• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 226 in total
  • Inteleg dorinta Euro-NCAP de a-i face pe producatori sa implementeze cat mai multe sisteme de asistenta, dar toate astea vin cu o mare problema: COSTA + creste greutatea masinilor. Din partea autoritatilor europene a inceput in acelasi timp o ofensiva impotriva greutatii masinilor, iar o masina grea inseamna taxe locale mai mari (impozite + asigurari + taxe parcare). Producatorii auto trebuie sa faca o echilibristica foarte complicata in a reusi sa aiba punctaje cat mai mari la testele Euro-NCAP, in acelasi timp sa scada greutatea masinilor pentru a nu-i indeparta pe potentialii cumparatori si pe deasupra sa nu mai creasca preturile la masini, care oricum deja sunt mult prea scumpe pentru majoritatea populatiei. Partea cu butoanele fizice ma bucura cel mai mult. O idiotenie mai mare decat butoanele capacitive sau comenzile exclusiv pe ecran nu am vazut in toate istoria industriei auto. Ah, si mi-ar place sa se scada puncte pentru toate discotecile din masini. Atatea lumini si luminite prin toate cotloanele si colturile masinii. Condusul pe timp de noapte cu toate luminile alea este extrem de obositor. Si nu, nu-mi trebuie sa schimb 400.000 de culori ca sa fac pom de craciun in interiorul masinii. O vorba din popor spune "Just because you can, doesn't mean you should!".
    Euro NCAP va schimba modul în care va testa mașini din 2026
  • @Bixente - un comentariu ca al tau nu are ce sa caute pe niciun site. Ceea ce ai spus despre Kimi Antonelli reprezinta un limbaj cunoscut din perioada interbelica, cand a venit la putere in Germania partidul mustaciosului austriac, care ii facea pe evrei "untermensch". Ti-am tolerat multe prostii, dar acum ai intrecut masura cu limbajul tau plin de ura. Du-te frate la box, la lupte, sa-ti versi frustrarile si micimea.
    F1: Max Verstappen câștigă în Las Vegas. Piloții McLaren, descalificați
  • @Bixente - eu zic sa faci sa te intalnesti cu Kimi Antonelli si sa rezolvati odata disputa pe care o aveti. Ti-a ramas dator cu bani? Ti-a cerut bani pana ia salar si dupa aia a uitat sa ti-i dea inapoi? Ce-ai frate cu omu'? Kimi Antonelli a facut o cursa grozava, reusind sa ramana in fata lui Piastri si Leclerc si a terminat cursa cu pneuri uzate dupa 48 tururi! A schimbat pe hard in turul 2!!! Orice poti spune, dar nu ca Antonelli nu este un pilot de clasa! La varsta lui, are toate premisele sa ajunga un viitor campion daca va continua trendul ascendent pe care se afla.
    F1: Max Verstappen câștigă în Las Vegas. Piloții McLaren, descalificați
  • Dar cum? "Românurile este omul cinstite", el este patriot si nu vrea sa lase alte popoare sa fure la el! El are frica de Dumnezeu si nu vrea sa insele si sa fure, Biblia asa ne spune ca nu e bine, ca e pacat. Ne facem cruci cand trecem strada, la intrare in casa, la urcare in bus, la munca, la fiecare troita si biserica. Ne punem si cruci la oglinzile retrovizoare, sfintiri cu sobor de preoti, si totusi... Lasand gluma la o parte, este foarte trist ca avem un asa numar mare de inselaciuni si fraude (fie in privat, fie in business, fie la stat). Romanul are mentalitatea aia de "l-am prins, l-am fript". Este o mentalitate absolut falimentara, dar iata ca dainuieste. Trist, foarte trist.
    STUDIU: Mașinile vechi de 5 ani din România au kilometrajul dat înapoi în medie cu peste 70.000 km
  • Apreciez modestia ta!
    Formula 1: Red Bull confirmă data lansării monopostului din 2026
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău