• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @someone: Repet, cu majuscule de data asta: *N-AR FI POATE CORECT SĂ GENERALIZĂM*. Știu deci și povești horror despre rugina *Made in Hiroshima*, dar iarăși nu trebuie generalizat (bătrânica mea 2.DE e ca nouă pe dedesubt și are 10 ani.) Back ontopic, încă din prima postare voiam să subliniez doar ideea că unii producători reușesc *performanța* să facă (unele) modele nu doar urâte, ci și proaste. :-) Iar Ford nu e singurul care a comis-o cu NOUL Kuga.
    Versiunea plug-in hybrid a lui Ford Kuga, rechemată în service în România din cauza supraîncălzirii bateriei: aproape 100 de unități afectate
  • @Catalin: Corectă evaluarea regresului Ford pe felia designului -- observabil ce-i drept doar la unele modele actuale. Offtopic, nu am avut niciun Ford la viața mea, din motive mai mult subiective însă. Cunosc însă povești la fel de horror ca a ta de la alți ex-posesori Ford, dar n-ar fi poate corect să generalizăm Imaginează-ți că știam despre măritișul temporar Mazda-Ford, însă 2 DE-ul cumpărat recent m-a tentat având un stil aparte, dar și două uși (versiuni abandonate de toți acum în segm.B). Plus motorul+cutia... nu prea de Fiesta (1.5-ul de 105 CP, suficienți pt doar 930 kg la gol.) Nu-ți mai zic că are - avea adică - doar 80K km... și nici cât a costat halatu, că gentlemanii nu vorbesc despre bani. :-) Concluzie: odată cu vârsta, te vei convinge singur de niște (ne)adevăruri -- nu doar sociale, ci și din zona convingerilor gen *mașina nouă e soluția optimă, chiar dacă-i mai scumpă.* OK, cineva tot trebuie să le cumpere noi, că altfel de unde le-am mai lua... noi?! :-)
    Versiunea plug-in hybrid a lui Ford Kuga, rechemată în service în România din cauza supraîncălzirii bateriei: aproape 100 de unități afectate
  • P.S.2: Am încercat să-mi schimb avatarul (cu un icon Mazda 2, evident), dar NU a mers, chiar dacă PNG-ul creat are doar 28 kilobiți. Poate și alții doresc aceeași schimbare, așa că stimabilii IT-iști AM vor studia problema.
    Versiunea plug-in hybrid a lui Ford Kuga, rechemată în service în România din cauza supraîncălzirii bateriei: aproape 100 de unități afectate
  • @doar_tractor: Dragul meu de-tractor, :-) m-ai prins în toane bune și-ți răspund, fiindcă altfel n-aș alimenta trollii. Că n-ai simțul umorului mai treacă-meargă, dar lipsa celui al proporțiilor e hiba ta. În cazul noului Kuga (subliniez *noul*, fiindcă prima generație era chiar OK) n-ai deci cum aduce ca argument veșnicul adagiu *de gustibus*. Fiindcă proporțiile generale ale caroseriei sunt ratate din start cu consola aia față lungă cât o zi de post. Poate doar fostul Peugeot 407 să-l depășească la capitolul diformității ăsteia. Ți-aș mai servi și alte 10 rateuri stilistice... dar și funcționale-n definitiv pentru un SUV, ânsă mă tem că s-o însera și tot degeaba aș încerca a te educa. :-P P.S. Swift-ul meu Sport era o capodoperă pe lângă Kuga -- zic *era* fiindcă am acum o Mazda 2 (tip DE cu două portiere, și din motivul stilului ei încă imbatabil în segmentul B.)
    Versiunea plug-in hybrid a lui Ford Kuga, rechemată în service în România din cauza supraîncălzirii bateriei: aproape 100 de unități afectate
  • Inexplicabilă hiba, din moment ce sistemul hibrid e cumpărat în principiu de la Toyota. RAV4 Hybrid nu are deci problemele astea, dar poate urâțenia lui Kuga îi încinge și bateriile ?! :-)
    Versiunea plug-in hybrid a lui Ford Kuga, rechemată în service în România din cauza supraîncălzirii bateriei: aproape 100 de unități afectate
Pagina
12345...104105106...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău