• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @aha: Achtung! -- Zoe testată e cu 2.060 € mai scumpă decât MX30 de bază... mai bine echipată. Și mai încăpătoare totuși (L= +30 cm.). Plus cu garanția bacteriilor 8 ani/160.000 km vs. 5 ani / 100.000 km la Renault. Asta nu înseamnă că franțuzoaica n-a progresat mult ca dinamică+autonomie, dar tot n-aș cumpăra-o. Fiindcă nu-mi surâde nicio electrică de nicio culoare -- deocamdată.
    Experimentat
  • De acord cu tine... de data asta, @Green_Alex -- MX30 pare o e-mașină *neterminată*, dar nu-i decât interpretarea Mazda prudentă a trendului actual, care include și non-aruncarea cu capul înainte spre modele cu autonomii impresionante, dar și cu compromisurile aferente. Suzuki ori Toyota au adoptat de fapt aceeași abordare tip *sitting on the fence* -- până la așteptatele progrese în tehnologia bateriilor. Iar interviul f. interesant acordat lui Mircea Meșter de acel neamț *japonizat* rămâne relevant -- repet, și fiindcă i s-au pus întrebările potrivite. (n.b. E doar părerea mea, clar, deși aș putea fi suspectat de partizanat pro-Mazda, mai ales că mi-am tras recent o Mazda... 2.) P.S:@noul format AM: Personal nu mă deranjează, poate fiindcă nu accesez niciodată AM de pe smartphone. Unica hibă (nu permanentă, dar observată și la prezentul articol) e pixelarea grobiană a unor imagini mărite peste limita permisă de resursele pozelor mici, preluate uneori necritic.
    Întâlnire cu MX-30, prima electrică Mazda: autonomia de 200 de kilometri - între probleme de imagine, cifre oficiale și realități
  • @mircea badea: Cum adică, ți se pare c-ar cântări prea mult pentru un supercar?! (mai toate, cu cca. 50% mai greucene.) Un Sandero chel cu motoraș de drujbă (1 litru, 3 cilindri) e la fel de grea -- sau de ușoară. De acord că există și sportive mai ușurele gen Lotus Elise / Ariel Atom etc, dar alea joacă-n altă categorie. @Alex: Subscriu la ce spui (mai nuanțat acum), dar și la ce faci -- inclusiv aici pe AM, unde n-ar fi rău ca și PR-responsabili de la alte mărci să se facă auziți... cu orice risc asumat. ;-)
    Gordon Murray a prezentat noul T.50, succesorul lui McLaren F1: supercar-ul cântărește mai puțin de o tonă și are un V12 aspirat natural cu 663 CP
  • Uber-S-Klasse cu baterii chinezești?! Ceva nu rimează în frază. :-) În fine, poate-s eu prea chițibușar, fiindcă pe clientul lambda de *premium* nu prea îl preocupă ce-i sub caroserie -- dovadă, succesul eclatant al diverselor A-Klasse cu motoare Renault.
    Prima imagine camuflată cu Mercedes-Benz EQS: sedanul electric va avea autonomie de 700 de kilometri și va utiliza baterii CATL
  • @Alex: Mea culpa -- serios (fiindcă am +șaijde ani= moș deja), încercam doar să fiu auto-ironic dar nu mi-a ieșit. Tot nu înțeleg însă de ce *aperi* banalitatea aia de volan -- poate rețeaua BMW o să vândă și ea două-trei T50-uri? Ori doar din nostalgie partizană, V12-ul S70/2 al faimosului F1 fiind proiectat, cum bine știi, de Paul Rosche / BMW? ...În rest, numai de bine îți urez! @Tatraurs: Punctual ai dreptate cu nesimțirea multor dealeri, dar nu trebuie generalizat, fiindcă Alex nu e arogant -- sau cel puțin nu era pe vremea când jonglam și eu cu vorbele în presa auto-moto. Să fii responsabil PR în orice branșă implică însă *contaminarea* cu o atitudine ofensivă (în fine, proactivă îi zic ei). Din păcate, marketingul a ajuns să impună mai toate deciziile cruciale (și) în industria auto -- motiv pt care am și ras-o de fapt în anii 90 din structura VAG dictatorială :-) a departamentului design VW.
    Gordon Murray a prezentat noul T.50, succesorul lui McLaren F1: supercar-ul cântărește mai puțin de o tonă și are un V12 aspirat natural cu 663 CP
Pagina
12345...109110111...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău