• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Ilici02

  • Membru din 20.11.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 112 in total
  • "La ce ne mai trebuie şoferi? Hyundai va lansa maşini autonome până în 2030" Raspunsul scurt: ca sa mai conduca cineva pana vine 2030.
    La ce ne mai trebuie şoferi? Hyundai va lansa maşini autonome până în 2030
  • Chiar au multe parti in care pot duce Citroenul. Doua deja sunt consacrate si relativ de succes: linia DS si linia Cactus. Alta directie in care pot trage este desprinderea liniei Picasso drept o linie de familie si eventual o linie de confort construita in jurul suspensiei Hidractive. Linia actuala de C-uri, de la 1 pana la 5,categoric este in concurenta directa cu linia de la Peugeot.
    Citroen: C4 Cactus este doar începutul pentru noi. Pregătim noi modele neconvenționale
  • @Popescu Marcel Cred ca au luat motorul de la PSA cel mai probabil pentru ca este Euro 6 si i-ar fi costat destul de mutl sa aduca 2.0-ul la E6. Tine cont ca dieselul E6 este doar pentru Europa ceea ce nu cred ca ar fi justificat investitia pentru cateva sute de mii de bucati motoare. Dealtfel e o practica sanatoasa pentru producatori ca atunci cand vor sa intre pe piata europeana care prefera dieselul, cel putin de la clasa compacta in sus, sa ia un motor diesel deja la standarde europene de la un producator eurpean. Un exemplu in sensul asta, altul decat Avensisul de fata, e si Suzuki Vitara care are 1.6-ul diesel de la Fiat. In ceea ce priveste performantele modeste ale motorului,cred ca este o decizie manageriala. Poate a primat costul, consumul sau fiabilitatea pe termen mai lung. Sau poate ca a fost singura varianta viabila considerand parteneriatul cu BMW si in consecinta discutiile mai usoare cu PSA.
    Capul pe umeri
  • "Problema parcărilor din Bucureşti va putea fi rezolvată în viitorul foarte apropiat prin intermediul soluţiei Parking+Plus" asta era problema parcarilor in Bucuresti ca n-aveam aplicatie sa ne rezervam locurile. Poate de asta n-avem nici autostrazi ca n-avem aplicatie sa ne arate unde sunt.
    Parcări inteligente în Bucureşti: rezervări şi plăţi prin telefonul mobil pentru locurile de parcare
  • Vanzarile auto au o oarecare inertie si evolutiile trebuiesc analizate pe un interval mai extins.
    Scandalul Volkswagen: Doar un sfert dintre americanii afectaţi de dieselgate au accesat programul de vouchere
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău