@Tatraurs: Subscriu la faza cu regresul designului japo-, dar fără să generalizez... și oricum ești văd de acord că la scară auto-planetară regresul pare omniprezent.
Exemple (că azi am timp să vă agasez en-gros):
Swift-ul nou e mai nasol decât fostul, ca să nu mai zic de Vitara actual -- un rateu major după mine comparativ cu prima generație, dar și cu penultima (zisă Grand Vitara.)
...De diversele Mitsu (Eclipse? - bleaah) nu mai zic nik, la fel despre noua Hondă Jazz -- perfectă tehnic-ergonomic, dar execrabilă stilistic (altfel eram client -- hibridă cu 2,2 - 3,8 l consum mediu real testat + Magic Seats...)
În schimb actuala Taiotă RAV4, deși are unele exagerări manga-loide, e clar mai reușită decât fosta generație. Iar C-HR se vinde taman datorită designului sofisticat, oricât l-ar critica unii că-i uber-șocant.
Una peste alta, e bine cred că mai avem (încă) de ales / cules măcar 2-3 modele tentante din *grădina* fiecărui mare producător.
Nu peste mult timp însă (la scară istorică zic) se prăvălește autonomia grămadă peste... voi (că eu n-o mai apuc, ce ușurare...) și uniformizarea acum în germene va fi nu doar acceptată, ci chiar dorită.
ERATĂ: Să fi zi de zi la curent e greu, evident.
...Dar nu și atunci când trebuie să bei 20 de cafele că ți s-a descărcat bacteria BEV-ului (ăsta fuse un rant, recunosc. :-))
@Cornel-AM: OK, înțeleg că e greu să fii la zi de zi curent... cu excepția electro-failor omni-curentați :-) (e distractiv când citesc argumente aduse taman din sursele vechi infirmate prin dovezi oficiale, vorba Coanei Leana în 1989).
Voturile negative primite mai ales când cineva vine cu informații utile și/sau logice (fiindcă mai ales corect argumentate) nu ar trebui să deranjeze însă pe nimeni.
Ba mie chiar îmi luminează ziua pălmuirile... adevăraților *ciumați roșii* (la neuron :-)), confirmându-mi diverse convingeri -- în afară de bășcălioasa, dar adevărata zicală *Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită.* :-)
Cât despre lipsa de imagine a mărcii (pardon, a brandului :-P) Suzuki presupusă de stimabilul dan_grc, cred că-i f. discutabilă nefiind o noțiune cuantificabilă.
Chiar dacă traducerea cuvințelului suzuki e *biban* (puțini știu asta) și ar putea atunci să aibă vreo conotație.
M-aș risca să presupun la rându-mi că BMW și posesorii lor au o imagine (mult) mai nașparlie decât Suzuki & apropitarii, dar n-o fac.
Vorba regretatului C-tin Tănase: Ei tic, eu tac și bine fac. :-)))
@AM: Întrebare fără supărare: Presupunând că așa fi un eco-fanatic cu 60.000 € uitați în vreun sertar, pe cine ar trebui să cred înainte să dau buzna la dealerul Toyota... ori Suzuki, că-s tot un drac se vede?
- pe dvs., care spuneți că Across face 75 km *electrici* vs. 60 km RAV4 PHEV.
- ori pe Toyota, care comunică oficial (în 8 iunie a.c.) 95 km e-autonomie (tot standard WLTP) pentru RAV4 PHEV cu aceeași baterie Li-Ion de 18,1 kWh?
P.S. Păcat că Yoyota nu mai produce un RAV4 *intrat la apă* cu doar două uși, că m-ar fi tentat, chiar dacă-n varianta cu motor *normal* 2 l / 175 CP (care există cu 4 uși și începe la noi sub 30.000, da-i cât un tanc -- pentru mine, clar.)
@someone: Da, confunzi hibridul *normal* (218 sau 222 CP dacă-i 4WD) cu Plug-In-ul = PHEV, care produce per total 306 CP... și nu-l văd încă prin listele românești (ăsta costă de fapt la francezi vreo 62.000 € -- o nimica toată.).
Dar nu contează oricum... decât poate dacă ești enoriaș :-) Teslarati, elektrekk, insideevs etc și nu știm noi:
Ultimele comentarii
2333 in total