Cum mai ziceam la precedentul test, io zic că-i un Captur o țâră mai altfel p-afară/înăuntru și cam atât.
Nici urâțel nu mai e, ba chiar inspiră ochiometric dinamism -- deloc susținut de performanțe, dar vine sigur și un Nismo (vb. de ceva comparabil cu fostul 1.6 / 190 CP, nu de Nismo R2 de 600 CP...).
Sper doar să nu *pompeze* pe suspensii la fel de pericolozo ca fostul Juke la testul elanului.
P.S. @prețuri: Nu-mi pare nici ieftin nici scump, doar în media segmentului umflată inflaționist în ultima vreme.
Furnizorii sunt doar cam aceiași cu globalizarea actuală, manopera cam tot p-acolo (nu vb. de Dacia-Lada totuși) și marja medie a profitului, la fel (iarăși, nu vb. de prețurile de listă = doar baze de negociere ca să nu-i zicem tocmeală.)
@aha: Subscriu -- o fi deci concept-car, însă amestecarea unor stiluri incompatibile (după mine, clar) duce la un rezultat deloc armonios.
Nu mai zic de prea multe detalii *supra-lucrate* (care-o fi rostul dublării reliefurilor laterale de exemplu?)
Ce diferență față de nemaipomenitul Audi e-tron GT Coupé...
https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/the-audi-e-tron-gt-concept-11340
P.S. Evident că nu-s deținătorul adevărurilor / gusturilor absolute, chiar dacă-s probabil singurul din clubul chibiților AM cu experiență efectivă în designul auto.
Dovada: lui @Edikkk îi place struțo-cămila, așadar designerii Audi își cunosc perfect targetul mediu, axat pe trenduri după cum bate vântu.
@mip: Achtung, mein Freund -- 102,000 $ fac la mine-n sat :-) vreo 92.200 €...
Oricum, ăsta-i prețul pentru versiunile supra-luxoase din câte văd aici:
https://cars.usnews.com/cars-trucks/lexus/ls
...cele *doar luxoase* pornind de la 75-80,000 $ (hibridul ceva mai scump), cu vreo 3,200 plus pentru AWD -- fără taxe, evident, dar cu mult sub prețurile *triadei*.
Fără să fiu dealer sau măcar samsar :-) Lexus, dar unu care-și ține mașinile mai multă vreme ca media consumistă, continui să pun fiabilitatea pe primul loc în ecuația alegerii oricărei mașinațiuni -- chestie care, repet, nu-i deloc caracteristică clientelei targetate de clasa luxuriantă.
...Altfel (o zic cu riscul să-l deprim pe stimabilul @dan_grc :-)) nu s-ar vinde prea multe BMW Seria 7...
Și eu prefer însă clar 5-ușile, unicul sedan clasic pe care l-am birjărit în (prea) multe decenii fiind un Opel Omega -- mașină bună dar și una din puținele cu *parfum american* p-aici la vremea ei, b.t.w.
Concluzie: noi să fim sănătoși, că nu doar nemții premiumiști abia așteaptă să câștigăm la loto... :-)
Erată: evident că Lexus LS... VA RĂMÂNE un flop în Europa. :-)
...Dar nici în State nu se simte prea bine, de la cele 9.300 unități vândute-n 2018 coborând la doar 5.500 în 2019.
Să fi fost oare și americanii convinși de prietenul @zărne că-i doar o Taiotă mai fățoasă?! :-)
LS nu va rămâne un flop în Europa, unde doar suvulețul hibrid UX se vinde acceptabil (+17.000 unități în 2019 vs. doar 248 LS-uri.)
OK, o să ziceți că așa-i în clasa de lux, dar cifrele lui S-Klasse de ex.(10-15.000 vândute anual) nu-s deloc comparabile.
Ba și BMW Seria 7 îl surclasează (9-12.000 vândute-n ultimii ani, dublu comparativ cu *cenușăreasa*... relativă și ea Audi A8.)
Insucces total nemeritat zic eu, dar nu contează oricum decât cine marchează banu-n clasa asta a orgoliilor snoabe, pentru care fiabilitatea e doar un cuvințel neinteresant.
Ultimele comentarii
2333 in total