Energia consumată-n comentarii despre mașini pe care n-o să le avem vreodată ar putea concura o hidrocentrală.
Iar parti-pris-urile tip *marca lui Hitler* sunt la fel de deplasate ca asocierea Lexus/Taiota cu psihopatul Shirō Ishii, comandantul celebrei unități-horror 731 pe lângă care Mengele era mic copil.
Ontopic: deși fan japoneze, remarc totuși scăderea vânzărilor Lexus LS și în State, în paralel cu creșterea globală a cererii pentru S-Klasse.
Verdictul final aparține deci celor care pun banu jos en-gros și nu nouă, chibiților.
@pipo (fiindcă și tu ești unul din puținii colegi de taclale care merită răspunsuri):
Da, are c.v. manuală și prețul a fost f.OK (cam o treime de Sandero Stepway... incluzând piese originale/consumabile de vreo 1K €, ex-proprietarul fiind un maniac al prevederii), taman fiindcă mașinile pricăjite :-) și mai ales cu 2 uși nu prea au căutare pe la noi.
Are și cam de toate, adică jante 16 originale, climă auto, oglinzi electrico-încinse (dar nu iau foc :-))-rabatabile etc.
Îmi place că NU are însă mega-ecrane... și nici turbine sau alte digi-bobine. :-).
Serios acu, multe ar fi de spus pe tema deciziilor tip *down-shifting*, dar eu cel puțin le găsesc preferabile în vremile actuale.
Oarecum ontopic deci, mă tentase inițial să mă arunc la o Fiesta Active (nouă), însă-n final... pas.
Creditelor, evident.
În fine, drumuri bune să ai... și Octavia ta să n-o dai ! :-) ... dacă mai ține la tăvăleală, clar.
Renunțarea la 2.0 HDI (180 CP) poate fi o eroare strategică.
Nu c-aș fi fan diesel, însă îmi pare o decizie riscantă limitarea cilindreei la 1.2-1.5-1.6 l când concurența VAG dominantă :-) are și benzinare, și dieseluri de 2.0 litri în segmentul ăsta trendy.
Renunțarea la 2.0 HDI (180 CP) poate fi o eroare strategică.
Nu c-aș fi fan diesel, însă îmi pare o decizie riscantă limitarea cilindreei la 1.2-1.5-1.6 l când concurența VAG dominantă :-) are și benzinare, și dieseluri de 2.0 litri în segmentul ăsta trendy.
Ultimele comentarii
2333 in total