@aha: Achtung! -- Zoe testată e cu 2.060 € mai scumpă decât MX30 de bază... mai bine echipată.
Și mai încăpătoare totuși (L= +30 cm.).
Plus cu garanția bacteriilor 8 ani/160.000 km vs. 5 ani / 100.000 km la Renault.
Asta nu înseamnă că franțuzoaica n-a progresat mult ca dinamică+autonomie, dar tot n-aș cumpăra-o.
Fiindcă nu-mi surâde nicio electrică de nicio culoare -- deocamdată.
De acord cu tine... de data asta, @Green_Alex -- MX30 pare o e-mașină *neterminată*, dar nu-i decât interpretarea Mazda prudentă a trendului actual, care include și non-aruncarea cu capul înainte spre modele cu autonomii impresionante, dar și cu compromisurile aferente.
Suzuki ori Toyota au adoptat de fapt aceeași abordare tip *sitting on the fence* -- până la așteptatele progrese în tehnologia bateriilor.
Iar interviul f. interesant acordat lui Mircea Meșter de acel neamț *japonizat* rămâne relevant -- repet, și fiindcă i s-au pus întrebările potrivite.
(n.b. E doar părerea mea, clar, deși aș putea fi suspectat de partizanat pro-Mazda, mai ales că mi-am tras recent o Mazda... 2.)
P.S:@noul format AM: Personal nu mă deranjează, poate fiindcă nu accesez niciodată AM de pe smartphone.
Unica hibă (nu permanentă, dar observată și la prezentul articol) e pixelarea grobiană a unor imagini mărite peste limita permisă de resursele pozelor mici, preluate uneori necritic.
@mircea badea: Cum adică, ți se pare c-ar cântări prea mult pentru un supercar?! (mai toate, cu cca. 50% mai greucene.)
Un Sandero chel cu motoraș de drujbă (1 litru, 3 cilindri) e la fel de grea -- sau de ușoară.
De acord că există și sportive mai ușurele gen Lotus Elise / Ariel Atom etc, dar alea joacă-n altă categorie.
@Alex: Subscriu la ce spui (mai nuanțat acum), dar și la ce faci -- inclusiv aici pe AM, unde n-ar fi rău ca și PR-responsabili de la alte mărci să se facă auziți... cu orice risc asumat. ;-)
Uber-S-Klasse cu baterii chinezești?! Ceva nu rimează în frază. :-)
În fine, poate-s eu prea chițibușar, fiindcă pe clientul lambda de *premium* nu prea îl preocupă ce-i sub caroserie -- dovadă, succesul eclatant al diverselor A-Klasse cu motoare Renault.
@Alex: Mea culpa -- serios (fiindcă am +șaijde ani= moș deja), încercam doar să fiu auto-ironic dar nu mi-a ieșit.
Tot nu înțeleg însă de ce *aperi* banalitatea aia de volan -- poate rețeaua BMW o să vândă și ea două-trei T50-uri?
Ori doar din nostalgie partizană, V12-ul S70/2 al faimosului F1 fiind proiectat, cum bine știi, de Paul Rosche / BMW?
...În rest, numai de bine îți urez!
@Tatraurs: Punctual ai dreptate cu nesimțirea multor dealeri, dar nu trebuie generalizat, fiindcă Alex nu e arogant -- sau cel puțin nu era pe vremea când jonglam și eu cu vorbele în presa auto-moto.
Să fii responsabil PR în orice branșă implică însă *contaminarea* cu o atitudine ofensivă (în fine, proactivă îi zic ei).
Din păcate, marketingul a ajuns să impună mai toate deciziile cruciale (și) în industria auto -- motiv pt care am și ras-o de fapt în anii 90 din structura VAG dictatorială :-) a departamentului design VW.
Ultimele comentarii
2333 in total