@mip: Corectă analiza ta, care explică și de ce prin satul nostru Subaru va rămâne la statutul de *exotic*, spre deosebire de Amerika.
..Unde nici consumul cam mare al motoarelor cu cilindri orizontali opuși nu contează, nici hibele lor recurente uneori, că garanția+culanța mai funcționează pe la voi.
Hibe incluzând dieselul lor tot boxer, dar și altele pe care în UE și pasionații de WRX-uri (mai ales 2.5 boxer) le-au simțit pe propriul portofel.
Concluzia mea rămâne însă aceeași: japonezele deasupra tuturor!
...Până le-or detrona coreencele:-)
Văd că trebuie desenată cu carioca mai groasă :-) problematica prețurilor.
Pe f. scurt, versiunea de bază costă într-adevăr 35K € la noi și nu 39K.
Dacă transformăm însă dolarii prețului american în euroi și le mai adăugăm taxele aferente hrăpăreței UE (10% că-i import extra-comunitar și 19% Sfânta TVA) tot nu ajungem decât la 27K €.
...Rămâne deci cum am stabilit. :-P
Vorba lui Gh.Dinică din Filantropica se confirmă și-n cazul Mustang-ului Bullitt -- spune o poveste mișto dacă vrei să marchezi banu.
Adică cei 6K € în plus față de V8-ul *normal*, pe care l-aș prefera... doar în America însă, și nu numai din cauza impozitului anual de +8.000 lei.
Fiindcă pe la noi 2.3-ul Ecoboost la 39K € pare mai omenesc pentru fanii sportivelor nostalgice.
Zic fiindcă l-am condus și nu-i deloc debil în trafic, ba fiind mai ușor pe față pare mai echilibrat în viraje vs. V8 -- care se vinde totuși mai bine și-n Europa pe aceleași criterii parțial subiective, de engine-sound mai ales.
M-am dat cu el și e distractiv trucajul ăsta de go-kart, deși nu prinde mai mult de 35 km/h... și nici vorbă de alea 62 tururi de circuit (25 km autonomie)
Pentru așa ceva îmi pare însă valabilă electrificarea -- deocamdată, subliniez.
P.S. La noi costă 5.800 lei drăcovenia anunțată cu Vmax 24 km/h și 22 km autonomie (adică Segway-ul self-balancing la care cuplezi kitul go-kart) -- prea scump, evident (la alții e cu 25% mai ieftin), dar versiunea *lamborghinizată* va mai plusa cu destul.
Ăsta e însă mirajul brănduirii snoabe - dar poate și vopseaua galbenă costă, nu glumă. :-)
@pipo: Da, cu TVA lipit la prețul USA iese chiar prețul corect, adică vreo 25K €.
Pe felia designului catastrofal nu-i înțeleg totuși, fiindcă (și) Subaru au artiști veritabili în ogradă (v. conceptul de excepție Subaru Viziv Adrenaline din 2019.)
Nu mai intru-n detalii, deși pe unii îi cunosc bine de tot.
Parcă-s masochiști managerii însă, parol, de aleg cele mai kitsch proiecte (că tot veni vorba, subscriu la opinia ta, @mm, cu disclaimer-ul că și ghiorlănia e inclusă-n noțiunea de kitsch. :-))
Ultimele comentarii
2333 in total