• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Inexo-cuantic

  • Membru din 14.01.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 156 in total
  • @Scorpionul.negru, Da ... de fapt si mie mi se parea fortata intrarea in segmentul E, deodata ce ea este ca si dimensiuni cat clasa Medie. Ca piese, sunt scumpe intr-adevar mai ales tinichigeria ( care nu risti sa o faci oriunde). Eu am luat'o de noua, ceea ce imi pare rau fiindca acum se gaseste la preturi minimaliste. Dar macar stiu ca am cumparat o masina fara probleme rulata doar de mine. Cat despre faptul '' nu exista pe piata ceva mai frumos si mai calitativ'' , intr-adevar este calitativa pt anii ei, dar nu vreau sa o laud, in aceasta liga ar mai intra si Leganza, care este o masina cu un an sau 2 mai batrana decat primul R75 si care in versiunea de varf oferea un lux si un confort foarte bun, iar pretul este cam acelasi ca si R75 SH .
    Împotriva curentului
  • @Scorpionul.negru, cu toata stima, si eu zic ca mai bine s-ar fi oprit la Q7. Posibil ca viitorul SUV de la Audi sa bata RR, nu se stie. De fapt cine doreste sa fie pe primul loc, nu trebuie sa faca compromisuri, ci are nevoie de solutii, ei cam asa ar trebui sa gandesca si cei din conducerea Audi. Modelul Q7 mi-a placut cela mai mult dintre toate SUV/SAV-urile Audi. Si chiar il recomand celor care vor un automobil care sa ii transporte atat la serviciu cat si catre cele mai indeparatate destinatii montane. Finndca chiar este un autmobil elegant si puternic, care sa exceleze prin oferta de spatiu dar si prin dinamica. Salutari si sa auzim numai de bine !
    Audi promite SUV-uri mai mari decât Q7 şi un design special pentru toate modelele quattro
  • Vianu, R75, este un executive car, care la vremea lui concura cu Jaguar S-Type, Mercedes E si chiar BMW seria 5. Acum lucrurile s-au mai schimbat, modelele din aceasta clasa au evoluat mai ales ca si dimensiuni la fel ca si cele ''surclasate'' (sedanuri compacte/medii), care nici ele nu mai sunt la fel cum erau acum multi ani de la aparitia primului R75. Cu toate ca R75 imi exprima calitate si personalitate chiar si acum. In rest, iti sunt recunoscator ca mi-ai raspuns la modul civilizat. Succes si sa auzim numai de bine!
    Împotriva curentului
  • Ahh Sa auzim numai de bine !
    Şeful Lamborghini confirmă lansarea lui Urus pentru 2017
  • Dupa parerea mea, trebuie sa planifice cap-coada aceasta ''politica'' a marcii. Fiindca nu cred ca renteaza sa vii pe piata cu asa ceva, cand tu nu esti pregatit, si nici supus sa construiesti SUV-uri/SAV-uri . Rivalitatea ii va oprii pe clienti cu siguranta sa nu cumpere un SUV Lambo. Oricum sa speram ca va egala Range Rover Vogue, ca de batut oricum nu vor putea si nu vor putea nimeni de acum incolo. Modelul este lider al segmentului in Marea Britanie. Nu vreau sa acuz brandul Lambo, insa Lombo este un brand care evoca conceptul de sportivitate ce sta la baza tuturor modelelor .Chiar si numele modelelor lor sugereaza spiritul agresiv si manevrabilitatea extrem de precisa ce ofera senzatii la cererea soferului.
    Şeful Lamborghini confirmă lansarea lui Urus pentru 2017
Pagina
12345...252627...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Rover 75 si la nevoie Dacia Sandero (de serviciu)
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Rover 25, Rover 400,Daewoo Nubira II, Cielo, Tacuma Jaguar S-Type, Dacia Solenza, VW Golf 3, Ford Fiesta, Fiat Sedici, Fiat Doblo, Scania Streamline
  • MASINA LA CARE VISEZ oare ?
  • TOP MASINI 1. 1.Britanice
    2. 2.Romanesti
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău