• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Cum mai ziceam la precedentul test, io zic că-i un Captur o țâră mai altfel p-afară/înăuntru și cam atât. Nici urâțel nu mai e, ba chiar inspiră ochiometric dinamism -- deloc susținut de performanțe, dar vine sigur și un Nismo (vb. de ceva comparabil cu fostul 1.6 / 190 CP, nu de Nismo R2 de 600 CP...). Sper doar să nu *pompeze* pe suspensii la fel de pericolozo ca fostul Juke la testul elanului. P.S. @prețuri: Nu-mi pare nici ieftin nici scump, doar în media segmentului umflată inflaționist în ultima vreme. Furnizorii sunt doar cam aceiași cu globalizarea actuală, manopera cam tot p-acolo (nu vb. de Dacia-Lada totuși) și marja medie a profitului, la fel (iarăși, nu vb. de prețurile de listă = doar baze de negociere ca să nu-i zicem tocmeală.)
    Mezinul rebel
  • @aha: Subscriu -- o fi deci concept-car, însă amestecarea unor stiluri incompatibile (după mine, clar) duce la un rezultat deloc armonios. Nu mai zic de prea multe detalii *supra-lucrate* (care-o fi rostul dublării reliefurilor laterale de exemplu?) Ce diferență față de nemaipomenitul Audi e-tron GT Coupé... https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/the-audi-e-tron-gt-concept-11340 P.S. Evident că nu-s deținătorul adevărurilor / gusturilor absolute, chiar dacă-s probabil singurul din clubul chibiților AM cu experiență efectivă în designul auto. Dovada: lui @Edikkk îi place struțo-cămila, așadar designerii Audi își cunosc perfect targetul mediu, axat pe trenduri după cum bate vântu.
    Audi Q4 Sportback e-tron Concept anunță un nou SUV electric în gama germanilor: peste 500 de km autonomie și 306 CP
  • @mip: Achtung, mein Freund -- 102,000 $ fac la mine-n sat :-) vreo 92.200 €... Oricum, ăsta-i prețul pentru versiunile supra-luxoase din câte văd aici: https://cars.usnews.com/cars-trucks/lexus/ls ...cele *doar luxoase* pornind de la 75-80,000 $ (hibridul ceva mai scump), cu vreo 3,200 plus pentru AWD -- fără taxe, evident, dar cu mult sub prețurile *triadei*. Fără să fiu dealer sau măcar samsar :-) Lexus, dar unu care-și ține mașinile mai multă vreme ca media consumistă, continui să pun fiabilitatea pe primul loc în ecuația alegerii oricărei mașinațiuni -- chestie care, repet, nu-i deloc caracteristică clientelei targetate de clasa luxuriantă. ...Altfel (o zic cu riscul să-l deprim pe stimabilul @dan_grc :-)) nu s-ar vinde prea multe BMW Seria 7... Și eu prefer însă clar 5-ușile, unicul sedan clasic pe care l-am birjărit în (prea) multe decenii fiind un Opel Omega -- mașină bună dar și una din puținele cu *parfum american* p-aici la vremea ei, b.t.w. Concluzie: noi să fim sănătoși, că nu doar nemții premiumiști abia așteaptă să câștigăm la loto... :-)
    Lexus a prezentat LS facelift: mici modificări de design și suspensii îmbunătățite
  • Erată: evident că Lexus LS... VA RĂMÂNE un flop în Europa. :-) ...Dar nici în State nu se simte prea bine, de la cele 9.300 unități vândute-n 2018 coborând la doar 5.500 în 2019. Să fi fost oare și americanii convinși de prietenul @zărne că-i doar o Taiotă mai fățoasă?! :-)
    Lexus a prezentat LS facelift: mici modificări de design și suspensii îmbunătățite
  • LS nu va rămâne un flop în Europa, unde doar suvulețul hibrid UX se vinde acceptabil (+17.000 unități în 2019 vs. doar 248 LS-uri.) OK, o să ziceți că așa-i în clasa de lux, dar cifrele lui S-Klasse de ex.(10-15.000 vândute anual) nu-s deloc comparabile. Ba și BMW Seria 7 îl surclasează (9-12.000 vândute-n ultimii ani, dublu comparativ cu *cenușăreasa*... relativă și ea Audi A8.) Insucces total nemeritat zic eu, dar nu contează oricum decât cine marchează banu-n clasa asta a orgoliilor snoabe, pentru care fiabilitatea e doar un cuvințel neinteresant.
    Lexus a prezentat LS facelift: mici modificări de design și suspensii îmbunătățite
Pagina
12345...116117118...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău