• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @PMC: Le zici bine, dar eu aș remarca și Vmedie a lui Herr E-Golf :-) de numai 56 km/h, cu aproape jumate din km. parcurși... la pas probabil pe autostradă ! Ca practician al e-mobilității (peri)urbane -- spre deosebire de alți e-extaziați teoretic din zona AM -- constat că autonomia practică a power-e-scooter-ului meu trece acum un pic de jumate din aia declarată (nota bene, cu baterii noi, de calitate = LG coreene). Cu alea inițiale (tot LG) autonomia era sub jumate din cifrele oficiale, deci un progres oarecare se poate confirma. ...Dar nu vreunul epocal-bulversant, cum încearcă să ne convingă e-știrile. E-știri care curg într-un tsunami pentru care nu AM trebuie criticat, ele venind dintr-un *pool* bine coordonat de știm-noi cine, de unde rezultă 90% știri *electrice* pentru 1-2% vânzări BEV-uri. Trăim deci vremi gradual :-) mai distopice... și ăsta-i doar începutul. "You Ain't Seen Nothing Yet" , vorba trupeților Bachman-Turner Overdrive.
    Record de autonomie pentru Volkswagen ID.3 1st: 531 de kilometri parcurși în trafic real cu o singură încărcare a bateriilor
  • 50% în 3-4 ani ori 20% în 5 ani?! Unul din doi clar minte... de-ngheață apele, cu +/- 300% procentual ...Pe cine ați zice voi să cred totuși? Fiindcă nu doar simulez o dilemă, ba chiar Musk nu-mi mai pare un măscărici când privesc defilarea sutelor de sateliți Starlink lansați - coincidență stranie - în plină plandemie... În rest, mă abțin de la comentarii ref. la (semi)țeapa previzibilă încasată de eco-sectanți, care ar fi fost însă hiper-țeapă dacă nu era finanțată și din e-pomenile statale.
    Elon Musk: “Vom mări densitatea bateriilor cu 50% în cel mult 3-4 ani”
  • @Green_Alex: Sub un anumit număr de mașini (de ordinul miilor) importate / vândute, penalizarea CO2 NU se aplică. Iar TRX-ul se va vinde confindențial... și nu în toate țările UE (exclusă Franța de ex. cu malus-ul ei de 20.000 € care s-ar adăuga la vreo 100K € preț listă.) Și oricum FCA s-a fofilat deja *cumpărând* destule indulgențe CO2 :-) de la Tesla, pe miliarde. Ca de obicei așadar, legile rămân stricte pentru cățeluși, dulăii mari fentându-le grațios.
    Noul pick-up Ram 1500 TRX va fi disponbil și în Europa: modelul are un motor V8 de 6.2 litri și 712 cai putere
  • De aord cu utilitatea aproape de zero, dar fiți convinși că decizia importării exotismelor astea se ia doar după sondaje serioase ale dorințelor amatorilor de senzații tari. Pe șosea ori în offroad (cazul RAM TRX), da-n orice caz bănoși. Prea lung n-ar fi comparativ cu Ford Ranger Raptor (+3 cm) da-i clar prea lat (2,24 m) așa că doritorii ar trebui să-și rezerve un loc dublu de parcare. :-) P.S.1. Casele de marcat ale taxatorilor UE vor clicăi oricum fericite (TVA, malus, accize benzină, impozite uriașe etc.) P.S.2. Nu știu cum s-o zic ca să nu ating sensibilități electrice, dar afirmația că niște e-pickup-uri care încă nu există / rulează se bucură de o mare popularitate îmi pare... uriașă, :-) vorba amicului PMC.
    Noul pick-up Ram 1500 TRX va fi disponbil și în Europa: modelul are un motor V8 de 6.2 litri și 712 cai putere
  • @DLP: Normal că cine are +50K € de cheltuit pe nostalgii nu-i prea afectat de 2K € impozit anual. Și de fapt scriam că NU doar impozitul mare m-ar determina să aleg motorul mic. Problema-i însă de principiu -- mai clar, absurditatea înzecirii impozitului pentru o cilindree dublă (nemții au de ex. o abordate mai logică a Steuer-ului, raportat la puterea motorului). Ca să nu mai zic de aspectul subliniat de @Tatraurs, la care încerc să subscriu și concret, cotizând cât mai puțin posibil la fondurile deurnate en-gros de abstracțiunea parazitară numită Stat, condusă de găști infracționale cu aparență legală. P.S. Clarificări strict ontopic -- pe puntea-față a versiunii *banale* 2.3 Ecoboost, motorul apasă cu 81 kg mai puțin ca V8-ul de 5,1 l, de unde rezultă o manevrabilitate mai bună, chiar dacă nu-i nici ea 100% sportivă. Nu mai zic că statul (cam degeaba :-)) se bucură la fiecare litru de benzină sorbit în plus de V8, fiindcă accize. Fiecare rămâne însă cu alegerile lui dictate preponderent emoțional sau rațional, dar n-o mai lungesc pe tema asta că m-aș repeta (am mai atins-o la precedentul test-drive, unde prezența lui @inexo a fost într-adevăr ...catalizatoare.)
    Viața bate filmul
Pagina
12345...106107108...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău