• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @Tatraurs: Deși promiteam să nu mai comentez la electrice, meriți o explicație. Profunzimea (nu lungimea) mare a bordurilor moderne e deci dictată de doi factori: - înclinarea accentuată a parbrizelor - distanța optimă de umflare a airbag-ului pentru pasager. Ar mai fi și factori secundari (de ex. dimensiunile torpedoului), dar crede-mă că primii doi sunt atent calculați.
    Primele imagini cu interiorul lui Volkswagen ID.4: SUV-ul electric va fi prezentat în luna septembrie
  • @Vali: Mulțam pentru informația pe care n-am avut timp s-o caut dar nici chef / motivație, după ce mi-am epuizat bugetul auto fabulos de aproape 4.000 € pe ultima mașină. :-) Fibra de carbon + manopera artizanală or fi scumpe, dar îmi imaginam un preț de cca. 200.000. Prețul cerut de Cyan e deci mai umflat decât credeam, însă segmentul restomod-urilor custom-made e unul în care clienții sunt dispuși să dea oricât pe capriciile lor. În altă ordine de idei, aș fi vrut să văd imagini și cu interiorul, și cu motorul.
    Cyan Racing lansează o versiune modernă a celebrului Volvo P1800: motor turbo de 2.0 litri cu 420 CP și transmisie manuală cu cinci trepte
  • P.S. Nu mulți știu că un P1800S al americanului Irv Gordon deține încă recordul Guiness Book pentru cel mai mare kilometraj parcurs de un vehicul non-comercial al aceluiași proprietar. Mai exact, în 2018 (anul morții lui Irv) mașina avea 3,2 milioane mile rulate -- adică 5,1 milioane km. !!! O, tempora...
    Cyan Racing lansează o versiune modernă a celebrului Volvo P1800: motor turbo de 2.0 litri cu 420 CP și transmisie manuală cu cinci trepte
  • Da, P1800 ar fi ajuns *collector* și dacă n-ar fi fost admirat în serialul *The Saint* (1962-69), unde Roger Moore își aranja impasibil cravata după ce îi cotonogea pe bad boys. Iar cei doar 100 CP îi ajungeau să-i fugărească până-n pânzele albe. Și mai originală a fost însă versiunea finală SE *shooting brake* (125 CP) botezată de nemți în anii 70 Schneewittchensarg. Interesantă-n orice caz nu doar puterea restomod-ului Cyan, ci mai ales masa proprie de 990 kg. Aș fi curios doar cât costă halatu. :-)
    Cyan Racing lansează o versiune modernă a celebrului Volvo P1800: motor turbo de 2.0 litri cu 420 CP și transmisie manuală cu cinci trepte
  • @Cosmin -- subscriu și d-aia repet ce comentam la alt articol: *Energia consumată-n comentarii despre mașini pe care n-o să le avem vreodată ar putea concura o hidrocentrală. Iar parti-pris-urile tip *marca lui Hitler* sunt la fel de deplasate ca asocierea Lexus/Taiota cu psihopatul Shirō Ishii, comandantul celebrei unități-horror 731 pe lângă care Mengele era mic copil. Ontopic: deși fan japoneze, remarc totuși scăderea vânzărilor Lexus LS și în State, în paralel cu creșterea globală a cererii pentru S-Klasse. Verdictul final aparține deci celor care pun banu jos en-gros și nu nouă, chibiților.*
    Noua generație Mercedes-Benz Clasa S: până la 5 ecrane în interior, versiune plug-in hybrid cu autonomie de 100 de kilometri și noi sisteme de siguranță
Pagina
12345...102103104...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău