@Tatraurs: Deși promiteam să nu mai comentez la electrice, meriți o explicație.
Profunzimea (nu lungimea) mare a bordurilor moderne e deci dictată de doi factori:
- înclinarea accentuată a parbrizelor
- distanța optimă de umflare a airbag-ului pentru pasager.
Ar mai fi și factori secundari (de ex. dimensiunile torpedoului), dar crede-mă că primii doi sunt atent calculați.
@Vali: Mulțam pentru informația pe care n-am avut timp s-o caut dar nici chef / motivație, după ce mi-am epuizat bugetul auto fabulos de aproape 4.000 € pe ultima mașină. :-)
Fibra de carbon + manopera artizanală or fi scumpe, dar îmi imaginam un preț de cca. 200.000.
Prețul cerut de Cyan e deci mai umflat decât credeam, însă segmentul restomod-urilor custom-made e unul în care clienții sunt dispuși să dea oricât pe capriciile lor.
În altă ordine de idei, aș fi vrut să văd imagini și cu interiorul, și cu motorul.
P.S. Nu mulți știu că un P1800S al americanului Irv Gordon deține încă recordul Guiness Book pentru cel mai mare kilometraj parcurs de un vehicul non-comercial al aceluiași proprietar.
Mai exact, în 2018 (anul morții lui Irv) mașina avea 3,2 milioane mile rulate -- adică 5,1 milioane km. !!!
O, tempora...
Da, P1800 ar fi ajuns *collector* și dacă n-ar fi fost admirat în serialul *The Saint* (1962-69), unde Roger Moore își aranja impasibil cravata după ce îi cotonogea pe bad boys.
Iar cei doar 100 CP îi ajungeau să-i fugărească până-n pânzele albe.
Și mai originală a fost însă versiunea finală SE *shooting brake* (125 CP) botezată de nemți în anii 70 Schneewittchensarg.
Interesantă-n orice caz nu doar puterea restomod-ului Cyan, ci mai ales masa proprie de 990 kg.
Aș fi curios doar cât costă halatu. :-)
@Cosmin -- subscriu și d-aia repet ce comentam la alt articol:
*Energia consumată-n comentarii despre mașini pe care n-o să le avem vreodată ar putea concura o hidrocentrală.
Iar parti-pris-urile tip *marca lui Hitler* sunt la fel de deplasate ca asocierea Lexus/Taiota cu psihopatul Shirō Ishii, comandantul celebrei unități-horror 731 pe lângă care Mengele era mic copil.
Ontopic: deși fan japoneze, remarc totuși scăderea vânzărilor Lexus LS și în State, în paralel cu creșterea globală a cererii pentru S-Klasse.
Verdictul final aparține deci celor care pun banu jos en-gros și nu nouă, chibiților.*
Ultimele comentarii
2333 in total