• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Fast_and_Curious

  • Membru din 16.02.2022
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 220 in total
  • Adaptarea moderna a vechiului Twingo extrem de reusita. De obicei nu le prea ies designerilor reinterpretari ale modelelor vechi, insa Renault a reusit o treaba extraordinara si cu modelele 4 si 5. Un mare bravo din partea mea. Pe partea de tehnologie insa, hmmm...am rezervele mele. Inteleg ca Twingo este un model de oras, dar totusi, doar 27.5 kWh marimea acumulatorului mi se pare exagerat de mica pentru zilele noastre. Pe langa asta, incarcarea DC la doar 50kW face sa para ca modelul asta e din evul mediu. Foarte foarte slab. Inteleg ca Renault mizeaza pe faptul ca Twingo va fi incarcat cel mai mult acasa, dar ai nevoie si de optiuni de incarcare rapide, iar 50kW numai rapid nu este.
    Noul Renault Twingo electric este aici: autonomie de 263 kilometri
  • @Mircea Badea: sa vad o cursa de F1 pe un circuit clasic si apoi mai vorbim. Ah, si sa vad si nivelul pilotilor FE la nivelul F1.
    Formula E prezintă noul monopost electric GEN4: până la 815 cai putere
  • Audi nu a reusit niciodata sa fie un adevarat rival pentru Clasa S si Seria 7. Dintre cei trei, Audi a fost tot timpul cu un pas in spate, doar poate nu neaparat din perspectiva tehnologica, ci pur si simplu doar a imaginii de model de lux, unde Clasa S a dominat categorit de cateva decenii incoace. Sa ne reamintim ca grupul VW si-a canibalizat propriul segment de lux cu VW Phaeton vs Audi A8. Probabil Audi se gandeste daca sa mai scoata un model de lux cu motor termic sau vor miza pe o arhitectura pur electrica. Ramane de vazut.
    Viitorul lui Audi A8, sub semnul întrebării
  • Mai interesant e ca Tesla a ramas asa sus
    Toyota, cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și BMW pe podium
  • Mie imi aduce foarte mult cu noul Mercedes-Benz Vision Iconic. Daca "fata" noului S-Class va fi la fel, designerii au reusit o treaba excelenta, noul Vision Iconic aratand extrem de bine. Ca o inovatie foarte interesanta, Vision Iconic este acoperit cu un strat de celule fotovoltaice de doar 5 micrometri grosime, care este acoperit sub o vopsea speciala cu nano-particule care permite sa treaca 94% din energia solara. Oficialii Mercedes spun ca noua tehnologie permite incarcarea masinii pentru a putea parcurge intre 12-20.000 km/an, bineinteles depinzand foarte mult cat de insorita este zona in care este folosita masina + stilul de condus. Cred ca aceasta solutie va fi disponibila si pe S-Class, banuiesc la niste bani de-ti fac ochii sa lacrimeze :-)
    Mercedes-Benz: imagini teaser cu un viitor model electric. Ar putea fi prima Clasa S electrică
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău