• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • M-ar interesa de câți inci avea ecranul. :-) Ce va mai serios, interesant e că cele mai reușite mașini clasic-germane (după mine doar poate, clar) au fost desenate de un... francez -- genialul Paul Bracq (care încă trăiește - n. 1933.) Adică primele *serii* BMW (3,5,6,7 -- E21, E12, E24, E23) și, înainte de bavareze, Merțanele SL 230/280 *pagodă*, 600-le ori W111 SE Coupe / Cabriolet. Nu mă întrebați însă de ce nu mai au mașinile moderne nume *de alint* gen ursuleț / pisicuță / pagodă / bot de cal / cobra etc. Fiindcă răspunsul îl bănuiți și voi. :-P
    Aniversare în familia BMW: 45 de ani de la prezentarea lui Seria 3
  • Da, f. la obiect postarea lui @McCrysT. Nu mai zic nik însă de perenitatea senină, deși calpă, a gică-contrismului edikk-ian. Amintesc doar că bateria kick-scooter-ului meu (Li-Ion 52 V / 18,2 Ah, deci aproape 1 kWh) nu m-a ținut nici 2 ani/8.000 km, de milion nici vorbă... și nu era chinezărie, ci orezărie coreeană LG. A, să nu uit, și prețul uneia noi e de 600 €. Per 1 kWh. Hâc . :-( ...Vreți însă roți lătărețe, spoilere și splittere?! https://www.evo.co.uk/news/17327/renault-kwid-racer-concept-budget-hot-hatch-for-emerging-markets ...va ieși deci probabil pe țeava hexagonală și un mild-hot-hatch Kwid-Spring-K-ZE GT / RS pentru săraci (f. simpatic zic eu), dar sigur NU electric, că ar hali 30 kWh pe suta de kilometri. În rest, rămâne cum am stabilit. :-) (Hait, am uitat că-s în concediu -- până oi reveni, drumuri bune și postări *rele* vă urez !).)
    Imagini cu Dacia Spring: SUV-ul electric apare într-o serie de brevete
  • @CiprinaBi: Te-am prevenit... :-) QED. @Edikkk: linkul ăsta: https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_country ...e doar unul din cele care ar trebui să vă trezească din e-halucinații, fiindcă realitatea nu-i chiar atât de electrizant-mirifică -- așa cum însă vă induce-n eroare... sau mai exact în Oroare :-) toată propaganda asta în final abjectă prin dupicitate. ...Dar și prin scopuri (nu doar a taxării și-a CO2-ului expirat... dar nu intru-n detalii, că o să le simțiți pe prropria piele curând.) Conform prezumției de nevinovăție :-P te consider deci inocent, fiindcă bănuiesc că plutești pe norișorii roz ai unei realități virtuale. Mai clar -- în China de ex, *marea electrocutată planetară*, procentul PHEV-urilor (inclusiv hibrizi plug-in) e de SUB 1% !!! ...Iar în Statele Unite, sub 0, 5%...tot din parcul auto circulant, evident. Cum reaku să aibă deci probleme de producere-distribuire a energiei electrice?! Să-i văd la 7-8-10%... Iar cu Norvegia (singura cu cca. 10% din parcul auto PHEV-BEVuri, chiar dacă țărișoară minusculă irelevantă statistic la nivel de planetă) e o altă mangleală, pe care nu am acu timp să ți-o... desenez. Am totuși convingerea că România va deveni cea mai dinamică electro-mobilă țară din Univers, cu 50% electrice după o înzecire rapidă a producției de curent... doar din voltajul postărilor voastre amețite :-P P:S. Mi-s în concediu prenatal de azi (nasc alte idei, însă nu pe AM :-)) deci nu aștept răspuns -- inutil oricum.
    Nissan a prezentat noul Ariya: primul crossover coupe electric al companiei va avea cinci versiuni și autonomie de până la 500 de kilometri
  • @CiprianBi: Nu-ți mai irosi timpul cu argumente logice -- am încercat și eu de jde.ori, dar și aritmetica s-a electrocutat la e-hipno-fani. Un exemplu la-ntâmplare: să luăm în calcul alimentarea simultană a NUMAI 50.000 BEV-uri la 150 kW și hop ! - sistemul energetic național e pus pe butuci... în ipoteza că n-ar mai fi nici măcar un bec aprins concomitent. ...Fiindcă media puterii instalate operaționale e de 7.500 MW (mai importâm ce-i drept 1.300-1.500 MW în vârfurile de sarcină, mai ales vara.) OK, să presupunem că doar 1 din 7 BEV-uri existente într-o utopică e-Românie ar fi cuplate la priză în același timp, dar tot ne dă cu virgulă, dacă nu cu două. :-) De ce? C-ar rezulta un parc *electric* de 350.000 BEV-uri alimentabile din 7.500 MW, adică... doar 5% din parcul auto românesc !!! Concluzia de nivel grădiniță: pentru 5% electrificare a mobilității mioritice ar fi nevoie de DUBLAREA producției de curent. ...Ca să nu mai disecăm problematica distribuirii lui, a multiplelor transformatoare necesare etc. etc. (Rant final :-)) Ești mai nou văd p-aici, așa că te previn să nu ai vreun șoc la citirea reply-urilor unora (se știu ei) de tipul: *No problemo, fraiere, doar în capu tău retrograd nu se găsesc rezolvări.* :-P
    Nissan a prezentat noul Ariya: primul crossover coupe electric al companiei va avea cinci versiuni și autonomie de până la 500 de kilometri
  • @Edikkk: Mai sunt și retrograzi ca mine care preferă *mestecăul* unei c.v. automate devenită piesă consumabilă-n ultima vreme, ca să nu mai zic de întreținerea periodică exorbitantă a DSG-urilor. De acord doar cu ideea ipocriziei soluției mild-hybrid, dar nu și a eco-marxisto-birocrației UiE care a impus-o volens-nolens producătorilor. Ca să n-o mai lungesc, parcă mi-ar face cu okiu o Fiesta MHEV de 155 CP... decât un nou Suzuki Swift *hibridizat* de la 140 la 130 CP, mai înghesuit dar și mai scump printre altele.
    Versiunile mild-hybrid ale modelelor Ford Fiesta și Focus sunt disponibile și în România: prețurile pornesc de la aproape 17.500 de euro
Pagina
12345...111112113...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău