Nu Bram Schot, ci Bram Stoker & Dracula ar mai putea scoate din rahat JLR-ul condus cu măiestrie spre noi prăpăstii de Ralf Speth (vă amintiți poate predicțiile lui retardate despre BEV-urile care ar trebui să aibă baterii tot mai mici.)
...Ei și? Pensia cu destule zerouri nu i-o ia nimeni, ba se mai și umflă cu salariul de vice-preș.
Ceva mai serios, de-aș fi acționar JLR l-aș avea în vedere și pe Carlos Ghosn dacă tot e liber, nu ca Stadler. :-)
Gata, ies că nu-s în toane serioase azi, chiar dacă eram tentat de-o analiză a influenței alternative a șorțulețelor scoțiene și șpilhozănelor nemțești asupra industriei auto endependente, normal.
@someone: Unele informații în plus, aici:
https://www.alvolante.it/news/maserati-mc20-nuovo-motore-v6-30-caratteristiche-369159
...Dar nu cu toate detaliile (nici cât de *superpătrat* va fi ref. la raportul alezaj/cursă.) Se știe însă că va avea două bujii pe cilindru și o cameră de pre-combustie pt. regimurile joase / în sarcini parțiale, când motorul va funcționa în regim de injecție indirectă (cu benzina pulverizată în galeriile de admisie).
O realizare de excepție, clar -- ȘI NON-HIBRIDĂ, ASTA-MI PLACE :-) -- , dar mai rămâne ca Maserati să facă și... mașini pentru un asemenea motor (noi GT_uri, sedanuri ori SUV-uri, că actualele se vând slăbuț, din varii motive.)
@ACE: Da, au introdus și versiunea bazic echipată *Design* ca să poată beneficia de unele avantaje fiscale (noul bonus hexagonal pt hibride PHEV dacă nu-s mai scumpe de 50K € -- care va fi cert prețul real de vânzare c-un mic discount.)
Bănet comparabil cu cel cerut p-un Peugeot 3008 Hybrid4 (300 CP, 51.450 €, ceva mai compact.)
Pănă ieri însă, prețul de listă al RAV4 PHEV era (și mai este pentru varianta complet echipată) de 61.500 €.
...Ce mai așteptați deci? Săriți pe ele ! :-)
@Catalin: Ca să fiu mai exact (și ție de folos) mă refeream strict la Swift Sport-ul (mild)hybrid.
Sau mai ales la el, din simplul motiv că așa-s eu mai retrograd :-) și rămân partizanul simplității maxime fără turbine ori baterii+motorașe, care nu pot să crescă în niciun caz fiabilitatea.
Însă prețul mașinii, da...
Altfel, ceva zvâc în plus la accelerații e sesizabil și la falsele (după mine) hibride *mild*, iar consumul urban e realmente mai mic, deși nu cu mult.
Go for it așadar dacă îți face cu ochiul vreun mild-hybrid Suzuki, dar fără să-ți faci calcule de amortizare a prețului suplimentar prin mari economii la pompă.
P.S. Posibilă variantă -- să merite așteptarea unei Toyote Yaris (Cross sau nu) hibride... pe bune, dar cu siglă Suzuki și preț la fel.
Prevăd că la anu vine și asta, botezată să zicem Suzuki MiCost. :-)
@dan_grc: Așa-i cum zici ref. la latura de *notorietate prin diferențiere* a unei mărci, dar nu mai intru-n teorii că devin marketing-bou -- pardon, boy -- și risc să mă umplu de bani.
Altfel, recunosc că Ssang-Yong-urile actuale sunt chiar mai miștoace ca Suzuchurile. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total