• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Copiii moșului, nu dau verdicte că nu-s inamovibil. Doar chibițez și eu p-acilea ca voi toți, unde nu scriem verzi&uscate ca să avem musai dreptate (cu 3 mil.€ în cont sigur aș avea însă drept la hachițe concrete vs. Gordon Murray, care sigur mi-ar face un volan în opturi sau colțuri. :-)) Continui deci datul cu părerea, fie și-n gard, repetând a mia oară că excepțiile confirmă regula. Mai exact, F1-urile speculate (pardon, licitate) pe la Bonhams ori Christie's au rulaje microscopice, pornind de la 148 mile în 25 de ani, adică fix testarea mașinii post-producție (cca. 250 km). Media e în orice caz de 7-800 km/an. Evident că există și (puține) excepții gen F1-ul lui Mister Bean, rulat *enorm* după specialiști, adică 41.000 mile (66,6K km :-)) în două decenii, plus bușit zdravăn de două ori -- mic detaliu insignifiant pentru investitorul care l-a luat cu de 15X prețul de nou. P.S. Și cu volanul de Clio-5 rămâne cum am stabilit. :-) (aici nu vorbește totuși chibițul ci designerul, strict pe tema formei și nu a funcției.)
    Gordon Murray a prezentat noul T.50, succesorul lui McLaren F1: supercar-ul cântărește mai puțin de o tonă și are un V12 aspirat natural cu 663 CP
  • O jucărie fenomenală, taman fiindcă oarecum *retrogradă* -- poate doar cu excepția volanului prea descentrat, luat parcă de pe un Renault Clio-5. :-P Și probabil ultimul supercar clasic-aspirat cu c.v. manuală înainte de previzibilul -- fiindcă obligatoriul -- tsunami electric (sau cel puțin hibrid). Obsesia lui Gordon Murray pentru fiecare gram câștigat e și ea lăudabilă, chiar dacă cele 100 T-50-uri n-o să prea vadă circuitele și vor soili în garajele climatizate ale colecționarilor rapaci -- scuze, voiam să zic *norocoși*, cum e politically-correct.
    Gordon Murray a prezentat noul T.50, succesorul lui McLaren F1: supercar-ul cântărește mai puțin de o tonă și are un V12 aspirat natural cu 663 CP
  • Hai să-mi dau și eu cu părerea pe seceta asta de test-drives -- chiar cu riscul să încasez un nou *sictir cunoscătorilor*. :-) Tesla a trimis deci recent o scrisoare către CARB-California, https://www.teslarati.com/tesla-cybertruck-medium-duty-ford-f-250-class-carb-letter/ unde prevede includerea orătaniei în clasa *medium-duty trucks* în care-i și mamutul Ford F-250. Asta se traduce într-o masă totală de până la (adică f. aproape) 10.000 lbs, deci 4 tone jumate grosso-modo, sarcina utilă fiind de cca. 3.500 lbs (1,6 tone = 6 gorobeți + bagaje... în valize de plumb cred :-)).de unde deducem o masă proprie de cca. 6.500 lbs la gol, adică aproape 3 tone. Date care depășesc cu mult limita europeană de 3,5 tone (gross weight) permisă pentru posesorii de permis categoria B. ...De unde și necesitatea stringentă a unui mini-Cyberdrac adaptat bătrânei Europe, dac-o fi să fie (eu sincer cred că NU.) P.S. @e-Edikkk: Le zici bine cu aroganța, dar te oprești la suprafața fenomenului. ...Păi n-am fi și noi aroganți știind SIGUR că băncile știm-noi-cui o să ne pompeze continuu cu jde-miliarde, iar bursa (și ea știm-noi-a-cui :-)) ne va supraevalua veșnic, indiferent de bilanțuri contabile și alte *nimicuri* doar pentru Tesla-Musk ?! Mă opresc însă și eu aici, să nu fiu iar acuzat de conspiraționism de partizanii ideilor utopice de *capitalizm korekt*, piață liber-concurențială etc.
    Tesla ar putea lansa în Europa o versiune mai mică a pick-up-ului Cybertruck: "Este foarte posibil"
  • @dan: Mai ai de așteptat. :-) Cât despre cumpărarea vreunui BEV SH, îmi pare o decizie extrem de riscantă chiar și la juma de preț. Văd însă anunțuri de Smart-uri EQ la mâna a doua cu 14-15K € (adică mai scumpe ca unu nou calculând e-pomana) și mă întreb cine ar fi fraierul care ar marșa la *oferte* din astea, mai ales cu baterii minuscule de cca. 18 kWh. Fiindcă și ultimul e-novice știe deja că durata de viață a bateriilor e direct proporțională cu capacitatea lor (cu cât mici, cu atât mai multe cicluri de încărcare la același rulaj.) P.S Șpilul cu folosirea bateriilor vechi ca wall-box e real, dar nu-i vreun panaceu în toate cazurile particulare (și ale mele de mega-trotinetă... dar de numai 1 kWh mai aveau 65-70% din vâna inițială după vreo 600 cicluri complete însă tot o să-și dea duhul, utilizate la niște jucărele RC.)
    Bateriile Tesla vor avea o densitate de energie cu 20% mai mare în următorii 5 ani: autonomia mașinilor electrice va crește
  • Subscriu la previziunile voastre, cu excepîia prețurilor BEV-urilor -- care în cel mai bun caz vor stagna la nivelul de acum. Fără actualizarea cu inflația, clar. Asta, în cazul păstrării e-bonusurilor actuale (repet, exagerate și injuste), că altfel se vor scumpi la modul real = efectiv plătit. P.S. Panasonic par într-adevăr cei mai avansați în R&D-ul bacteriilor, dar nici coreenii nu dorm. Și nu vorbesc prin somn :-) ca alți colegi e-fani din zonă -- abia am schimbat bateriile Li-Po LG pe kick-scooter-ul meu și noul pachet e mai performant ca fostul, tot LG dar MY 2018. ...Să mai repet a mia oară că (deocamdată) electrificarea e rentabilă exclusiv pentru mobilitatea urbană?! Nțțț, ar fi timp pierdut aiurea.
    Bateriile Tesla vor avea o densitate de energie cu 20% mai mare în următorii 5 ani: autonomia mașinilor electrice va crește
Pagina
12345...110111112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău