• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @Tatraurs: Subscriu la faza cu regresul designului japo-, dar fără să generalizez... și oricum ești văd de acord că la scară auto-planetară regresul pare omniprezent. Exemple (că azi am timp să vă agasez en-gros): Swift-ul nou e mai nasol decât fostul, ca să nu mai zic de Vitara actual -- un rateu major după mine comparativ cu prima generație, dar și cu penultima (zisă Grand Vitara.) ...De diversele Mitsu (Eclipse? - bleaah) nu mai zic nik, la fel despre noua Hondă Jazz -- perfectă tehnic-ergonomic, dar execrabilă stilistic (altfel eram client -- hibridă cu 2,2 - 3,8 l consum mediu real testat + Magic Seats...) În schimb actuala Taiotă RAV4, deși are unele exagerări manga-loide, e clar mai reușită decât fosta generație. Iar C-HR se vinde taman datorită designului sofisticat, oricât l-ar critica unii că-i uber-șocant. Una peste alta, e bine cred că mai avem (încă) de ales / cules măcar 2-3 modele tentante din *grădina* fiecărui mare producător. Nu peste mult timp însă (la scară istorică zic) se prăvălește autonomia grămadă peste... voi (că eu n-o mai apuc, ce ușurare...) și uniformizarea acum în germene va fi nu doar acceptată, ci chiar dorită.
    Suzuki lansează SUV-ul Across: modelul are la bază actuala generație Toyota RAV4 și va fi disponibil în Europa doar în versiune plug-in hybrid
  • ERATĂ: Să fi zi de zi la curent e greu, evident. ...Dar nu și atunci când trebuie să bei 20 de cafele că ți s-a descărcat bacteria BEV-ului (ăsta fuse un rant, recunosc. :-))
    Suzuki lansează SUV-ul Across: modelul are la bază actuala generație Toyota RAV4 și va fi disponibil în Europa doar în versiune plug-in hybrid
  • @Cornel-AM: OK, înțeleg că e greu să fii la zi de zi curent... cu excepția electro-failor omni-curentați :-) (e distractiv când citesc argumente aduse taman din sursele vechi infirmate prin dovezi oficiale, vorba Coanei Leana în 1989). Voturile negative primite mai ales când cineva vine cu informații utile și/sau logice (fiindcă mai ales corect argumentate) nu ar trebui să deranjeze însă pe nimeni. Ba mie chiar îmi luminează ziua pălmuirile... adevăraților *ciumați roșii* (la neuron :-)), confirmându-mi diverse convingeri -- în afară de bășcălioasa, dar adevărata zicală *Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită.* :-) Cât despre lipsa de imagine a mărcii (pardon, a brandului :-P) Suzuki presupusă de stimabilul dan_grc, cred că-i f. discutabilă nefiind o noțiune cuantificabilă. Chiar dacă traducerea cuvințelului suzuki e *biban* (puțini știu asta) și ar putea atunci să aibă vreo conotație. M-aș risca să presupun la rându-mi că BMW și posesorii lor au o imagine (mult) mai nașparlie decât Suzuki & apropitarii, dar n-o fac. Vorba regretatului C-tin Tănase: Ei tic, eu tac și bine fac. :-)))
    Suzuki lansează SUV-ul Across: modelul are la bază actuala generație Toyota RAV4 și va fi disponibil în Europa doar în versiune plug-in hybrid
  • @AM: Întrebare fără supărare: Presupunând că așa fi un eco-fanatic cu 60.000 € uitați în vreun sertar, pe cine ar trebui să cred înainte să dau buzna la dealerul Toyota... ori Suzuki, că-s tot un drac se vede? - pe dvs., care spuneți că Across face 75 km *electrici* vs. 60 km RAV4 PHEV. - ori pe Toyota, care comunică oficial (în 8 iunie a.c.) 95 km e-autonomie (tot standard WLTP) pentru RAV4 PHEV cu aceeași baterie Li-Ion de 18,1 kWh? P.S. Păcat că Yoyota nu mai produce un RAV4 *intrat la apă* cu doar două uși, că m-ar fi tentat, chiar dacă-n varianta cu motor *normal* 2 l / 175 CP (care există cu 4 uși și începe la noi sub 30.000, da-i cât un tanc -- pentru mine, clar.)
    Suzuki lansează SUV-ul Across: modelul are la bază actuala generație Toyota RAV4 și va fi disponibil în Europa doar în versiune plug-in hybrid
  • @someone: Da, confunzi hibridul *normal* (218 sau 222 CP dacă-i 4WD) cu Plug-In-ul = PHEV, care produce per total 306 CP... și nu-l văd încă prin listele românești (ăsta costă de fapt la francezi vreo 62.000 € -- o nimica toată.). Dar nu contează oricum... decât poate dacă ești enoriaș :-) Teslarati, elektrekk, insideevs etc și nu știm noi:
    Suzuki lansează SUV-ul Across: modelul are la bază actuala generație Toyota RAV4 și va fi disponibil în Europa doar în versiune plug-in hybrid
Pagina
12345...118119120...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău