• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 883 in total
  • Ceva a făcut scurtcircuit, poate e de la cifre, a propos de suferință: Europa vânzări 2024 Tezla: Mai 2024: -35,9% Ianuarie-mai 2024: -13,7% Electrice mai 2024: -12% Electrice ianuarie-mai 2024: +2% Total mai 2024: -3% Total ianuarie-mai: +4,6% În ritmul ăsta se duce după Fisker și rămâne Edică șomer la postăceală, poate de acolo crizele.
    Tesla Model Y, locul 18 în topul vânzărilor europene. Dacia Sandero pe 3
  • A explicat PMC la ce se folosește o mașină sport. Cine pricepe nu se leagă de dimensiunile mașinii doar ca să transforme în avantaj rezultatul chinuielii de a înghesui cât mai multe celule de baterie într-un șasiu care ar trebui să fie cât mai compact. Dar ăsta e nivelul, inepțiile trebuie să inunde orice contestare a fiarelor de călcat cu ”zero emisii”.
    Tesla Model Y, locul 18 în topul vânzărilor europene. Dacia Sandero pe 3
  • Vedeți de ce sunteți trolli? Pentru că explicitați cel mai favorabil caz particular ca și cum ar fi regula generală, cu intenția premeditată de a distorsiona realitatea. Nu e poezie, e fizică și realitate: Porsche 911 (2024) Carrera 3.0 - 1520 kg, Alpine A110 (2017) S 1.8 (300 CP) - 1140 kg (asta poezie!), Toyota Supra V 3.0 (382 CP) - 1542 kg, Mitsubishi Lancer Evolution X 2.0 (359 CP) - 1560 kg. Ce să vezi, Rimac Nevera - 2150 kg iar Tesla S (670 CP) Dual Motor - 2069 kg. Iar M5 are 2450 kg din cauza hibridizării, vechiul M5 facelift 2020 CS 4.4 V8 (635 CP) xDrive Steptronic avea 1825 kg. Veniți cu aberații și când vi se atrage atenția că exagerați atacați la persoană și victimizați electricele săracele. Extaziați-vă cât vreți dacă vi le permiteți dar nu le promovați mincinos.
    Tesla Model Y, locul 18 în topul vânzărilor europene. Dacia Sandero pe 3
  • Dan, urmează să vedem cele două modele noi de la Dacia, probabil în decurs de un an. Dacă la Bigster nu cred că vom avea parte de surprize, cred că majoritatea suntem curioși cum vor poziționa celălalt model compact, noutate absolută la Dacia, care sper că va avea versiune break și va concura Octavia, mai ales că Lodgy nu avea cifre chiar rele de vânzări.
    Doza de maturitate
  • Ai nimerit-o doar că-s oblici, se pare că motorul HR12 e de proveniență Nissan, va suporta 3 versiuni de hibridizare (mild, full și încărcabil la priză) iar Denis Le Vot zice că va avea și versiune adaptată pentru GPL. Să vedem ce variante produc și echipează la Mioveni în afară de actuala de pe Duster, doar pe benzină.
    Made in Romania: motorul de 1.2 litri, de pe noul Duster, a intrat în producție la Mioveni
Pagina
12345...323334...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău