• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 196 in total
  • Va castiga primul golfist al tarii, mare prieten cu BMW Romania. Iar daca nu va castiga, isi va arunca paltonul pe masina de golf.
    BMW Golf Cup România, turneu dedicat amatorilor: exemplar i4, premiu pentru "hole-in-one"
  • Din nou migram spre zonele urbane, de data asta ajungem si in Madrid, sa dam viata locuitorilor peste cap, sa generam ambuteiaje si sa ne prefacem ca suntem responsabili cu mediul. IPOCRIZIE!!! Acesta este cuvantul definitoriu. Sunt atatea circuite in lumea asta care de-abia asteapta sa ne ofere spectacole superbe (Hockenheim, Nürburgring, Istanbul Park, Mugelo, Sepang, Algarve etc.) dar pe FIA tot o manca in dos sa construiasca circuite in orase. Pe de alta parte se bate cu pumnul in piept cat de prietenoasa devine F1 cu mediul, ca de la anul vom avea combustibili 100% sintetici. In acelasi timp, "uita" sa ne spuna cum se construiesc circuitele astea urbane. Sute de utilaje cu motoare diesel vor monta si demonta tot ceea ce tine de un circuit: parapeti, tribune, zone de impact, vibratoare (nu de-alea de la sex shop) etc. Ambuteiajele care se vor crea pe parcursul catorva saptamani vor genera emisii de noxe mult peste normal, dar nu conteaza, FIA vrea F1 in orase pentru a ne arata cat de mult lupta ei pentru a combate schimbarile climatice (facepalm)
    Formula 1 prezintă noul calendar pentru sezonul 2026: două curse în Spania
  • Am fost saptamana trecuta cu VW ID.7 in Romania pentru cateva zile, iar daca locuiam in Romania nici eu nu mi-as fi luat electrica. In Austria, Germania, Ungaria nu am avut niciodata probleme cu incarcarea. Apropiam cardul RFID si pornea incarcarea. Extrem de simplu. Cum merge treaba in Romania? In cateva zile am injurat statiile de incarcare din toata inima. La Kaufland nu poti incarca daca nu ai aplicatia lor, la Lidl de asemenea, la Plugpoint merge doar cu aplicatia lor. Astea de la Plugpoint sunt si schema. Promovate ca au viteza de incarcare de 60 kW, cand de fapt statia nu mergea mai mult de 11,7 kW. Ce naiba de infrastructura este asta!? Cum sa vrea lumea sa migreze la electrice cand pentru fiecare retea de incarcare iti trebuie aplicatie? Astia de la Renovatio au statii multe, dar sunt slab intretinute si pur si simplu nu merg. Eu inteleg ca vrei sa iti fidelizezi clientii, dar de ce nu e lasat la liber sa poti incarca doar cu cardul (debit, credit, Fleet management) chiar daca ar fi mai scump. Ajungi sa ai nu stiu cate aplicatii si sa mai si incarci bani in ele. Absolut cretina solutia. Un plus pentru EON unde pe langa viteza de incarcare mare a functionat exact asa cum ma asteptam, simplu, eficient, modern. Am fost pe A3 de la Tg. Mures la Gilau, cca 105 km, niciun punct de incarcare nu exista! Nu am avut nevoie, dar e o constatare trista. Romania este in UE si Schengen, dar suntem departe de lumea buna. Iar atunci cand facem o treaba, o facem in stilul nostru neaos. Adica fiecare in patratica lui, nu colaboram cu nimeni, nu facem sa fie simplu ca nu ne place. Mai bine sa incurcam si sa le facem viata grea utilizatorilor. Trist, foarte trist. PS: de ce nu am vazut pana acum niciun articol care sa spuna cu adevarat lucrurile de care eu m-am lovit in doar cateva zile si care m-au scos din sarite.
    Încă o marcă chineză vine în România: Nio va ajunge pe piața noastră în 2026
  • Si iata inca un alt exemplu, pe langa multe altele, de ce nu e bine sa iti pui toate ouale intr-un singur cos. China nu a aparut peste noapte ca o sursa aproape unica de materiale si materii prime. La un moment dat, mai ales cand vremurile sunt tulburi, cei care detin monopolul pot sa-ti taie macaroana si apoi incepi sa te balbai pentru ca nu mai ai alte optiuni. Pamanturi rare, semiconductori si multe altele care nu sunt asa publice afecteaza industria globala. De ce? Pentru ca pot. UE trebuie sa isi schimbe strategia, urgent, si sa sustina dezvoltarea industriilor critice, altfel va sta tot timpul la cheremul comunistilor sau dictatorilor.
    Producătorii auto: Restricțiile Chinei asupra magneților proveniți din pământuri rare ar putea opri producția
  • Un motiv principal pentru aceasta scadere este prgramul Rabla 2025 care inca nu a fost lansat, cumparatorii asteptand beneficiile acestui program pentru a-si plasa comenzile.
    Vânzările de mașini noi au scăzut cu 32% în România, în luna mai. Creștere a pieței de mașini second hand
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău