• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @mip: Corectă analiza ta, care explică și de ce prin satul nostru Subaru va rămâne la statutul de *exotic*, spre deosebire de Amerika. ..Unde nici consumul cam mare al motoarelor cu cilindri orizontali opuși nu contează, nici hibele lor recurente uneori, că garanția+culanța mai funcționează pe la voi. Hibe incluzând dieselul lor tot boxer, dar și altele pe care în UE și pasionații de WRX-uri (mai ales 2.5 boxer) le-au simțit pe propriul portofel. Concluzia mea rămâne însă aceeași: japonezele deasupra tuturor! ...Până le-or detrona coreencele:-)
    Pasăre rară
  • Văd că trebuie desenată cu carioca mai groasă :-) problematica prețurilor. Pe f. scurt, versiunea de bază costă într-adevăr 35K € la noi și nu 39K. Dacă transformăm însă dolarii prețului american în euroi și le mai adăugăm taxele aferente hrăpăreței UE (10% că-i import extra-comunitar și 19% Sfânta TVA) tot nu ajungem decât la 27K €. ...Rămâne deci cum am stabilit. :-P
    Pasăre rară
  • Vorba lui Gh.Dinică din Filantropica se confirmă și-n cazul Mustang-ului Bullitt -- spune o poveste mișto dacă vrei să marchezi banu. Adică cei 6K € în plus față de V8-ul *normal*, pe care l-aș prefera... doar în America însă, și nu numai din cauza impozitului anual de +8.000 lei. Fiindcă pe la noi 2.3-ul Ecoboost la 39K € pare mai omenesc pentru fanii sportivelor nostalgice. Zic fiindcă l-am condus și nu-i deloc debil în trafic, ba fiind mai ușor pe față pare mai echilibrat în viraje vs. V8 -- care se vinde totuși mai bine și-n Europa pe aceleași criterii parțial subiective, de engine-sound mai ales.
    Viața bate filmul
  • M-am dat cu el și e distractiv trucajul ăsta de go-kart, deși nu prinde mai mult de 35 km/h... și nici vorbă de alea 62 tururi de circuit (25 km autonomie) Pentru așa ceva îmi pare însă valabilă electrificarea -- deocamdată, subliniez. P.S. La noi costă 5.800 lei drăcovenia anunțată cu Vmax 24 km/h și 22 km autonomie (adică Segway-ul self-balancing la care cuplezi kitul go-kart) -- prea scump, evident (la alții e cu 25% mai ieftin), dar versiunea *lamborghinizată* va mai plusa cu destul. Ăsta e însă mirajul brănduirii snoabe - dar poate și vopseaua galbenă costă, nu glumă. :-)
    Xiaomi Ninebot GoKart Pro primește o ediție specială în colaborare cu Lamborghini: kartul electric imită sunetul motoarelor dezvoltate de italieni
  • @pipo: Da, cu TVA lipit la prețul USA iese chiar prețul corect, adică vreo 25K €. Pe felia designului catastrofal nu-i înțeleg totuși, fiindcă (și) Subaru au artiști veritabili în ogradă (v. conceptul de excepție Subaru Viziv Adrenaline din 2019.) Nu mai intru-n detalii, deși pe unii îi cunosc bine de tot. Parcă-s masochiști managerii însă, parol, de aleg cele mai kitsch proiecte (că tot veni vorba, subscriu la opinia ta, @mm, cu disclaimer-ul că și ghiorlănia e inclusă-n noțiunea de kitsch. :-))
    Pasăre rară
Pagina
12345...107108109...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău