• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

JugaruGabi

  • Membru din 06.10.2014
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 422 in total
  • Cyrus, take my like!
    Revanşa starurilor: Alonso şi Raikkonen, cei mai rapizi în testele de la Silverstone
  • @Senna Fan: trebuie sa te obisnuiesti. Aici nu gasesti decat foarte putine persoane care inteleg cu ce se mananca Formula 1 si care incearca sa vorbeasca pur obiectiv (sau subiectiv vis-a-vis de actuala generatie Formula1 cu tot cu regulament). Restul sunt fani care interpreteaza regulamentul in functie de ceea ce face favoritul lor in cursa. Dupa aia se incepe cu impunsaturi si cu jigniri, cu trimiteri la spitalul 9 sau chestiuni de genul asta. Te obisnuiesti dupa un timp. @bacv, ma gandesc si la o alta abordare a echipei Mercedes care se poate sa fii gandit asa: decat pierderea unui podium cu ambele monoposturi (ba chiar riscul iesirii din puncte a lui Rosberg), mai bine o penalizare de cateva secunde dar intr-un loc de unde mai obtine puncte echipa si el. Poate au incercat si asta, avand in vedere ca era clar ca Rosberg nu poate sa se mai lupte la primul loc fara o treapta de viteza. Nu stiu ce sa zic. @sucaru mami, te-ai luat de mine intr-un alt articol ca nu intelegi cum de RBR termina in fata Ferrari, pilotii sunt in fata lor... Pai in momentul cand ai un MP in care nu iei absolut niciun punct cu ambii piloti, e destul de greu sa depasesti concurenta la numarul de puncte, daca respectiva puncteaza permanent. Poftim, acum Ricciardo s-a bagat intre pilotii Ferrari, iar la constructori, teamul italian sta doar cu 6 puncte in fata RBR. 6 puncte care pot fi topite in urmatoarea cursa fara niciun fel de problema. Cand am spus ca Ferrari incepe sa piarda din ritm in sezonul asta, nu ai crezut. Tu vorbesti din statistici (nu zic ca e rau) dar asa lasi impresia ca tocmai tu nu te uiti la Formula1, la ceea ce se intampla pe pista, nu eu, asa cum m-ai acuzat in respectivul articol. Poate acum statistica iti da putin de gandit de evolutiile RBR din ultimele 4 curse. Intr-adevar, e ingrijorator ca se da al doilea start sub SC din cauza unui traseu umed. Inteleg ca este pericol de acvaplanare si accident, dar hei, suntem pe un circuit de Formula1, se alearga cu 300 km/h. Si in '90 ploua, si in '90 se inundau circuitele de Formula1 si tot se alerga cu 240-260 km/h. Cine da explicatii ca Bianchi a murit din cauza circuitului umed clar nu stie ce vorbeste: impactul cu macaraua a fost fatal; altfel, si Sutil era intre 6 scanduri acum. ;) Sa vedem ce se va mai intampla in Ungaria.
    Hamilton a câştigat fără emoţii cursa de la Silverstone! Rosberg şi Verstappen completează podiumul după un duel aprins
  • @sucaru mami & @ jugaru gabi: Cred ca trebuia sa precizez ca in unele curse termina in spatele lor: scuzele mele in cazul asta. Ferrari, desi are a doua masina de pe grila, termina in unele curse in spatele celor de la RBR, de ce? Sau mai bine spus: desi Ferrari are a doua masina de pe grila, nu reuseste sa termine cu ambii piloti inaintea celor de la RBR. Ca sa fie 100% corect. Dupa cum s-a vazut si in marele premiu al Angliei, RBR progreseaza - atat cu pilotii, cat si cu monposturile. De altfel, Ricciardo s-a infiltrat intre pilotii Ferrari in clasamentul general in Marea Britanie, iar daca baietii in rosu nu se aduna (indiferent ca sunt pilotii sau cei din garaj), vor pierde si locul 2 din clasamentul constructorilor, avand in vedere ca sunt doar 6 puncte care ii separa de RBR. Observ un tipar format din 3 tabere pe site-ul asta si nu stiu de cand urmaresc ei Formula 1, insa privesc totul cu patos: hamiltonistii, vetellistii si alonsistii. Cum incepi sa atingi putin pilotul favorit, incep sa vorbeasca prostii, sa insulte sau sa dea in cel care le "lezeaza" favoritul. Eu zic sa o lasati nitel mai moale, ca nimanui nu ii face bine sa se enerveze din chestii de genul asta.
    Hamilton, pole position la Silverstone! Vettel, locul 11 după o retrogradare pe grila pentru schimbarea cutiei de viteze
  • De trecut in stire: Rosberg penalizat cu 10 secunde de oficiali pentru comunicarea radio. Asta inseamna ca a fost retrogradat pe 3 in clasamentul din Marea Britanie.
    Hamilton a câştigat fără emoţii cursa de la Silverstone! Rosberg şi Verstappen completează podiumul după un duel aprins
  • @zic si eu, Eu consider ca un pilot care reuseste sa construiasca in 4 sezoane un monopost care sa castige campionatul la constructori dupa 16 ani, si sa domine inca 5 sezoane dupa, merita s aibe o "era". Just my two cents.
    Miza pe continuitate: Raikkonen şi-a prelungit contractul cu Ferrari pentru sezonul 2017
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău