• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fanel_

  • Membru din 15.11.2020
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 414 in total
  • Nu stiu la ce le ajuta atatea fabrici. Romanilor nu le plac masinile electrice. Vor ramane cu bateriile pe taraba si vor da faliment.
    Stellantis pregătește o uzină de baterii în Germania: capacitate anuală pentru 500.000 de mașini electrice
  • exista un trend pe AM si are si cativa promoteri, deobicei in cuplu sa-si sustina obsesiile: scuipatul cu vantul din fata
    Porsche vrea să construiască o fabrică de baterii pentru mașini electrice în Germania
  • @kk pana la confirmarea oficiala, totul e la nivel de zvonistica. pana una alta injuram, filosofam galactic, scriem romane fluviu numa' bune de vandut la pachet cu Click!Pofta Buna! la chioscul de ziare
    SURSE: Renault și Dacia ar putea limita noile modele la 180 km/h, la fel ca Volvo
  • @16:41 Poti schimba postul, inca se mai difuzeaza "La bloc".
    Renault vrea ca 65% din vânzările europene să fie înregistrate de modele electrificate, până în 2025
  • nu ne intereseaza ID4, mai bun un Logan Disal cu 1000km autonomie (ca asa scrie in cartea tehnica) cu alimentare in 5 minute (daca am toti banii de salariu). Plus ca port doar decat sosete flausate care imi acopera gleznele cand imi cumpar pufarine de la chiosckul de la parterul blocului
    Renault vrea ca 65% din vânzările europene să fie înregistrate de modele electrificate, până în 2025
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău