• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • O cursa care a fost animata foarte mult de duelul Verstappen - Raikkonen. Hamilton a avut start bun, Rosberg a fost prea preocupat de Hamilton si nu a ales trasa buna pentur a se apara de Ricciardo. Parerea mea este ca, daca incerca sa il inchida pe Hamilton nu pierdea nici locul 1 in primul viraj, si nici Ricciardo nu avea cum sa treaca prea usor de neamt. Oricum, restul cursei a parut regizata la Mercedes si am impresia ca au mers pe aceleasi reguli din 2015 cand s-a stabilit ca pilotul care iese primul din primul viraj ramane la conducere. Altfel nu inteleg cum se apropia Rosberg si brusc Hamilton lua din nou distanta de neamt de maxim 2 secunde. Probabil ca nemtii nu vor sa mai vada accidente in aceeasi echipa. Verstappen s-a aparat ca un adevarat pilot. E adevarat ca a incalcat regulamentul (cu dubla miscare defensiva impotriva lui Raikkonen), dar pana la urma asta se cauta in realitate in Formula 1. Lupta pentru pozitie, nu un regulament obosit care sa ceara pilotului sa se apere doar o data la un atac. Asta genereaza placere in randul fanilor, o batalie pentru pozitie, nu o apasare de buton pentru 20 km/h in plus si un individ care sa traga doar o data dreapta sa se apere. In orice caz, marele perdant din etapa asta a fost Button. Regulamentul actual cu privire la comunicatiile radio este o imbecilitate. F1 si FIA isi sapa singure groapa cu astfel de mizerii.
    Hamilton a câștigat la Hungaroring și a devenit liderul clasamentului general. Rosberg și Ricciardo au completat podiumul
  • @ZZZ: adaug in plus la stirea ta... se cheama pilotul la pit pentru clarificari sau se retrage monopostul definitiv din cursa. Ceea ce este o tampenie. F1 si FIA se duc singure pe copca cu astfel de idei cretine.
    Rosberg toarnă gaz pe foc: "Cea mai mare satisfacţie în F1 este să-l înving pe Hamilton"
  • Deocamdata nu se stie clar ce se intampla cu transmisia lui Rosberg. Mercedes a dat un anunt oficial in care spune ca e posibil sa aibe noroc si sa scape de o penalizare pentru schimbarea cutiei, dar nu e nimic batut in cuie. Asa ca nu se poate comenta daca face mare branza sau nu. Vorbe multe spuse de Rosberg, din nou.
    Avancronica Marelui Premiu al Ungariei: Hamilton mizează pe victoria care să-l transforme în liderul clasamentului general
  • @Shark, cred ca am fost si sunt echidistant: vezi comentariile din Spania, Canada si Austria unde am zis clar ca Rosberg a gresit de 2 ori si Hamilton o data. De altfel, e de vazut si comentariul anterior unde am spus clar ca Rosberg devine arogant si nu e cazul, pentru ca in ultimele curse esueaza lamentabil. Cred ca sunt destul de echidistant si obiectiv la situatia asta. Daca stam sa privim ultima propozitie a ta, cel care nu priveste echidistant ai putea fi tu, dat fiind faptul ca ai ramas placut surprins de atitudinea lui Hamilton, dar, ca exista si un mic dar, poti cauta mai toate comentariile lui de-a lungul carierei. O sa gasesti destule comentarii similare celei ale lui Rosberg de acum. Din cauza asta am spus ca Rosberg se joaca cu cuvintele si chiar nu e cazul, ar trebui sa se joace cu secundele in fata lui Hamilton si sa vorbeasca acolo. Nu caut sa comentez despre echidistanta unuia dintre noi, insa. Prefer sa spun ca amandoi gresesc prin arogante. Amandoi ar trebui sa alerge pe circuit, nu sa dea din guri. Cat despre ajutorul primit de Rosberg prefer sa nu mai comentez: am spus-o de mai multe ori in mesajele din posturile anterioare ca asta e o teorie conspirationista - din 2013 pana in 2016 numai asta se aude cand pierde Hamilton sau are o problema la monopost. Devine iritant deja. Cand are Rosberg problema la monopost, nu mai spune nimeni nimic. Si sa nu uitam ce procent din garajul Mercedes este format din britanici.
    Rosberg toarnă gaz pe foc: "Cea mai mare satisfacţie în F1 este să-l înving pe Hamilton"
  • Desi nu "toarna gaz pe foc" - titlul e cam de can can, declaratia lui e cat se poate de buna si pertinenta in prima parte, pentru ca orice fiinta normala la cap are o satisfactie aparte cand il invinge pe cel mai mult de la ora actuala. Cine priveste obiectiv situatia realizeaza ca este destul de pertinent ceea ce a spus in primul paragraf, iar cine gândește altfel este pur si simplu copil. Paragraful 2 insa... E la fel de arogant ca multe dintre comentariiile competitorului direct la titlu. Nu ii face cinste si nu se baga intr-un razboi bun. Ar trebui sa taca și sa puna vorbele pe asfalt, unde cam esueaza lamentabil de cateva curse. @shark: daca favoritul tau are zile proaste, inseamna ca nu e atat de zeu cum il consideri... ai gresit formularea, cauta alta.
    Rosberg toarnă gaz pe foc: "Cea mai mare satisfacţie în F1 este să-l înving pe Hamilton"
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău