• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • P.S. După mine, L'Argus plusează *de aiurea* :-) anticipând utilizarea unei baterii de numai 26,8 kWh, adică identice cu a lui KZ-E -- plus a aceluiași e-motoraș de 45 CP. Prețul de start ar putea fi însă de 15.000 €, mai ales la noi (dar mai știi? - că Dusterul e mai scump aici ca-n Vest), caz în care e-bonusul (max. 50%) ar fi de 7.500 spre 8.500 pentru o echipare mai puțin chelboasă. Om trăi și om vedea când cu Spring ne-om plimba... și multe cafele om bea până s-o reîncărca. :-)
    Imagini cu Dacia Spring: SUV-ul electric apare într-o serie de brevete
  • Scurtissim, două nelămuriri: - de ce au ajuns ungurii să aibă informații înaintea noastră? - care ar fi cauza intervalului imens de adaptare a KZ-E-ului la cerințele UE-birocrației? Bănuiesc oricum, ca și-n cazul Nissan Aryia, că perspectiva umflării profitului odată cu ieftinirea bacteriior (și/sau optimizarea densității lor enegetice) ar fi o explicație. E clar deci că autonomia de +200 km WLTP anunțată e imposibil de atins cu acumulatorii *chinezoaicei* (care, pt uituci, pornește de la cca. 7K € pt. gălbiorii săraki) și nici cei 45 CP nu vor fi de ajuns prin zona noastră. În fine, vă anunț că -- în ciuda opoziției mele acerbe :-) -- nevastă-mea a decis să mai birjărească Sirionul în așteptarea Spring-ului... dar și a e-pomenii mioritice *minuscule* de 9.300+1.350 €. Asta, ca să știți unde vi se duce (destul din) TVA, taxe, impozite etc.:-P
    Imagini cu Dacia Spring: SUV-ul electric apare într-o serie de brevete
  • @CiprianBi: Ce depășri visați? Ale TIR-urilor poate, că pe autostrăzi (inclusiv alea vestice) majoritatea posesorilor de BEV-uri rulează cu 100-110 km/h ca să nu li se evapore autonomia. Altfel sunt de acord cu punctarea slăbiciunilor tipic electrice, fără să mai repet aberația ideii de SUV + electric. Nu includ totuși presupusa lentoare a încărcării la *doar* 130 kW (în cca 30 minute pt. o baterie mărișoară), majoritatea BEV-iștilor din principiu solvenți/potenți încărcând lent acasă ori la birou, chestie care prelungește și viața bateriilor (există statistici clare.). După mine problema va fi deci (pentru ăia mai sărachi de la bloc :-)) coada de așteptare cu Citigo-iV-uri ori Dacii Spring-KZE la prize odată cu înmulțirea BEV-urilor, dar și suprasolicitarea sistemelor energetice. Reciclarea problematică a (actualelor) baterii, producerea deseori ne-ecologică a curentului ori *amprenta de carbon* babană la producerea BEV-urilor rămân alte e-hibe. ...Dar nu neg c-ar fi posibilă rezolvarea lor cu timpul (asta, ca replică a unora care ne reproșează *ura anti-e*, când de fapt ei se arată opaci la orice dialog argumentat.)
    Nissan a prezentat noul Ariya: primul crossover coupe electric al companiei va avea cinci versiuni și autonomie de până la 500 de kilometri
  • Un pas înainte evident față de Leaf -- și stilistic, și tehnic. Chiar dacă pare mai mare decât 4,60 m din cauza arhitecturii de semi-van dictată de dorința creării unui maxim de spațiu interior, profitând de propulsia electrică. Nu-s fan SUVuri (e-SUVuri nici atât), nici fan Nissan, dar e de-ajuns să privesc pozele alăturate Ariya-iX3 ca să aprob calea japo-inovației vs. cea a e-cârpelii reciclate bavareze. E f. bine că Tesla Y (un pic mai mare, dar muuult mai urâtă int./ext.) va avea încă un rival serios -- pe care eu cel puțin îl așteptam de la nemți. P.S. Mă surprinde doar prezentarea prematură a mașinii (un an înainte de vânzarea-n Japonia și chiar mai multă așteptare pentru europeni), dar poate că nissan-san mai așteaptă o ieftinire a bateriilor?! ;-)
    Nissan a prezentat noul Ariya: primul crossover coupe electric al companiei va avea cinci versiuni și autonomie de până la 500 de kilometri
  • @pipo: No hard felings man, n-am bodyguarzi și de fapt nici mașină nu mai am de-o vreme. :-) E așa de relaxant cum nu poți crede (exagerez un pic, că nevastă-mea are încă.) Și de Suzuki m-am distanțat însă de când s-au aliniat la hibridizarea la ordin, deci nici gând de vreun Ignis. ...Care, repet, are un profil similar XC40-ului -- sau viceversa dacă vrei (și nu le scot din burtă, ca ex-ex-designer auto *pro* la VAG dominanții nemți, pe vremea când Skoda cea mai luxoasă era Felicia :-))
    Volvo XC40 are o nouă versiune de bază: motor pe benzină de 1.5 litri cu 129 CP. În România, de la 32.800 de euro
Pagina
12345...112113114...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău