tine sa argumenteze insa uita sa o faca. Poate a vrut sa precizeze de fapt. Iar considerentele sunt prognoze personale si atat. Iarta-ma personaj principal doar daca consideri ca ai avea de ce. Am avut pe varfurile degetelor si nu m-am putut abtine.
    VIDEO: Cum vei pilota pe ploaie la Interlagos în noul joc F1 2010!
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău