• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kap

  • Membru din 28.11.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 883 in total
  • Nu prea-și conservă Opel cota de piață, care scade de la an la an, probabil prețurile crescute peste media pieței scăzându-i competitivitatea. Exemplul opus e locul 2 la vânzări anul trecut, Sandero, exclus total nejustificat din comparația de mai sus.
    Conservator
  • Talonul mic scade timpii pe viraje. Și mai e practicat și pentru aspect, cu jante arătoase. Problema ar fi că de obicei vine și cu lățimi crescute, tot pentru îmbunătățirea performanțelor dinamice, iar frecarea suplimentară crește corespunzător consumul. Dacă măcar un sfert din cei ce le folosesc ar merge și pe circuit probabil ar avea o noimă, altfel doar îngreunează circulația când își târâie suspensia sport și slick-urile peste linia de tramvai.
    Noul regulament Euro 7, aprobat de către Consiliul European
  • Ce mizerii a făcut Renault? A salvat cel mai mare producător din România de a ajuns fabrica la capacitate maximă și exportă și subansambluri pentru alte uzine din grup, iar vânzările le-au depășit și pe ale mărcii mamă? De ce-ar trebui înjurați Renault că-și permit să acopere cu profit mare gaura din piața electricelor de clasă mică? De ce merită înjurați pe cei de la VAG, c-au abandonat (printre altele) modele populare ca UP electric și Citigo? Nu-mi aduc aminte ca lumea să fi blamat atâta Matizul, precursorul Dongfeng-ului adus de Renault, și care se vindea la fel de bine în România deși nu-l ajuta nici design-ul, e-adevărat, nici subvenția de la stat. Mie mi-e foarte clar că atâta vreme cât lipsa concurenței (vedem și cu e-C3) și pomenile le vor permite, cei de la Renault vor ține prețurile sus la Spring. Iar dacă sarabanda restricțiilor pe poluare și a dotărilor obligatorii impuse de UE va continua, cred că-și vor permite să facă asta și cu alte modele Dacia.
    Prețuri noua Dacia Spring facelift în România: start de la 11.800 de euro prin programul Rabla Plus
  • Dacă-i blamezi pe cei care ar avea bani de o mașină cu puțini ani dar se aruncă la o gioarsă premium atunci îți dau dreptate. Dar este cu totul normal ca într-o țară cu veniturile medii ale României să fie vânzările mai mari la mașini rulate. În plus, tendința reflectă cât se poate de clar scumpirile continue din ultimii ani: criza componentelor, influența războaielor, interdicțiile UE din ce în ce mai apăsătoare... Ar fi mai relevantă o comparație legat de proporția de vânzări în state comparabile cu România: noi / sh. Și o comparație a pomenilor auto.
    Vânzările de mașini noi în România, scădere de 25% în martie. Toyota și Skoda, pe podium
  • Indiferent dacă termină leasingul sau perioada în care nu fac decât revizia, implică vânzare nu aruncat la gunoi. Nu că n-ar circula și pe la noi unele ajunse efectiv gunoaie, adevărate conserve sudate. N-am menționat nici o umilire, nu ne umilește nimeni mai mult decât o facem noi înșine prin acceptarea Schengen pe bucăți, fără un termen pentru trecerile terestre, lucru pe care și bulgarii îl refuzaseră inițial. Vine ziua votului, tare mi-e să nu vedem atunci umilire și mai mare. De Dacia nu zisesem nimic, dar dacă tot veni vorba: primul loc la modele și locul 8 la mărci și Europa (peste Renault) ar trebui să însemne ceva, cu sau fără explicațiile fiecăruia.
    Dacia Sandero, cea mai vândută mașină în Europa, în primele două luni
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău