• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • Cuantic, sunt surprins de ceea ce vrei tu, dar mi se pare o propunere rezonabila......OK, fie !!!!! Deci sa inteleg ca numai ultimul tau post si cel al meu, de deasupra, trebuie luate in considerare la vot? Perfect, atunci......sa curga manutele :D PS: Si ca sa te convingi ca iau in serios treaba asta, o sa-mi suspend dreptul de a mai scrie vreun text pe AM pana pe 1 ianuarie ora zero. Si eu sunt foarte curios cui i-ar acorda mai mult credit comunitatea AM......Vox populi, vox dei. Succes!
    Yema Mustang F16 - clona chinezească după Audi A4 Avant
  • @antonny are dreptate: comparatiile pe acest segment (foarte important astazi ca impact economic) nu-si au rostul fara Merz si VW. Pe mine ma deranjeaza faptul ca GM n-a indraznit sa abordeze si domeniul utilitare in Europa, unde se pare ca rivalii de la Ford au dat lovitura cu Transit si inca de foarte multi ani (chiar am condus-o de cateva ori si m-a impresionat: practica, spatioasa, rezistenta, fiabila). Opel Movano a fost doar o gluma proasta, un altfel de Renault Master. Singura speranta ar fi ca Chevrolet (tot Chevy......) sa se insinueze belicos pe piata europeana a transporturilor "upper medium size" profitand de ascensiunea formidabila pe care o traverseaza gratie autoturismelor. Oricum, este cam rusinos pentru un mastodont auto ca GM sa comita atatea greseli si sa-si oblige fanii sa traiasca mai mult cu gandul la realizarile glorioase din trecut......
    Euroncap a testat şase vehicule de transport persoane, iar rezultatele sunt slabe
  • Fabulezi crunt, Cuantic ! N-as fi crezut ca poti fi atat de paranoic......N-a incercat nimeni sa te "discrediteze", omule, ci se pare ca o faci chiar tu ! Uite ca si altii pot aborda subiecte la acelasi nivel complex ca al tau, ca doar nu detii tu monopolul limbii romane !! Si, prietene, iubesc intr-adevar GM, dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa disting si sa acuz unele gafe decizionale de la palierul administrativ al firmei; cred ca ai inteles exact pe dos notiunea sacra de fan auto ! Tu te crezi "original" pentru faptul de a lua excesiv in brate o marca si de a fi miop fata de greselile ei inerente. Acum inteleg de ce te-au contestat multi: esti un tip prea zbuciumat, care vezi numai negru in fata ochilor......Si sa stii ca nu ma intimideaza amenintarile tale psihodeviante, pot sa ma apar si singur ! Ce deceptie; si cand te gandesti ca ti-am luat apararea in conflictul tau cu Octav72, expunandu-ma pe mine insumi la oprobriu, dar sper ca userii AM sa se delimiteze total de un pseudo-fan ca tine. Ai clocit multa vreme aceste "dezvaluiri senzationescu in direct" ale tale? Copile, intoarce-te in lumea ta tenebroasa si lasa-ne pe noi sa ne concentram pe micile noastre probleme (spre deosebire de ale tale: reale !). Adio, cuantic (orice vei spune, va fi lovit de nulitate absoluta).
    Yema Mustang F16 - clona chinezească după Audi A4 Avant
  • @ztele, n-ai fost atent ca am scris "GM......a consimtit in scris......in 2009" ? Se subintelege din fraza mea ca a fost vorba, intr-adevar, despre un contract semnat de ambele parti, chinezii achitand vreo 120 de milioane de dolari pentru drepturile, matritele si utilajele lui 9-3 si 9-5, daca nu ma insel. Mi se pare ca afacerea cu Spyker s-a parafat la o luna dupa acea operatiune si a vizat doar 9-3 facelift (cea mai frapanta grila frontala din istoria Saab-ului !) - inclusiv variantele 9-3X si TurboX - noul 9-5 si conceptul AeroX. Oricum, cedarea celor doua modele catre BAIC n-a fost actul de vointa al lui Saab, ci - recunosc ! - tentativa GM de a mai obtine niste bani vitali pentru supravietuirea conglomeratului propriu-zis, in conditiile in care si americanii, si suedezii se aflau atunci la limita dezastrului......Da, grangurii GM au fost magari in acel caz, niciun banut incasat de la galbejiti neajungand la Saab, ba mai mult, americanii au stiut ca suma totala respectiva i-ar fi putut scoate pe suedezi din rahatul cu datoriile.
    Yema Mustang F16 - clona chinezească după Audi A4 Avant
  • Of, si tu, Merzule? Dupa impresia mea, la "noua E-Klasse", doar grila frontala mai aminteste de personalitatea inconfundabila a lui MB de odinioara; spatele nu este specific, iar interiorul pare o mixtura stranie BMW-Audi......Cred ca Merzului i s-a urat cu deja anacronica pozitie a treia in topul mondial premium si incearca o solutie disperata de a "sterpeli" o halca buna dintre amatorii primelor doua locuri......Pacat de senzatia excelenta pe care mi-a lasat-o SLS AMG Black Series, caci asa ceva mi se pare un regres regretabil...... Da, @C-G-C, din pacate (subliniez) ai dreptate ! Pe mine, unul, ma doare sufletul ca doua monumente de istorie care mi-au incalzit inima intotdeauna si care au stralucit in secolul XX si prin design, si prin tehnica - in speta Buick si Mercedes - se indreapta cu pasi repezi spre un final nemeritat (poate ca firma germana va rezista ceva mai mult, dar musai pe aripile compromisului). Totusi, sa nu uitam ca "E" (Klasse) simbolizeaza si "economic", modelele Diesel ale acestei categorii consumand surprinzator de putin pentru aspectul lor de limuzina si alergand destul de repede. Si nu cred ca m-ar combate nimeni daca as afirma ca, dpdv al confortului, in E te simti mai placut decat in C ! Ma rog, poate asa este scris in cartea vietii. Oricum, Mercedes ar trebui sa se gandeasca serios ca esecul lui Maybach poate fi asemuit unui semnal de alarma......
    Mercedes E-Klasse facelift - primele imagini cu noul model german
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău