• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Nu credeam să văd vreun SUV mai urâțel ca Mitsu Outlander, dar Subaru a reușit performanța cu același ampatement minuscul și console enorme, plus zdângânele baroce prin tot locul. Trecând însă peste faptul că un Duster pare top-model pe lângâ e-Forester, niponul rămâne cu plusul sistemului 4WD eficient și lipsa turbinei/lor. P.S. Atenție AM la date, că mild/micro-hibridul ăsta are o baterie de ...aproape 0,6 kWh și nicidecum 13,5 kWh (asta-i puterea e-motorașului integrat în cutia de viteze, bacteria având implicit resurse de descărcare maximă spre 25C.) Înmulțiți și voi 118,4 volți cu 4,8 Ah, nu trebuie să fiți olimpici la fizică pentru asta. :-)
    Pasăre rară
  • @someone: Ai dreptate, dar cu consumul numai la aspirate (incl. 1,6-le de 128 CP pe Elantra de la noi) se țin de cuvânt coreenii. Noul 1.5 T-GDI de 160 CP pare mai evoluat și mai economic din primele teste ca fostul 1.4 (140 CP), iar 1.0 T-GDI (100-120 CP) a fost se pare și el un pic bibilit. Rămân de văzut actualizările lui 1.6 turbo euro-6d (rămas la 204 CP) -- pe care l-am probat anul trecut și se-nvârtea pe la 12 l/100 km... nu pe circuit, dar *călcat* cât trebuie / cere un (semi)hot-hatch, Kia Ceed GT adică.
    Informații noi despre Hyundai Elantra N-Line: sedanul are un motor turbo de 1.6 litri și 203 cai putere
  • Ziceam la fosta prezentare-teaser (cam umbrită-incompletă) că-i f. reușită / agresivă versiunea N și rămân la impresia de-atunci, cu o singură obiecție acum: roțile (nu jantele pe 18) sunt cam micuțe -- la modul relativ, deci pentru ampatamentul mașinii. Mai clar, decupările aripilor puteau fi mai generoase, fie și c-un inch. N-ar fi rău ca și motorul 1.6 T-GDI să fie mai puțin setos ca actualul.
    Informații noi despre Hyundai Elantra N-Line: sedanul are un motor turbo de 1.6 litri și 203 cai putere
  • Remarc întâi că, în 13 ani și cu destule miliarde (nici nu contează de unde în economia discuției), au reușit să scoată doar 1 (un) prototip. Ceva mă face implicit să detectez un iz de hiper-mangleală tip Fisker, :-) deci entuziasmele facile îmi par riscate. Nu m-ar surprinde să fie (supra)cotați la bursă și lucid-aerienii, că asta-i direcția bine coordonată a oricărei start-up-ăreli, cu condiția să fie musai electrocutată. @zărne&all (Green_Alex included :-)): E cam naiv cine crede că toate manevrele globaliste n-ar fi atent planificate la un *etaj* deasupra oricărei convenții de orânduire socială. Ex., apropo de un *dirijor* chinez fraudulos al unui mega-fond de pensii... american, hehe: https://gizadeathstar.com/2020/08/a-looming-pension-crisis-calpers-and-china/
    Lucid Air va fi primul model electric cu autonomie de peste 800 de kilometri: vânzările sedanului de lux vor începe în 2021
  • @dan_grc: Un Cybertruck poate m-ar coafa, dar n-am permis de camion. :-)
    Experimentat
Pagina
12345...108109110...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău