• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

KaNe

  • Membru din 03.09.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 188 in total
  • Pai impostorii in acest caz, eu cred ca sunt thailandezii, adica Fernandes. Asa cum am mai zis...chiar nu-mi dau seama de ce insista sa se numeasca astfel, atata timp cat n-au nimic in comun cu constructorul Lotus. Daca tot voiau sa aibe acest nume, puteau sa cumpere drepturile de autor de la acestia...Dar atata timp cat n-au reusit, sa-si schimbe naiba numele, ca mai multa confuzie va exista anul viitor, lucru pe care nu-l vad lasat de izbeliste de catre Bernie. Practic incepand cu anul viitor, LOTUS va fi prezenta din nou in F1 dupa o pauza de vreo 3 decenii, adevaratii LOTUS, care-s britanici in fond si nu "chinezi" :)
    Team Lotus nu intenţionează să renunţe la acest nume
  • Totusi daca Lotus este un constructor britanic consacrat, cu ceva traditie prin anii 70 inclusiv in F1...nu prea inteleg de ce thailandezii astia, tot incearca sa aibe acelasi nume. Ce treaba are capra cu varza?? Pana la urma mi-am dat seama ca acestia din urma, chiar nu au nici o legatura cu ceea ce a insemnat Lotus pana acum...De ce nu-si pune numele la echipa, precum compania de aviatie pe care o detine. Anyway, acum ca Lotus s-a implicat in mod direct in F1 alaturi de Genii, adevaratul nume Lotus, sunt sigur ca thailandezii vor fi obligati sa-si schimbe numele...
    OFICIAL: Constructorul Lotus devine coproprietarul Renault F1
  • Se gasira cine sa vb de ordine de echipa......Inca sunt frustrati dupa ratarea la mustata a titlului si mai ales ca au fost pacaliti de strategia celor de la RBR. Inginerii si staff-ul Ferrari, de la atatea suturi luate dupa de la Monte, iasa la rampa cu diverse declaratii, ca poate poate isi mai scot caciula....Numai in postura acestor strategi, incepand cu Domenicalli sa nu fi fost dupa terminarea MP al Abu Dhabi. Cred ca si-au luat toti suturi de numai....de sus in jos.... >:)
    Ferrari: "Red Bull şi Toro Rosso au colaborat în Abu Dhabi"
  • Este doar inceputul si pana in martie anul viitor, este suficient loc de imbunatatiri. Este normal ca Vettel sa fie cel mai rapid chiar si cu aceste cauciucuri, avand in vedere ca este monopostul cu care au dominat intreg sezonul 2010, plus ca este noul campion mondial si nu in ultim rand, este pilot titular. Anyway, monopostul McLaren, in ultima cursa a fost la fel de rapid ca si cel RBR, avand in vedere ca din pacate abia in aceasta ultima cursa, toate update-urile introduse de McLaren incepand cu cursa de la Singapore, abia acum, in aceasta ultima cursa si-au facut datoria, au devenit eficiente. S-a vazut in calificari prin timpii atat ai lui Lewis si mai ales ai lui Button....de asemenea in cursa...Toate acestea ma pot imbucura pentru sezonul 2011, intrucat, s-ar parea ca McLaren si-a rezolvat multe din lacunele de anul acesta, in perspectiva anului viitor, avand in vedere ca regulamentul este aproape neschimbat. Sunt curios, pentru anul viitor, care echipa va avea cel mai eficient sistem KERS, intrucat si acesta va juca un rol crucial in standings, cel putin pe liniile drepte, asa cum F-Duct-ul a facut diferenta anul ce tocmai s-a incheiat....
    Vettel, cel mai rapid în dimineaţa primei zile de teste la Abu Dhabi
  • chiar daca este sau nu prieten cu Schumi, nu i-ar sta in caracter sa iasa la rampa cu declaratii "ofensatoare" la adresa oricarui altcuiva. Este prea modest si nu cred ca s-ar baga in astfel de tziganii...
    Criticile lui Hakkinen la adresa lui Schumacher, o invenţie a presei germane
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău