Adevăr grăiești @pipo, pe tema doar aparentului paradox tip *ce spune și ce face de fapt popa*.
Conex ideii, în locul lui ACEdikk eu i-aș întreba pe stimabilii redactori AM câți dintre ei au în posesie -- proprie, evident -- o mașină electrică.
Răspunsul îl știm -- sau poate nu?! ;-)
Back ontopic, citind p-aici despre viitoare hub-uri de 1 MW, mă bătea gândul să reiau discutarea producției / distribuției de curent problematice în perspectiva unei electrificări fie ea moderate a mobilității, dar m-am sucit.
Fiindcă ar fi a enșpea oară și tot degeaba -- deci o să mai chibițez doar la articole/teste cu V8-uri... hai și cu V6. :-P
@ACE&Edikkk: Să înțeleg că motivul re-re-extazierii voastre e că v-ați tras în fine mașini cu ștecher ?!
...Dacă da, felicitări pentru curaj. Dacă nu, eu cel puțin aș cânta la alte mese. :-)
Au renunțat văd la hectarele de plastice cam kitsch de pe la faruri-stopuri, deci arată super. :-)
Chiar dacă supra-etajarea luminilor nu prea mai e factor wow.
Și actualul Kona e însă o mașină bună, iar versiunea 4x4 (1.6 T-GDI 177 CP), singura pe care am condus-o, are o motricitate surprinzătoare, inclusiv în teren (semi)greu.
Nu mai zic nimic de consumul cam mare, că iar mă ia-n vizor stimabilul @someone. :-)
@ACE: Subscriu (de astă dată :-)) la sublinierea atributului *ENERGETICE*.
Că altfel ar trebui revenit la plumb :-) pt. creșterea densității SPECIFICE a bacteriilor.
Cam ai dreptate și ref. la avansul tehnologic Tesla pe felia BEV (zic *cam* fiindcă Kia-Hyundai nu-s prea departe de ei.)
Ca să n-o mai lungesc, rămân la părerea că electricele NU se vor ieftini, dar prețurile lor vor rămâne aprox. la nivelul actual odată cu ieftinirea bateriilor pes kWh (deja constatată statistic)... dar și simultan cu scăderea spre dispariție a e-bonusurilor statale.
În schimb, prețul curentului electric destinat e-mobilității va sări în sus, odată cu generalizarea contoarelor *dăștepte* care vor sesiza fără dubii alimentarea BEV-urilor -- read my lips... :-)
Ultimele comentarii
2333 in total